0

تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۹ اسفند

تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۹ اسفند
بازدید 189

به گفته کارشناسان و تحلیلگران بازار، اگرچه ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) پس از رالی صعودی خود در هفته‌های گذشته عقب‌نشینی کرده و در حال تجربه یک فاز اصلاحی است، اما احساسات معامله‌گران در مورد این رمزارز همچنان صعودی باقی مانده است. در این پست به تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۹ اسفند می پردازیم.

تحلیل قیمت اینجکتیو (INJ) ۹ اسفند

اینجکتیو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ و اوایل سال ۲۰۲۴، شتاب صعودی قابل‌توجهی داشت. برای درک بهتر این موضوع، در نظر بگیرید که قیمت اینجکتیو در طول یک سال گذشته نزدیک به ۱،۰۰۰ درصد افزایش یافت و با تداوم این رالی صعودی در سال ۲۰۲۴، در ۹ ژانویه امسال، به بالاترین سطح تاریخی خود در محدوده ۴۵٫۱۹ دلار رسید.

با این حال، قیمت اینجکتیو از آن زمان کاهش یافته و این رمزارز اکنون در محدوده ۴۰ دلار معامله می‌شود. با وجود این، کارشناسان پس از تجزیه و تحلیل شاخص‌های کلیدی بازار، می‌گویند که این توکن تا ماه مارس می‌تواند در سطح ۴۰ دلار به حمایت برسد و بالاتر برود.

در این میان، حجم معاملات اینجکتیو هم در هفته گذشته در یک روند صعودی قرار داشت که در ۲۴ ساعت گذشته نیز، بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است. در کل، احساسات صعودی پیرامون اینجکتیو می‌تواند منجر به رالی عظیم دیگری برای آن در روزهای آینده شود.

coinpedia

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *