0

تحلیل اتریوم ۳۰ آبان

تحلیل اتریوم ۳۰ آبان
بازدید 351

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شبکه Ethereum، دنیای ارزهای رمزنگاری شده دوباره به دلیل انباشت گسترده‌ای از اتریوم (ETH) جلب توجه کرده است. به نظر می‌رسد که نهنگان ETH برای اولین بار در دو ماه گذشته به صورت تدریجی در مسیر انباشت قرار گرفته‌اند. این اطلاعات از طریق Glassnode، یک پلتفرم ارائه‌دهنده معیارهای بازار زنجیره‌ای، به اشتراک گذاشته شده است. در این پست به تحلیل اتریوم ۳۰ آبان می پردازیم.

تحلیل اتریوم ۳۰ آبان

همچنین، در چند ساعت گذشته، با توجه به بهبود قیمت در بازارهای ارزهای دیجیتال، قیمت ETH افزایش قابل توجهی داشته و از مرز ۲۰۰۰ دلار پیشی گرفته است.

با این حال، با حفظ سطح مقاومت بازار، نگرانی‌های آزادی وجود دارد که بیانگر احتمال یک برنامه خروج محتمل پس از دو ماه انباشت محتاطانه توسط علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و نهنگان است.

به طور خاص، داده‌های زنجیره‌ای که توسط یک تحلیل‌گر برجسته مطرح شده‌اند، نشان می‌دهند که چشم‌انداز خوش‌بینانه‌ای برای قیمت اتریوم وجود دارد، به رغم شوک قیمتی مداوم که این توکن در چند روز اخیر تجربه کرده است.

علاوه بر این، یک روند مهم، همراه با نوسانات قیمت، افزایش ناگهانی موجودی اتریوم غیرقابل معامله و تجمع این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. الگو نشان می‌دهد که نهنگان این بخش از بازار کریپتو، به‌جای واکنش و فروش سریع دارایی‌ها در صرافی‌های رمزنگاری، تصمیم به جمع‌آوری بیشتر توکن‌های خود گرفته‌اند.

به علاوه، پس از گذشت یک دوره دوماهه، مشخص شده است که آدرس‌های اتریوم با موجودی بیش از ۱۰,۰۰۰ توکن یا معادل ۲۰ میلیون دلار به‌طور محتاطانه در حال افزایش هستند. این افزایش متناسب نقشه راه فعلی اتریوم تقویت می‌کند، زیرا خریداران اعتماد به حفظ ارزش بالاتر از آستانه ۲,۰۰۰ دلار را نشان می‌دهند.

ارزیابی قیمت ETH

در لحظه نگارش این خبر، قیمت اتریوم با افزایش ملایم ۳.۶۵ درصدی به سطح ۲۰۲۵.۳۸ دلار رسید. همچنین، حجم معاملات در دوره ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۴.۵۳ درصدی به ۹.۸۰ میلیارد دلار افزایش یافت.

نظر می‌رسد که افزایش قیمت مذکور با انباشت اخیر مقادیر عظیم اتریوم توسط نهنگ‌ها همخوانی دارد.

اگر گاوها توانایی حفظ قیمت را فراهم کرده و آستانه حیاتی ۲۰۰۰ دلار را برقرار نگه دارند، اتریوم ممکن است بهبود یابد، شتاب بیشتری بگیرد و خود را برای شکست الگوی مثلث متقارن خود آماده سازد. یک شکست موفق می‌تواند سکه را به چالش کشیده و مقاومت آینده‌ای را در سطح ۲۱۹۰ دلار به چالش بکشد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *