0

چگونه اتریوم رایگان دریافت کنیم؟ 

اتریوم رایگان
بازدید 474

 وقتی که متوجه شدید سرمایه گذاری در اتریوم به فکر، هزینه و زحمت قابل توجهی نیاز دارد، ممکن است به این فکر کنید که آیا واقعاً میتوان اتریوم رایگان (ETH) به دست آورد و آن را بدون هیچ تلاش یا سرمایه گذاری جمع آوری کرد؟ خب جواب این است که هیچ چیز رایگانی وجود ندارد.

حالا با دانستن این موضوع ممکن است یادگیری نحوه دریافت اتریوم رایگان اتلاف وقت به نظر برسد. خوب، دقیقاً نه، با خواندن این مقاله می‌توانید زمان خود را بهتر از جستجوی راه هایی برای کسب اتریوم رایگان صرف کنید. 

چگونه می‌توانید اتریوم رایگان کسب کنید؟ 

 اگر دوست دارید اتریوم را بدون صرف هزینه و زحمت استخراج به دست آورید، می‌توانید از وبسایت هایی بازدید کنید که از نظر تئوری اتریوم به صورت رایگان در آنها جریان دارد. این سایت ها شیرآلات اتریوم نامیده می‌شوند و در ازای تکمیل پروژه یا مشاهده تبلیغات متعدد، پاداش هایی را در قالب مقادیر ناچیز ETH ارائه می‌کنند.

مقدار ETH که در پایان روز دریافت می‌کنید بسیار کم است، البته خسته کننده بودن و حوصله سر بر بودن آن را کنار بگذارید. بسیاری از این سایت ها دارای مقداری اتریوم هستند که آن را به شما رایگان نمی‌دهند و باید برای به دست آوردن آنها زحمت بکشید. 

در اینجا چند نمونه از وبسایت های شیر اتریوم آورده شده است: 

 برخی از این سایت ها از شما می‌خواهند که نرم افزار مسدودکننده تبلیغات خود را خاموش کنید و محدودیت های نقدی را در نظر بگیرید، بنابراین هنگام سرمایه گذاری زمان و منابع خود مراقب باشید. 

 اگر به فکر دریافت اتریوم رایگان هستید، می‌توانید اپلیکیشن های مختلف موبایلی که برای همین منظور استفاده می‌شوند را نیز امتحان کنید.

آنها می‌توانند اتریوم را با فشردن ساده یک دکمه به شما بدهند. آن «ارز» به کسانی تعلق می‌گیرد که کدهای اپلیکیشن را برای دوستان خود ارسال یا دریافت کنند.

سایر برنامه های موبایل حول بازی ها و قرعه کشی ها می‌چرخند. اگر وقت خالی دارید، می‌توانید برنامه های زیر را بررسی کنید: 

  • Ethereum Faucet 
  • Faucet Run 
  • Free Ethereum Spinner 

 حتی در این بازی ها هم چیز زیادی به دست نخواهید آورد. حتی اگر به برترین برنامه یا بازی رجوع کنید، حداکثر 1 دلار در ساعت درآمد خواهید داشت. 

 علاوه بر این، اگر همچنان اصرار دارید که بدون هیچ کار یا سرمایه گذاری اتریوم دریافت کنید، مراقب باشید که ممکن است خود را در معرض هکرها و کلاهبرداران مختلف قرار دهید.

آنها ممکن است پیشنهاداتی را برای شما ارسال کنند و ادعا کنند که ETH را به صورت رایگان یا در ازای مقادیر خنده دار ارزهای دیگر به شما می‌دهند. گرفتار آنها نشوید، بلکه کلاهبرداران را در شبکه های اجتماعی افشا کنید و به دوستان خود هشدار دهید. 

 حتی اگر سایت های Faucet اتریوم آنهم به صورت قانونی پیدا کنید، فرآیند و نحوه یادگیری کار با آن چندان کوتاه نیست. شاید بهتر باشد وقت خود با به جای صرف در امثال آن سایت ها و بازی ها به کار دیگری اختصاص دهید. 

 جایگزین های بهتر برای شیرهای اتریوم 

  • استخراج اتریوم: استخراج با هزینه های اولیه همراه است، با این حال، قانونی ترین راه برای کسب اتریوم است. رایگان نیست اما بازده آن به شدت قابل توجه تر است. 
  • قرارداد استخراج ابری: همچنین، می‌توانید قرارداد استخراج ابری بخرید و تجهیزات استخراج را در یکی از سیستم های استخراج اتریوم اجاره کنید. شما سهم خود را از جوایز در کیف پول خود دریافت خواهید کرد، اما قبل از امضای قرارداد، به خوبی مطالعه کنید تا با اطلاع کافی وارد کار شوید و از خطرات جلوگیری کنید. 
  • اتریوم بخرید: ساده ترین راه برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی اتریوم، خرید آن در یکی از صرافی ها است. بهترین صرافی ها برای شروع Coinbase، Kraken و Bitstamp هستند. در آنجا می‌توانید ETH را با دلار (USD) یا یورو (EUR) خریداری کنید. 
  • برای اتریوم کار کنید: شما می‌توانید استعدادهای خود را برای اتر آشکار کنید. اگر در کد نویسی، طراحی یا حسابداری مهارت دارید، کار برای اتریوم غیر متعارف نیست. به وبسایت هایی مانند Cryptojoblist.com یا Crypto.jobs مراجعه کنید تا بفهمید که آیا فرصت های شغلی برای شما وجود دارد یا خیر. 

 نتیجه گیری 

 کاملاً واضح است که هر شغل دیگری بیش از 0.5-1 دلار در ساعت برای شما درآمد ایجاد می‌کند بدون اینکه شما را در معرض خطرات اضافی قرار دهد. البته، برخی از برنامه ها و بازی ها ممکن است سرگرم کننده باشند، اما از نقطه نظر سرمایه گذاری، جایگزین های بسیار بهتری وجود دارد. به یاد داشته باشید که هیچ چیز رایگان نیست! 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *