0

صرافی FTX در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد

صرافی FTX
بازدید 637

بر اساس گزارش جدید CNBC، صرافی FTX در سال 2021 پس از کسب تنها 90 میلیون دلار در سال قبل، بیش از 1 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد.

صرافی FTX

بر اساس این گزارش که به اسناد داخلی استناد می کند، این رشد ناشی از کسب و کار معاملات جهانی آن بوده است. همچنین بیان می کند که FTX درآمد عملیاتی خود را از 14 میلیون دلار در سال 2020 به 272 میلیون دلار در سال گذشته افزایش داد و درآمد خالص آن از 17 میلیون دلار به 388 میلیون دلار در همان دوره زمانی افزایش یافت.

بر اساس گزارش سرمایه‌گذاران CNBC، که مشخص نیست سقوط بازار از اوایل سال جاری چگونه بر این شرکت تأثیر می‌گذارد، FTX در سه ماهه اول سال 2022 دویست و هفتاد میلیون دلار درآمد ایجاد کرد و در مسیر تولید 1.1 میلیارد دلار در سال جاری قرار دارد.

FTX که در سال 2019 تأسیس شد، به سرعت تبدیل به یک صرافی پیشرو تحت رهبری مدیر عامل شرکت سام بنکمن-فرید شد.

اخیراً، Bankman-Fried به دنبال خرید شرکتهای مختلف بوده و برای وام دادن به شرکت‌های ارز دیجیتال که با بحران نقدینگی مواجه هستند، پیشقدم شده است. در ماه ژوئیه(تیر)، FTX US با وام دهنده کریپتو BlockFi قراردادی منعقد کرد که به FTX امکان خرید این شرکت را می داد و در حال مذاکره برای خرید صرافی ارز دیجیتال Bithumb کره جنوبی بود. این امر به دنبال خرید شرکت معاملات ارز دیجیتال Bitvo و شرکت ارائه خدمات پرداخت Embed در ژوئن انجام شد.

FTX از اظهار نظر در مورد اطلاعات مالی فاش شده به CNBC خودداری کرد. اما به نظر می رسد بانکمن-فرید در توییتر تأیید کرد که اعداد در این گزارش در “به صورت تخمینی صحیح” هستند.

منبع:theblock

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *