0

تحلیل نفت خام 30 تیر

تحلیل نفت خام 30 تیر
بازدید 682

قیمت نفت خام در روز پنجشنبه کاهش یافت و به روندی که به موجب نگرانی‌های فزاینده تقاضا شکل گرفت، ادامه داد. داده‌های دولت ایالات متحده حاکی از تقاضای ضعیف بنزین بود درحالی که عرضه جهانی همچنان با محدودیت روبه رو است. در این پست به تحلیل نفت خام 30 تیر می پردازیم.

تحلیل نفت خام 30 تیر

قراردادهای آتی نفت برنت تا ساعت 00:03 به وقت گرینویچ به سطح 106.55 دلاری کاهش یافت. قراردادهای آتی نفت خام WTI نیز به 99.55 دلار رسید.

با توجه اینکه سرمایه گذاران به دلیل خارج شدن بشکه‌های نفت روسیه از جریان جهانی با عرضه محدودتر روبه رو هستند ، قیمت نفت خام در محدوده ثابتی نوسان کرده است. ابهامات در رابطه با رکود اقتصادی نیز تقاضای انرژی را تضعیف کرد.

 در همین حال ، داده های دولت ایالات متحده در روز چهارشنبه حاکی از آن بود که موجودی ذخایر بنزین ایالات متحده در هفته گذشته به میزان 3.5 میلیون بشکه افزایش یافت. این رقم فراتر از پیش بینی تحلیلگران در نظرسنجی رویترز بود.

 بر اساس این داده ها ،عرضه بنزین حدود 8.5 میلیون بشکه در روز است که حدود 7.6 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است. به طور کلی ، بنزین معیاری برای سنجش تقاضا در نظر گرفته می شود.

ویوک دار(Vivek Dhar)، تحلیلگر کالاهای تجاری در کامان‌ولت بانکِ استرالیا در یادداشتی عنوان کرد: “ما انتظار داریم که بهای هر بشکه نفت برنت تا سه ماهه چهارم سال 2022 به 100 دلار کاهش یابد که به معنای عقب نشینی اندک آن نسبت به سطوح فعلی است.”

بر اساس اعلام شرکت انرژی ترانس‌کانادا (TransCanada)(NYSE:TRP) ،جریان یکی از شریان های اصلی صادرات نفت کانادا،  خط لولهٔ کیستون  در روز چهارشنبه برای سومین روز متوالی با کاهش روبه رو است.

منبع:Investing

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *