0

تحلیل نفت خام  5 مرداد

تصویر پیدا نشد !
بازدید 656

قیمت نفت خام صبح روز چهارشنبه به وقت آسیا در پی کاهش بیش از انتظار موجودی ذخایر نفت خام ایالات متحده ، افزایش یافت. در این پست به تحلیل نفت خام  5 مرداد می پردازیم.

تحلیل نفت خام  5 مرداد

بهای قراردادهای آتی نفت برنت در ساعت 11:12 PM به وقت ET (3:12 AM به وقت گرینویچ) با رشد 0.07 درصد در سطح 99.53 دلاری قرار گرفت. بهای معاملات آتی نفت خام WTI نیز 0.38 درصد افزایش یافت و به سطح 95.34 دلاری رسید.

داده‌های موجودی ذخایر نفت خام ایالات متحده در روز سه‌شنبه از سوی مؤسسه نفت آمریکا (API) حاکی از آن بود که موجودی ذخایر طی هفته گذشته حدود 4 میلیون بشکه کاهش یافته است.

سرمایه گذاران درحال حاضر منتظر داده های موجودی ذخایر نفت خام از سوی اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده هستند که در ساعات بعدی ارائه خواهد شد. رقم اعلام شده از سوی API چهار برابر  یک میلیون بشکه ای است که تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش بینی کرده بودند.

بر اساس داده های موسسه نفت آمریکا، موجودی ذخایر بنزین علیرغم   انتظارات مبنی بر افزایش 3.5 میلیون بشکه ای موجودی ، به میزان1.1 میلیون بشکه کاهش پیدا کرد.

به دنبال اعلام گازپروم روسیه (MCX:GAZP) مبنی بر اینکه جریان خط لوله نورد استریم 1 به آلمان را به یک پنجم ظرفیت کاهش می یابد،قیمت های انرژی در اروپا افزایش یافته است.

منبع: INVESTING

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *