0

برنامه‌ سولانا برای حل مشکلات فنی شبکه

برنامه‌ سولانا برای حل مشکلات فنی شبکه
بازدید 202

بلاکچین سولانا (SOL) در چند روز گذشته با مشکلات عملیاتی خود موجب نگرانی کاربران و سرمایه‌گذاران شده است. در همین راستا، قیمت توکن SOL پس از صعود به ۲۰۰ دلار در چند روز گذشته، کاهش قابل توجهی داشته و به زیر ۱۸۰ دلار سقوط کرده است. در این پست به بررسی برنامه‌ سولانا برای حل مشکلات فنی شبکه می پردازیم.

برنامه‌ سولانا برای حل مشکلات فنی شبکه

سولانا پس از رسیدن به سطح ۲۰۰ دلار، برای صعود بیشتر با چالش مواجه شد و یک الگوی سقف دوقلو ایجاد کرد. قیمت در ادامه اصلاح چشمگیری را تجربه کرد که با قطعی و ازدحام بالا در شبکه مرتبط بود. این موضوع باعث منفی شدن احساسات کاربران نسبت به این بلاکچین شده است.

جاستین بونز (Justin Bons)، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری سایبر کپیتال (Cyber Capital)، معتقد است که کاهش تراکنش‌های ناشی از ازدحام زیاد در شبکه سولانا به میزان غیرقابل قبولی بر تجربه کاربران تأثیر منفی گذاشته است.

در همین حال، بونز معتقد است که این شرایط به زودی بهبود خواهد یافت و در پی بهبودی، تعداد تراکنش‌ در ثانیه (TPS) در این بلاکچین افزایش خواهد یافت. بنیانگذار سایبر کپیتال با جسارت فراوان اظهار داشت که به زودی TPS سولانا بیشتر از اتریوم و سایر بلاکچین‌های لایه ۲ خواهد شد.

قیمت سولانا در حال حاضر در محدوده ۱۷۰ تا ۱۸۰ دلار در نوسان است و هنوز مشخص نیست که دوره اصلاح چقدر طول خواهد کشید، اما شکل‌گیری الگوی سقف دوقلو، نگران‌کننده است.

این امکان وجود دارد که قیمت سولانا در یک روند نزولی طولانی مدت قرار گیرد. سطوح حمایتی که در مسیر این نزول قرار دارند، به ترتیب ۱۶۳ و ۱۲۰ دلار هستند.

در زمان نگارش این خبر، وضعیت شبکه سولانا اندکی بهبود پیدا کرده است. این شبکه قصد دارد اصلاحات اساسی خود را در تاریخ ۱۵ آوریل اجرا کند که انتظار می‌رود منجر به حل شدن مشکلات فعلی آن شود.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *