0

راه‌ اندازی ETF اسپات اتریوم توسط بلک راک

راه‌ اندازی ETF اسپات اتریوم
بازدید 296

در یک حرکت استراتژیک که می‌تواند چشم‌انداز سرمایه‌گذاری‌ در بازار ارزهای دیجیتال را تغییر دهد، بلک راک (BlackRock)، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی در جهان، در تاریخ ۱۵ نوامبر رسماً درخواست خود را برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرد. در این مطلب به بررسی راه‌ اندازی ETF اسپات اتریوم می پردازیم.

راه‌ اندازی ETF اسپات اتریوم

این صندوق ETF که iShares Ethereum Trust نام دارد، قرار است عملکرد قیمتی اتریوم در بازار اسپات را منعکس کند. لازم به ذکر است که آی‌شیرز (iShares)، نام تجاری صندوق‌های ETF شرکت بلک راک است. در این میان، گزارش‌ شده که صرافی کوین بیس به عنوان متولی نگهداری اتریوم پایه انتخاب شده است.
این اقدام بلک راک تقریباً یک هفته پس از ثبت نهاد iShares Ethereum Trust در بخش شرکت‌های ایالت دلاویر آمریکا و تقریباً شش ماه پس از ثبت درخواست برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت ‌کوین صورت می‌گیرد.
کارشناسان بازار و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که احتمال تایید ETF اسپات بیت‌ کوین تا اوایل سال ۲۰۲۴، حدود ۹۰ درصد است. آنها معتقدند که تایید ETF اسپات اتریوم هم ممکن است پس از آن اتفاق بیفتد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *