0

معرفی 7 مورد از بهترین صرافی های ارز دیجیتال

بهترین صرافی های ارز دیجیتال
بازدید 709

اگر چه بازار ارزهای دیجیتال در ایالات متحده بسیار گسترده است، اما جالب است بدانید همه ی صرافی های ارز های رمزنگاری برای ساکنان ایالات متحده در دسترس نیست. 

انبوهی از مبادلات ارزهای رمزنگاری وجود دارد که بسیاری از آنها در سطح جهانی قابل دسترسی هستند. با این حال، هر مبادله ای در هر کشوری مناسب یا قابل قبول نیست. 

برخی از کشور ها، مانند ایالات متحده، در مورد تجارت و سرمایه گذاری کریپتو بسیار سختگیر هستند. در نتیجه، ساکنان ایالات متحده نمی توانند از هر مبادله ای که می خواهند استفاده کنند. 

خوشبختانه، بسیاری از صرافی ها برای استفاده در ایالات متحده قانونی هستند، و ما قصد داریم به هفت صرافی رمزنگاری از این قبیل که اگر مقیم ایالات متحده هستید، می توانید استفاده کنید، بپردازیم. 

صرافی های ارز دیجیتال Coinbase

Coinbase  
Coinbase  

Coinbase یکی از بزرگترین صرافی ‌های ارز های دیجیتال از نظر حجم معاملات و بزرگترین صرافی رمزنگاری در ایالات متحده است که تقریباً 98 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. یک صرافی ارز دیجیتال با نفوذ جهانی، همچنین یکی از صرافی هایی است که به راحتی توسط آمریکایی ها قابل دسترسی است. 

همچنین دارای Coinbase Pro است، بخشی که برای معامله گران حرفه ای طراحی شده است. 

مزیت اصلی Coinbase برای آمریکایی ها این است که به طور کامل توسط دولت ایالات متحده ثبت و تنظیم شده است. 

این شرکت همچنین در آوریل 2021 عمومی شد و اعتبار بیشتری به آن داده شده است. هزینه های کوین بیس در سطح بالایی قرار دارد، اما تعدادی از روش های واریز و برداشت رایگان را برای مشتریان ایالات متحده فراهم می کند. 

بیش از 100 ارز رمزنگاری شده برای خرید، فروش و تجارت وجود دارد و همچنین برای سرمایه گذاری اولیه حساب به مقدار بسیار کمی نیاز است. 

اگر به دنبال یک صرافی قابل اعتماد، بسیار ایمن و همچنین مبتدی نیز هستید تا از آن برای فعالیت های رمزنگاری خود در ایالات متحده استفاده کنید، Coinbase یکی از مواردی است که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید. 

اگر تازه وارد در این پلتفرم هستید، می توانید دیگر مقالات سایت را برای مبتدیان در مورد نحوه استفاده از Coinbase دنبال کنید. 

بهترین صرافی های ارز دیجیتال: Binance US 

Binance US 
Binance US 

ممکن است قبلاً نام بایننس را شنیده باشید، اما نمی ‌دانید بایننس ایالات متحده چیست. خوب، این یک صرافی بایننس است که فقط برای مشتریان آمریکایی ایجاد شده است. 

این صرافی برای پاسخگویی به مشتریان آمریکایی به دلیل موانع قانونی بایننس ایجاد شد. از آنجایی که عمدتاً برای مطابقت با محیط نظارتی در ایالات متحده ایجاد شده است، آمریکایی ‌ها می ‌توانند بدون ترس از به مشکل خوردن با قانون از آن استفاده کنند. این صرافی مجموعه ‌ای از ارز های دیجیتالی دارد که برای خرید، فروش، نگهداری و تجارت در ایالات متحده قانونی هستند. 

مانند Coinbase، Binance US بیش از 100 ارز دیجیتال برای انتخاب دارد. البته، کاربران ایالات متحده نیز از هزینه های پایینی که سایر کاربران بایننس در سطح جهانی برخوردار هستند، لذت می برند. 

رابط کاربری پیشرفته بایننس، با ویژگی ها و ابزار هایش، هنوز در بایننس ایالات متحده دست نخورده باقی مانده است، بنابراین مشتریان ایالات متحده می توانند به همه چیز هایی که در بایننس در دسترس است، دقیقاً در این پلتفرم سفارشی شده دسترسی داشته باشند. 

صرافی های ارز دیجیتال: CEX.IO 

CEX.IO
CEX.IO

CEX.IO صرافی دیگری است که در ایالات متحده مستقر است. هیچ بحث کاملی در مورد مبادلات رمزنگاری ساده و مبتدی در ایالات متحده بدون ذکر CEX.IO وجود ندارد. 

همچنین دارای یک پلتفرم اختصاصی برای معامله گران حرفه ای مانند Coinbase و Coinbase Pro است. این صرافی به مشتریان ایالات متحده از 28 ایالت خدمات ارائه می دهد و طیف گسترده ای از دارایی های رمزنگاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. کارمزد های نسبتا پایینی دریافت می کند و از سپرده های فیات به دلار، یورو، پوند و روبل پشتیبانی می کند. 

بیشتر خدمات آن برای کاربران مستقر در ایالات متحده طراحی شده است، بنابراین یکی از بهترین صرافی های رمزنگاری است که اگر در آنجا زندگی می کنید، می توانید استفاده کنید. 

بهترین صرافی های ارز دیجیتال: Gemini

Gemini
Gemini

 Geminiیک صرافی معتبر ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده است. این صرافی که به دلیل امنیت درجه نظامی خود شناخته شده است، به آمریکایی ها و کاربران دیگر نقاط جهان پاسخ می دهد. همچنین یک پلتفرم کاملاً تنظیم شده است که دسترسی ایمن به بسیاری از ارزهای دیجیتال را برای مشتریان آمریکایی فراهم می کند. 

هر سپرده ای که از ایالات متحده به Geminiمی دهید دارای بیمه FDIC است، به این معنی که در صورت ضرر وجه سپرده پوشش داده می شود. این امر صرافی را برای استفاده آمریکایی ها جذاب می کند. 

به دلیل سطح انطباق با مقررات، Gemini در حال حاضر یکی از امن ترین صرافی ها برای ایالات متحده است و همچنین نگهبانی دارایی های دیجیتال را نیز ارائه می دهد. 

صرافی های ارز دیجیتال: kraken

kraken
kraken

kraken یکی از قدیمی ترین صرافی های ارز دیجیتال در ایالات متحده است. این صرافی که در سال 2011 تأسیس شد، همچنین دارای شهرت بسیار امن است زیرا قبلاً هرگز نقض نشده است. 

اگر ساکن ایالات متحده هستید و علاقه مند به پلتفرم معاملاتی پیشرفته ارز دیجیتال هستید، کراکن را مقصدی جذاب برای همه چیز ارز دیجیتال خواهید یافت. خدمات آن در اکثر ایالت های ایالات متحده در دسترس است و آن را به یکی از در دسترس ترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال در این کشور تبدیل می کند. 

مانند سایر صرافی ها در ایالات متحده، کراکن یک صرافی رمزنگاری کاملاً تنظیم شده است که آن را به مکانی قابل اعتماد برای خرید، فروش و تجارت دارایی های دیجیتال تبدیل می کند. 

کارمزد های این صرافی چندان بالا نیست و گزینه های واریز و برداشت زیادی برای کاربران آمریکایی در دسترس است. 

بهترین صرافی های ارز دیجیتال: eToro

eToro
eToro

یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال قابل اعتماد برای معامله گران و سرمایه گذاران آمریکایی eToro است. این یک پلتفرم برتر سرمایه گذاری و تجارت کریپتو جهانی است که خدماتی مانند خرید، فروش و تجارت دارایی های دیجیتال را ارائه می دهد. 

یکی از ویژگی ‌های برجسته eToro و چیزی که به آن معروف است، پلتفرم تجارت اجتماعی آن است که به معامله ‌گران مبتدی اجازه می‌ دهد تا معاملات افراد با تجربه ‌تر را کپی کنند. 

eToro تنها صرافی موجود در این لیست است که منشأ آن ایالات متحده نیست، اما به ساکنان خود به خوبی خدمات می دهد. دفتر مرکزی آن در تل آویو، اسرائیل است و خدمات سرمایه گذاری و تجارت کریپتو را به میلیون ها کاربر در سراسر جهان ارائه می دهد. 

با این حال، مانند سایرین، کاملاً در ایالات متحده تنظیم شده است و دارای دفتری در این کشور است، و آن را به یکی از معدود صرافی های خارج از ایالات متحده تبدیل می کند که کاملاً با قوانین محلی ایالات متحده مطابقت دارد. 

صرافی Bitcoin IRA 

Bitcoin IRA 
Bitcoin IRA 

Bitcoin IRA پلتفرمی است که آمریکایی ها را قادر می سازد تا در برنامه های بازنشستگی خود در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. اگرچه از نظر فنی صرافی نیست، اما به دلیل نقشی که در کمک به آمریکایی ‌ها برای سرمایه ‌گذاری در دارایی ‌های دیجیتال در مقابل بازنشستگی ‌شان ایفا می‌ کند، در این فهرست گنجانده شده است. 

در این پلتفرم بیش از 60 ارز دیجیتال موجود است که می توانید در هر زمان و در هر روز از هفته آنها را معامله کنید. این پلتفرم به مشتریان دارای IRA Rollovers، Roth، SEP، Employer Plan 401(k) و IRAهای سنتی جدید یا موجود، با بیمه حضانت تا 700 میلیون دلار خدمت می کند. 

لازم به ذکر است که Bitcoin IRA نیز یک متولی دارایی دیجیتال نیست و یک کیف پول رمزنگاری نیز نیست. در عوض، مشتریان را با متولیان ثبت ‌شده مرتبط می ‌کند و تنها با گزینه ‌ای برای حساب ‌های IRA، دسترسی به دارایی ‌های دیجیتال را فراهم می ‌کند. 

اگر یک سرمایه گذار آمریکایی در حوزه ارزهای دیجیتال هستید که زمان بازنشستگی خود را در نظر می گیرید، Bitcoin IRA ممکن است مکانی باشد که می توانید از آن برای شروع سرمایه گذاری در دوران بازنشستگی استفاده کنید. 

شما از کدام صرافی رمزارز ایالات متحده استفاده خواهید کرد؟ 

اینها بهترین صرافی هایی هستند که ساکنان ایالات متحده می توانند برای خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال از آنها استفاده کنند. بیت کوین IRA حتی بیشتر فراهم می کند و به شما فرصت می دهد تا برای بازنشستگی در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید. 

تجربه شما از کریپتو هرچه باشد، یکی از این صرافی ها به خوبی به شما برای خرید و فروش و سرمایه گذاری کمک خواهد کرد. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *