0

نحوه خرید ریپل (XRP)

نحوه خرید ریپل
بازدید 717

اگر می خواهید  XRPریپل، که یکی از محبوب ترین کریپتوکارنسی ها در بازار کریپتو است را بخرید، به جای درستی آمده اید.  در ادامه نحوه خرید ریپل را با هم بررسی می کنیم.

ریپل و XRP هر دو در سال 2012 تأسیس شده اند. آنها در طول سال ها افزایش 4000 درصدی ارزش را تجربه کرده اند و در 4 ژانویه 2018 به 3.84 دلار به اوج خود رسیدند. 

تا همین امروز، همچنان یکی از کوین های پیشرو است، و یک اکوسیستم پر جنب و جوش و همیشه در حال رشد نیز دارد. 

بهترین راه برای خرید ریپل XRP 
بهترین راه برای خرید ریپل XRP 

در این راهنما، سریع‌ ترین و راحت ‌ترین راه‌ های خرید ریپل (XRP) را به شما آموزش می ‌دهیم. 

بهترین راه برای خرید ریپل XRP 

بهترین راه برای خرید ریپل XRP 
بهترین راه برای خرید ریپل XRP 

کیف پول Guarda راهی امن و بدون حضانت برای خرید ریپل (XRP) است. Guarda که از سال 2017 فعالیت می کند، از بیش از 45 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و یک دروازه پرداخت یکپارچه برای خرید ارزهای دیجیتال به طور مستقیم از کیف پول کریپتوی خصوصی شما فراهم می کند. 

می توانید با استفاده از کارت بانکی VISA یا Mastercard خود، ریپل را بلافاصله خریداری کنید. هر خرید 7% برای شما هزینه دارد و حداقل هزینه برای هر خرید 10 دلار است. 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل زیر را دنبال کنید: 

  1. کیف پول Guarda را از سایت رسمی دانلود و نصب کنید. این برنامه بر روی چندین پلتفرم از جمله Android، iOS، Windows، macOS، Linux، مرورگرهای وب و به عنوان یک افزونه Chrome کار می کند. 
  1. با ایجاد یک نسخه بک آپ، کیف پول خود را ایمن کنید. Seed بک آپ خود را یادداشت کنید و آن را در مکانی امن ذخیره کنید. معمولا، نوشتن یک یادداشت ساده در نوت بوک خصوصی خود کافی است، اما می توانید آن را روی یک درایو USB رمزگذاری شده نیز ذخیره کنید.  
  1. ریپل XRP را بخرید. به بخش خرید بروید، ارز فیات (USD یا EUR) و ارز دیجیتالی را که می خواهید بخرید (ریپل / XRP) را انتخاب کنید. 
  1. پرداخت را انجام دهید. این خرید 7% برای شما هزینه دارد و بهینه‌ ترین نرخ ‌ها زمانی شروع می ‌شوند که بیش از 200 دلار خرید می‌ کنید. اگر برای اولین بار است که از طریق Simplex ارز دیجیتال می ‌خرید، از شما خواسته می‌ شود که فرایندی که برای آشنایی با مشتری (KYC) است را انجام دهید. 
  1. ریپل XRP را در کیف پول خود دریافت کنید. پس از تکمیل پرداخت، XRP خریداری شده در کیف پول Guarda شما در عرض 20 تا 30 دقیقه ظاهر می شود. 

تا اینجا که برسید شما در کیف پول خود ریپل XRP را دارید! برای هر گونه سؤال اضافی، لطفاً وب سایت Guarda را بررسی کنید. 

روش های جایگزین: 

اگر به دلایلی نمی خواهید یا نمی توانید از کیف پول Guarda برای خرید XRP استفاده کنید، جایگزین های زیادی وجود دارد. 

همه آنها از نظر هزینه ها، دسترسی جغرافیایی، قابلیت استفاده، روش های واریز و برداشت و غیره با هم متفاوت هستند. 

در ادامه برخی از محبوب ترین صرافی های فروش ریپل (XRP) به طور خلاصه معرفی شده اند. 

خرید XRP از طریق کوین بیس  

خرید XRP از طریق کوین بیس  
خرید XRP از طریق کوین بیس  

کوین بیس یکی از قدیمی ترین و قابل اعتمادترین صرافی های ارزهای دیجیتال است که راهی سریع و راحت برای خرید XRP ریپل به شما ارائه می دهد. 

این روش در بیش از 100 کشور جهان کار می کند و استفاده از آن حتی برای کاربران مبتدی نیز بسیار آسان است. فرآیند آن به همین سادگی است: 

  1. باز کردن یک حساب کاربری. شروع به کار در کوین بیس بسیار آسان، سریع و ایمن است. 
  1. هویت خود را تأیید کنید. برای تایید هویت خود کافی است یک عکس از مدرک شناسایی خود داشته باشید. 
  1. ریپل (XRP) را بخرید. کوین بیس به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از دبیت کارت یا حساب بانکی خود، XRP را با حداقل قیمت 25 دلار آمریکا خریداری کنید. 

هزینه های خرید بسته به کشور شما متفاوت است، اما در اکثریت موارد، شما برای خرید فوری با کارت اعتباری/دبیت کارت 3.99 درصد یا برای عملیات خرید استاندارد 1.49 درصد پرداخت می کنید. سپرده ها از طریق حواله های بانکی برای همه به جز مشتریان ایالات متحده به طور کلی رایگان است. 

خرید XRP از طریق Bitstamp  

خرید XRP از طریق Bitstamp  
خرید XRP از طریق Bitstamp  

Bitstamp یک گزینه قابل اعتماد برای خرید XRP ریپل با دلار (USD) و یورو (EUR) است. Bitstamp به عنوان یکی از قدیمی ‌ترین صرافی ‌ها در این صنعت، بازارهایی با نقدینگی بالا و تجربه تجارت یکپارچه را بدون هیچ گونه مشکلی ارائه می ‌دهد. 

می توانید XRP را به یکی از روش های زیر خریداری کنید: 

  • استفاده از کارت اعتباری/دبیت (5٪ + کارمزد صادرکننده کارت) 
  • سپرده بانکی: SEPA (رایگان) یا واریز الکترونیکی بین المللی (0.05% کارمزد، حداقل 7.5 USD/EUR، حداکثر 300 USD/EUR) 
  • سپرده بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC)، اتریوم (ETH) یا بیت کوین کش (BCH) (رایگان) 

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، Bitstamp برای شهروندان اروپایی که می توانند نقل و انتقالات SEPA را انجام دهند، بسیار راحت است، زیرا این انتقالات رایگان انجام می شوند. ولی بقیه سپرده ها نیز نسبتاً سریع می رسند – ظرف یک یا دو روز کاری. 

اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید و زمان برایتان بسیار مهم است، انجام معاملات مستقیما از طریق دبیت کارت یا کارت اعتباری نیز می تواند روش خوبی باشد – اما دقت کنید و به کارمزدها توجه کنید. 

نحوه خرید ریپل از طریق Bittrex  

نحوه خرید ریپل از طریق Bittrex  
نحوه خرید ریپل از طریق Bittrex  

Bittrex یکی دیگر از صرافی های مستقر در ایالات متحده است که به شما این امکان را می دهد تا ارز دیجیتال ریپل XRP را خریداری کنید. با این حال، اگر یک کاربر جدید در دنیای کریپتو هستید، این گزینه برای شما یک گزینه نسبتاً کند است – ثبت نام، تأیید و تکمیل یک برنامه بانکی ممکن است مدتی طول بکشد، و رابط کاربری این صرافی برای تریدرهای با تجربه تر طراحی شده است. 

ولی با این وجود، Bittrex همچنان یک گزینه عالی است، به خصوص از نظر کارمزدها – Bittrex هزینه اضافی برای سپرده های USD شما دریافت نمی کند، بنابراین شما فقط 0.25٪ برای هر معامله پرداخت خواهید کرد. 

برای واجد شرایط بودن برای سپرده های USD، باید: 

  1. در این صرافی ثبت نام کنید. 
  1. حساب کاربری خود را تایید کنید. 
  1. با ارسال یک درخواست در اینجا، برای ترید کردن فیات (USD) تأیید شوید. 
  1. حساب بانکی خود را در برگه Holdings این حساب در لیست سفید قرار دهید. 
  1. کد سپرده USD را ایجاد کنید. 
  1. یک حواله بفرستید. حواله های داخلی معمولاً 24 تا 48 ساعت طول می ‌کشند، و حواله های بین ‌المللی ممکن است 5 تا 10 روز طول بکشند. 

از طرف دیگر، می‌ توانید هر ارز دیجیتالی را که Bittrex پشتیبانی می کند، سپرده گذاری کنید و آن را با XRP مبادله کنید – که احتمالاً مقدار قابل توجهی در زمان صرفه‌ جویی می ‌شود. 

نحوه خرید ریپل با استفاده از بایننس  

نحوه خرید ریپل با استفاده از بایننس  
نحوه خرید ریپل با استفاده از بایننس  

بایننس یکی از محبوب ‌ترین صرافی ‌های جهان است که صعود آن به بالاترین سطح، الگویی برای بسیاری از صرافی ‌های دیگر است. 

ظهور بایننس توسط عواملی مثل کارمزدهای بسیار پایین در صنعت و همچنین مجموعه ای عالی از آلتکوین ها – از جمله XRP – تقویت شد. 

در واقع، XRP ریپل یکی از جفت ‌های پایه در این صرافی است و تبادل آن با سایر ارزهای دیجیتال را آسان می‌ کند. 

با وجود راحتی و کارمزد کم آن، بایننس از سپرده های مستقیم بانکی پشتیبانی نمی کند، بنابراین برای خرید از طریق Koinal باید از کارت اعتباری یا دبیت کارت استفاده کنید. 

این سرویس با هزینه های اضافی نیز همراه است – در خرید مستقیم 2.5٪ از کل ارزش تراکنش را برای شما هزینه خواهد داشت و پردازش آن تا 20 دقیقه طول می کشد. 

از طرف دیگر، می توانید هر یک از 176 ارز دیجیتال پشتیبانی شده را سپرده گذاری کنید و آنها را با XRP مبادله کنید. 

نحوه خرید ریپل از طریق Kraken  

نحوه خرید ریپل از طریق Kraken  
نحوه خرید ریپل از طریق Kraken  

Kraken یک صرافی برتر برای تریدرهای ارزهای دیجیتالی است که علاقه مند به خرید XRP هستند. این صرافی سپرده‌ ها را به پنج ارز فیات می ‌پذیرد و از ده‌ ها گزینه مختلف سپرده گذاری محلی پشتیبانی می ‌کند – انتقال های SWIFT، FedWire، نقل و انتقالات SEPA، انتقال های الکترونیکی، و حتی سپرده‌ های نقدی حضوری در کانادا. البته ناگفته نماند که شما نمی توانید حساب خود را از طریق کارت اعتباری یا دبیت کارت تامین مالی کنید – Kraken با آنها کار نمی کند. 

در هر صورت، مانند بسیاری از صرافی ها، از شما می خواهد که هویت خود را در هنگام ثبت نام تأیید کنید. 

پنج ارز فیات پشتیبانی شده در Kraken عبارتند از: دلار آمریکا (USD)، یورو (EUR)، دلار کانادا (CAD)، پوند بریتانیا (GBP) و ین ژاپن (JPY). کارمزدها و مدت زمان مورد نیاز آن به گزینه سپرده انتخابی شما بستگی دارد – انتظار پرداخت هر هزینه ای از “رایگان” تا 35 دلار یا یورو + 0.125٪ را داشته باشید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن بهترین گزینه برای خود، جدول گزینه های سپرده Kraken را ببینید. 

هنگامی که از مرحله سپرده گذاری عبور کردید، می توانید XRP را در یکی از بازارهای Kraken با کمتر از 0.26٪ کارمزد در هر معامله خریداری کنید. 

نحوه خرید ریپل با استفاده از eToro  

نحوه خرید ریپل با استفاده از eToro  
نحوه خرید ریپل با استفاده از eToro  

*75 درصد از حساب های CFD خرده فروشی ضرر می کنند. 

در وهله اول، eToro یک پلتفرم معاملاتی برای “شورتینگ” (فرآیند قرض گرفتن یک دارایی و فروش آن به امید آنکه بعدا با قیمت پایین‌ تری دوباره خریداری شود و میزان قرض گرفته شده مجددا بازپس داده شود.) یا “لانگینگ” (شرایطی که کریپتویی را با امید به فروش با قیمت بالاتر و کسب سود خریداری می‌ کنید.) XRP و همچنین سایر ارزهای دیجیتال است. با وجود این، اگر XRP های واقعی را دوست دارید می توانید آنها را خریداری می کنید و با خیال راحت آنها را در کیف پول شخصی eToro خود بارگذاری کنید. 

مزیت قابل توجه eToro این است که گسترده ترین گزینه های سپرده گذاری را در کل صنعت کریپتو فراهم کند. شما می توانید با استفاده از روش های زیر سپرده گذاری کنید: 

  • کارت های اعتباری / دبیت کارت 
  • PayPal  
  • NETELLER 
  • SKRILL 
  • Webmoney  
  • YANDEX 
  • RAPID TRANSFER  
  • Klarna/Sofort Banking 
  • انتقال الکترونیکی وجه 
  • بانکداری آنلاین 
  • China UnionPay  

علاوه بر این، این یک پلتفرم بین المللی است و کاربران بسیاری از بسیاری از کشورهای جهان را می پذیرد. ولی در مورد کشورهایی مانند ژاپن، کانادا، ترکیه و چند کشور دیگر استثناهای قابل توجهی نیز دارد. 

eToro برای موقعیت ‌های بدون لوریج (به معنی افزایش قدرت سرمایه ‌گذاری از طریق margin  است. Margin سرمایه ‌ای است که معمولا از شرکت ‌های خدمات مالی به قصد سرمایه‌ گذاری قرض گرفته می ‌شود.)، کارمزدی را برای معاملات و سپرده ‌گذاری دریافت نمی ‌کند، اما برای باز کردن کیف پول XRP، کارمزد آن  45 XRP است. هنگامی که کوین ها را از پلتفرم eToro به کیف پول eToro منتقل می کنید، نمی توانید آنها را به این پلتفرم برگردانید. همچنین، شرایط کیف پول eToro ممکن است از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد و برای استفاده از این سرویس باید یک کاربر تایید شده باشید. 

سلب مسئولیت: eToro یک پلت فرم چند دارایی است که هم سرمایه گذاری در سهام و دارایی های کریپتو و هم تجارت CFD را ارائه می دهد. 

لطفاً توجه داشته باشید که CFD ها ابزارهای پیچیده ای هستند و با ریسک بالایی در از دست دادن سریع پول به دلیل لوریج همراه هستند. 68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. لازم است ابتدا این موضوع را در نظر بگیرید که آیا می دانید CFD چگونه کار می کند و آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید. 

نتایج و عملکردهای گذشته نمی توانند معیاری برای ارزیابی آینده باشند. سابقه ترید ارائه شده کمتر از 5 سال است و ممکن است به عنوان مبنایی برای تصمیم گیری سرمایه گذاری کافی نباشد. 

کپی تردینگ یک سرویس مدیریت پورتفولیو است که توسط eToro (Europe) Ltd. که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس مجاز و تنظیم می شود ارائه می شود. 

سرمایه‌ گذاری دارایی‌ های کریپتویی در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا و بریتانیا کنترل نشده است. و بدون هیچ حمایتی از مصرف کننده است و سرمایه شما در معرض خطر است. 

eToro USA LLC  ، CFD ارائه نمی دهد و هیچ گونه نمایندگی ندارد و هیچ مسئولیتی را در قبال صحت یا کامل بودن محتوای این نشریه که توسط شریک ما با استفاده از اطلاعات غیر نهادی در دسترس عمومی در مورد eToro تهیه شده است، نمی پذیرد. 

نحوه خرید ریپل XRP به صورت ناشناس 

هیچ راه آسانی برای خرید ناشناس ریپل XRP وجود ندارد، اما این بدان معنا نیست که این کار غیرممکن است. شاید ساده ترین راه برای انجام این کار این باشد که از یک نفر در جامعه کریپتوی محلی خود بخواهید تا مقداری XRP را در ازای پول نقد به شما بفروشد. 

همچنین، می ‌توانید تبلیغات پلتفرم ‌های همتا به همتا (P2P) زیر را بررسی کنید: 

  • LocalBitcoins.  
  • HodlHodl. 
  • LocalCoinSwap 
  • Paxful  
  • Bisq. 

قبل از انجام یک معامله P2P، چه پول نقد معمولی برای تبادل ارز دیجیتال داشته باشید چه به صورت آنلاین باشد، حتما فیدبک و شهرت طرف مقابل را بررسی کنید. 

کیف پول ریپل XRP را دریافت کنید 

هنگامی که موفق به خرید مقداری XRP شدید، نباید آن را در صرافی ارزهای دیجیتال رها کنید. صرف نظر از آنچه صرافی ها می گویند، بارها ثابت شده است که ترک XRP در یک صرافی ایده بسیار بدی است – ممکن است سرمایه شما در یک حادثه هک از بین برود یا حساب شما به خطر بیفتد. 

اگر قصد دارید مقدار قابل توجهی از XRP ریپل را در اختیار داشته باشید، باید یک کیف پول XRP خصوصی تهیه کنید. ساده‌ ترین گزینه ی خود حضانتی، دانلود، راه ‌اندازی و نصب یکی از این کیف ‌پول ‌های نرم ‌افزاری است : Toast Wallet، Abra Wallet، Wirex، Rippex، Exarpy یا Cryptonator. 

اگر قصد دارید یک XRP به ارزش بیش از 1000 دلار نگهداری کنید، توصیه می کنیم از «ذخیره سرد» استفاده کنید. ساده ترین راه برای راه اندازی یک کیف پول سرد، تهیه یک کیف پول سخت افزاری است – دستگاه های Ledger و Trezor Model T به شما این امکان را می دهند تا XRP را با امنیتی پیشرفته ذخیره کنید. 

کیف پول ریپل XRP را دریافت کنید 
کیف پول ریپل XRP را دریافت کنید 

نتیجه گیری

این روزها دسترسی به کریپتوکارنسی ها نسبتاً آسان شده است، حتی در شرایطی که فاقد حساب بانکی باشید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که چگونه و به کجا بروید. امیدواریم این لیست ایده های درستی در مورد مکان و نحوه خرید XRP به شما ارائه دهد. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *