0

شکسته شدن مقاومت ۰.۰۰۰۰۱ شیبا

شکسته شدن مقاومت ۰.۰۰۰۰۱ شیبا
بازدید 228

میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) دوباره یک صفر را از قیمت خود حذف کرد. این اتفاق در حالی رخ داده که نرخ توکن‌سوزی شیبا به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. در این پست به بررسی شکسته شدن مقاومت ۰.۰۰۰۰۱ شیبا می پردازیم.

شکسته شدن مقاومت ۰.۰۰۰۰۱ شیبا

شیبا اینو از برجسته‌ترین میم کوین‌های مبتنی بر بلاکچین اتریوم، امروز ۲۷ فوریه، توجه افراد زیادی را در بین علاقه‌مندان به بازار کریپتوکارنسی به خود جلب کرده است.

نرخ توکن‌سوزی شیبا به ۶۰ درصد افزایش یافته است. داده‌های ردیاب Shibburn نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، ۵.۱۰ میلیون توکن شیبا در فرآیند توکن‌سوزی نابود شده‌اند.

با این آمار، عرضه در گردش اکنون به ۵۸۱.۴۵ تریلیون SHIB می‌رسد، این در حالی است که کل توکن‌های سوزانده‌شده برابر با ۴۱۰.۷۰ تریلیون SHIB است.

در زمان نگارش خبر، قیمت شیبا اینو با افزایش قابل توجه ۶.۱۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۱۰۲۳ دلار رسیده است. در این میان، شایعات اخیر در رابطه با راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) شیبا، احساسات صعودی پیرامون این توکن را بیشتر کرده است.

جامعه شیبا اینو با ثبت درخواستی در Change.org، از مایکل سوننشاین، مدیرعامل گری‌اسکیل، خواسته‌اند تا برای ایجاد یک صندوق ETF شیبا درخواست دهد.

کاربران ادعا دارند، از آنجایی که شیبا بر اساس تست “Howey” اوراق بهادار محسوب نمی‌شود، کار را برای گری‌اسکیل راحت‌تر می‌کند.داده‌های مشتقات نیز از افزایش ۱۷.۴۹ درصدی سود باز شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهند که به ۳۴.۶۷ میلیون دلار رسیده است.

این در حالی است که حجم معاملات مشتقات هم افزایش ۲۳۰.۷۹ درصدی را ثبت کرده و به ۶۸.۶۶ میلیون دلار رسیده است. این موضوع را می‌توان نشانه‌ای برای رونق بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفت.

coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *