0

تحلیل نفت خام 27 تیر

تحلیل نفت خام 27 تیر
بازدید 826

نفت خام صبح روز دوشنبه به وقت آسیا در پی نگرانی های تقاضا افزایش یافت. سرمایه گذاران نگران این مسئله هستند که افزایش تعداد مبتلایان ویروس کووید-19 در چین می تواند منجر به از سرگیری محدودیت ها و تداوم کاهش تقاضا برای سوخت شود. در این پست به تحلیل نفت خام 27 تیر می پردازیم.

تحلیل نفت خام 27 تیر

بهای قراردادهای آتی نفت برنت  در ساعت 12:23 AM به وقت ET (0423 AM به وقت گرینویچ) با رشد 0.64 درصدی به 101.81 دلار رسید. بهای قراردادهای آتی نفت خام WTI نیز 0.39 درصد افزایش یافت و در سطح 94.94 دلاری قرار گرفت.  

چین، دومین مصرف کننده بزرگ نفت جهان در روز شنبه   691 مورد جدید مبتلا به کووید-19 گزارش کرد  در حالی که روز گذشته ، تعداد مبتلایان ، 547 مورد اعلام شده بود.

استفان اینس(Stephen Innes) از شرکت مدیریت سرمایه گذاری SPI به خبرگزاری رویترز گفت:
” نفت خام ، هفته را ملایمتر آغاز کرد زیرا بازار ، تاثیرات ناشی از افزایش تعداد موارد جدید مبتلایان در چین را هضم می‌کند. همچنین بازار در صورت از سر گیری جریان لوله گاز نورد استریم 1 از روسیه به اروپا در اواخر این هفته ، با احتیاط منتظر این رویداد بزرگی است. “

تعمیرات سالانه خط لوله نورد استریم 1، بزرگترین خط لوله انتقال گاز طبیعی روسیه به آلمان، در 11 جولای(19تیر) آغاز شد.

بازارها نگران هستند که قطعی این خط لوله ممکن است به دلیل جنگ در اوکراین ادامه یابد. با قطعی جریان گاز به آلمان، چهارمین اقتصاد بزرگ جهان ، تحت فشار قرار خواهد گرفت.

همانطور که انتظار می رفت، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، نتوانست ، هیچ تعهدی را از سوی تولیدکنندگان ارشد سازمان کشورهای صادرکننده نفت برای افزایش عرضه نفت بگیرد.

آموس هوچستاین(Amos Hochstein)، مشاور ارشد وزارت امور خارجه آمریکا در امور امنیت انرژی، در برنامه Face the Nation شبکه سی‌بی‌اس عنوان کرد که این سفر منجر خواهد شد که تولیدکنندگان نفت در عرضه نفت خام چندین گام دیگر  بردارند اما وی مشخص نکرد که کدام کشورها تولیدات نفت خام خود را افزایش خواهند داد.

منبع:INVESTING

(4 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *