0

مراقب صرافی بای‌ بیت (Bybit) باشید !

صرافی بای‌ بیت (Bybit)
بازدید 464

در روزهای اخیر، تیم کوین بیس در مورد احضاریه‌ای که از کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ایالات متحده دریافت کرده، به کاربران خود اطلاع داد. این احضاریه بخشی از تحقیقات CFTC در مورد صرافی بای‌ بیت (Bybit)، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در دوبی است.

صرافی بای‌ بیت (Bybit) هدف بعدی آمریکا

به گزارش کالین وو، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، کمیسیون CFTC ممکن است پس از بایننس، اکنون توجه خود را به بای‌بیت معطوف کرده باشد. و از آنجایی که یافتن بسیاری از کارمندان بای‌بیت در ایالات متحده برای CFTC سخت است، این کمیسیون در تلاش است تا اطلاعات مورد نظر خود را از کوین بیس دریافت کند.

طبق گزارش‌ها، CFTC به دنبال نظارت بر نقل و انتقالات صورت‌گرفته از بای‌بیت به کوین بیس است، به ویژه آنهایی که شامل کاربران آمریکایی می‌شود. به این ترتیب، CFTC می‌خواهد بررسی کند که آیا بای‌بیت با ارائه خدمات به مشتریان در ایالات متحده، قوانین را زیر پا گذاشته است یا خیر.

لازم به ذکر است که بای‌بیت یکی از پرکاربردترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های معاملات مشتقات، از جمله معاملات مشتقات رمزارزی در بازار جهانی است.

حال، اگر CFTC هر نوع معامله‌ای را بین بای‌بیت و کوین بیس پیدا کند، به ویژه آنهایی که با سرمایه‌گذاران آمریکایی مرتبط هستند، این پلتفرم معاملاتی ممکن است با مشکل بزرگی مواجه شود.

در این صورت، ممکن است شاهد یکی دیگر از سرکوب‌های برجسته در حوزه کریپتو توسط رگولاتورهای آمریکایی، پس از جریمه ۴٫۳ میلیارد دلاری صرافی بایننس در هفته گذشته، باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *