0

خروج ۳ میلیارد دلار از بازار سولانا

خروج ۳ میلیارد دلار از بازار سولانا
بازدید 300

در حالی که روند صعودی هفته‌های گذشته برای بیشتر ارزهای دیجیتال شروع به معکوس شدن کرده است، برخی از رمزارزها اصلاح سریع‌تر و شدیدتری را در پیش گرفته‌اند. در این پست به بررسی خبر خروج ۳ میلیارد دلار از بازار سولانا می پردازیم.

خروج ۳ میلیارد دلار از بازار سولانا

سولانا را می‌توان یکی از این رمزارزها دانست که تنها در یک روز، بیش از ۳ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داده است.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، ارزش بازار سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد کاهش داشته و از ۴۸.۵۸ میلیارد دلار به ۴۵.۵۴ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۰۷ درصد کاهش را تجربه کرده که نشان‌دهنده مجموعا ۱۰.۷۸ درصد کاهش در هفته گذشته است.

با این وجود، سولانا همچنان سودی ۱۶.۹۴ درصدی در بازه ماهانه دارد و با قیمت ۱۰۳.۴۱ دلار معامله می‌شود.

باید به این نکته توجه کرد که این روند نزولی همزمان با تغییر کلی احساسات در بازار ارزهای دیجیتال است و به نظر می‌رسد که تحولات مثبت سولانا، از جمله اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) آن هم نتوانسته با این جو کاهشی مقابله کند. ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در پروژه‌های دیفای شبکه سولانا در ۲۰ فوریه از ۲ میلیارد دلار عبور کرد.

علاوه بر این، اخیرا ادغام با شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل کوین (FIL) برای میزبانی از تاریخچه بلاک‌های سولانا اعلام شده که به اکوسیستم و پروژه‌های مبتنی بر سولانا اجازه خواهد داد تا از راه‌حل‌های متمرکز ذخیره‌سازی داده‌ها فاصله بگیرند.

با انتشار این خبر، قیمت فایل کوین افزایش یافته و در بازه هفتگی، ۳۲.۷۷ درصد رشد را برای خود به ثبت رسانده است. اما سولانا نتوانسته از این افزایش تقلید کند و با قرار گرفتن اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) آن زیر سطح ۵۰، با خطر سقوط بیشتر نیز مواجه شده است.

finbold

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *