0

تحلیل قیمت نفت خام 3 مرداد

تحلیل قیمت نفت خام 3 مرداد
بازدید 938

نفت صبح روز دوشنبه به وقت آسیا در پی  نگرانی های مبنی بر اینکه  افزایش مورد انتظار نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده می تواند تقاضای سوخت را تحت فشار قرار دهد ، کاهش یافت. در این پست به تحلیل قیمت نفت خام 3 مرداد می پردازیم.

تحلیل قیمت نفت خام 3 مرداد

قراردادهای آتی نفت برنت در ساعت 12:03 AM به وقت ET (4:04 AM به وقت گرینویچ) با افت 0.81 درصدی در سطح 97.58 دلاری قرار گرفت. قراردادهای آتی نفت خام WTI نیز به میزان 0.79 درصد کاهش یافت و به سطح 93.95 دلاری رسید.

کازوهیکو سایتو (Kazuhiko Saito)، تحلیلگر ارشد شرکت Fujitomi Securities در این رابطه عنوان کرد:


“حس و حال کلی بازار با توجه به نگرانی های مبنی بر اینکه افزایش نرخ بهره ، تقاضای جهانی سوخت را کاهش می دهد ، به احتمال زیاد ، خرسی می ماند. در همین حال ، ازسرگیری تولیدات نفت خام لیبی منجر به کاهش محدودیت در عرضه جهانی می‌شود.”

سرمایه گذاران در حال ارزیابی احتمال تداوم افزایش نرخ بهره هستند که می تواند رشد اقتصادی را محدود کند، و در مقابل عرضه ، به دلیل تحریم های غرب علیه نفت روسیه، محدود می ماند.

مقامات فدرال رزرو آمریکا اخیرا اشاره کرده اند که بانک مرکزی این کشور به احتمال زیاد در نشست 26 تا 27 جولای(4-5 مرداد) نرخ بهره را به میزان 75 واحد افزایش خواهد داد.

شرکت ملی نفت لیبی در بیانیه‌ای در ساعات ابتدایی روز شنبه اعلام کرد که شرکت ملی نفت لیبی (NOC) قصد دارد تولیدات خود را در عرض دو هفته به ۱.۲ میلیون بشکه در روز برگرداند.

اتحادیه اروپا  ، هفته گذشته اعلام کرد که به شرکت‌های دولتی روسی اجازه می‌دهد ، نفت را به کشورهای ثالث ارسال کنند تا ازخطرات امنیت انرژی جهانی جلوگیری شود.

منبع:investing

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *