0

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا
بازدید 615

طرفداران شیبا به تلاش‌های گسترده خود در جهت کاهش ذخایر شیبا ادامه می‌دهند و اکنون توانسته‌اند دوباره نرخ توکن سوزی را به شدت افزایش دهند. در این پست به افزایش نرخ توکن سوزی شیبا می پردازیم.

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا

بنا به توییت اخیر حساب Shibburn، تعداد شیبا سوزانده شده طی 24 ساعت گذشته به شدت از ذخایر سوزانده شده در دو روز پیش، بیشتر بوده است.

در عین حال، توکن شیبا توانست به لیست ده رمز ارز با بیشترین محبوبیت در زمینه قراردادهای هوشمند بازگردد.

سایت Shibburn نشان می‌دهد که طی دوره زمانی 24 ساعت گذشته، نرخ توکن سوزی شیبا حدود 224 درصد رشد داشته است؛ چرا که حدود 45 میلیون میم کوین شیبا به کیف پول‌های غیر قابل استفاده ارسال شدند.

Shibburn

در میان ده تراکنش توکن سوزی، بزرگترین حجم شیبا ارسال شده به یک آدرس غیر قابل استفاده حدود 23 میلیون شیبا بوده است. بر اساس منبع این داده‌های تراکنش، Etherscan، به مدت بیش از یک سال این کیف پول غیر فعال بوده است. حدود 19 ساعت پیش اولین تراکنش انجام شده از آن پس از مدتی طولانی، رخ داد.

بنا به ردیاب کیف پول‌های دیجیتال پلتفرم WhaleStats، نه تنها شیبا به لیست محبوب‌ترین قراردادهای هوشمند بازگشته است، بلکه برای باری دیگر، در لیست ده رمز ارز بزرگ هولد شده توسط نهنگ‌های اتریوم نیز ظهور یافته است. طی دو روز گذشته، شیبا از این لیست به طور کامل حذف شده است.

تاکنون، صد کیف پول برتر روی چین اتریوم حدود 44 میلیون دلار از میم کوین پیشتاز در بازار ارزهای دیجیتال در دست دارند. این میزان، حدود 2.04 درصد از پورتفوی این نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد.

u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *