0

بروز مشکل در شبکه شیباریوم

بروز مشکل در شبکه شیباریوم
بازدید 149

بر اساس پست اخیر یکی از توسعه‌دهندگان شیبا اینو به نام کال داریا (Kaal Dhairya) در شبکه اجتماعی X، راه‌حل لایه ۲ شیباریوم (Shibarium) اخیرا دچار اختلال شده است. داریا توضیح داد که این قطعی به دلیل مشکلات شبکه‌ بین اعتبارسنج‌ها ایجاد شده است. آیا بروز مشکل در شبکه شیباریوم باعث توقف روند شیبا خواهد شد.

بروز مشکل در شبکه شیباریوم

در زمان نگارش این خبر، وضعیت شبکه به حالت عادی خود بازگشته است. با این حال، شیباریوم‌اسکن (Shibariumscam)، وب‌سایت محبوبی که سلامت شبکه شیباریوم را ردیابی می‌کند، تا زمان حل و فصل مشکلات خارجی توسط تیم توسعه‌دهنده، از دسترس خارج خواهد بود.

از تیم‌های خارجی که در سطح زیرساخت با شیباریوم همکاری می‌کنند، خواسته شده است تا در مورد مشکل فنی اخیر با داریا تماس بگیرند. این شبکه که در آگوست سال گذشته راه‌اندازی شد، با مشکلات فنی غریبه نیست و حتی شروع به کار آن با مشکلات فنی همراه بود.

با توجه به اطلاعاتی که توسط شیباریوم‌اسکن ارائه شده، به طور کلی می‌توان گفت که شیباریوم، شبکه‌ای موفق بوده است. بلاکچین شیباریوم اکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش را پردازش کرده و تعداد کیف‌پول‌های آن حدود ۱.۷ میلیون آدرس است.

این شبکه در تاریخ ۱۵ آوریل، پردازش نزدیکkd,cبه یک میلیون تراکنش را ثبت کرد. با این حال، در ۲۱ آوریل، تعداد تراکنش ها به تنها ۱۰۰۴۰ عدد کاهش یافت.

اخیراً میم‌کوین محبوب شیبا (SHIB) در کنار سایر میم‌کوین‌ها مبتنی بر سولانا مانند بانک (Bonk)، رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرد. با این حال، طبق داده‌های پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، قیمت SHIB در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸ درصد کاهش یافته است.

هنوز مشخص نیست که این افت جزئی مربوط به برداشت سود سرمایه‌گذاران است یا اشکال فنی اخیر شیباریوم.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *