0

تعطیلی صرافی OPNX

تعطیلی صرافی OPNX
بازدید 420

تیم صرافی OPNX به کاربران خود اطلاع داده که باید تمام موقعیت‌های معاملاتی خود در این پلتفرم را تا ۷ فوریه تسویه کنند؛ زیرا این صرافی قرار است به طور رسمی تمام فعالیت‌های خود را متوقف کند. تا زمان نگارش این خبر، دلیل مشخصی برای تعطیلی ناگهانی این صرافی ارائه نشده است. در این پست به بررسی تعطیلی صرافی OPNX می پردازیم.

تعطیلی صرافی OPNX

این صرافی در نامه‌ای به کاربران، بر اهمیت اکسپورت گرفتن از سابقه تراکنش‌های خود قبل از تعطیلی قریب‌الوقوع آن تاکید کرد. این صرافی در ادامه تصریح کرده که کاربران باید تا ۱۲ روز آینده تمام وجوه خود را از این پلتفرم برداشت کنند:

ما قویاً به همه کاربران توصیه می‌کنیم که وجوه خود را تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ از OPNX.com برداشت کنند. پس از این تاریخ، عملکرد برداشت غیرفعال خواهد شد.

صرافی OPNX، مخفف Open Exchange، در پاسخ به فروپاشی‌ پروژه‌های رمزارزی مختلف در سال ۲۰۲۲، به ویژه صرافی FTX، در آوریل ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد. لازم به ذکر است بنیانگذاران OPNX که به عنوان یک پلتفرم ترکیبی ادعای ورشکستگی و صرافی رمزارزی عمل کرده و به عنوان «خانه‌ای برای کسانی که از بحران‌های کریپتو آسیب دیده‌اند» توصیف می‌شد، بنیانگذاران صندوق تامینی ورشکسته و منحل‌شده تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital)، یعنی سو ژو و کایل دیویس هستند.
مدت کوتاهی پس از سقوط صندوق تامینی تری اروز کپیتال، ژو و دیویس ناپدید شدند. در ماه‌های گذشته، مقامات ژو را دستگیر کردند، اما دیویس همچنان فراری است. خبر دستگیری ژو باعث فروش تقریبا ۱ میلیون دلار OX، توکن بومی صرافی OPNX شد. به دنبال انتشار خبر تعطیلی این صرافی نیز، قیمت توکن OX در کمتر از یک ساعت از ۰٫۰۱ دلار به ۰٫۰۰۶ دلار سقوط کرد.

beincrypto

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *