0

صرافی Minswap مورد حمله قرار گرفت

صرافی Minswap
بازدید 750

صرافی Minswap، اولین صرافی غیر متمرکز دارای استخرهای گوناگون روی کاردانو، یک حمله‌ی Front-Running یا پیشروی را تجربه کرد.

صرافی Minswap

Front-Running، به دستیابی به اطلاعات از تراکنش‌های آینده از پیش، از طریق ابزارهای گوناگون گفته می‌شود. معامله‌گرانی که از این حمله استفاده کنند، امکان کسب سود بدون ریسک را خواهند یافت. صرافی‌های غیر متمرکز باید به دنبال روش‌های گوناگون برای جلوگیری از چنین حملاتی باشند.

اخیرا یک کاربر توییتر، با شناسه‌ی @CryptoVincenzio، متوجه شد که یک سو استفاده گر در حال انجام چنین حمله‌ای به اوردرها و دستیابی به سود تضمینی بوده است.

Minswap در توییتی گفت که بررسی پیرامون احتمال انجام حمله‌ی Front-Running را روی این صرافی آغاز کرده است. این پروژه نوشت: ما در حال کار بر روی راه حلی برای جلوگیری از رخ دادن مجدد این گونه حملات هستیم و تلاش می‌کنیم که هرچه سریع‌تر به آن پایان دهیم.

Minswap در توییت بعدی تایید کرد که این مشکل رفع شده است. حال، فرد سو استفاده‌گر شروع به لغو اوردرهای تازه ایجاد شده کرده است؛ چرا که نمی‌تواند از کاربران پیشی بگیرد.

اکنون، Minswap در حال کار بر روی ارائه‌ی گزارشی با جزییات مرتبط با این اتفاق است.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم DefiLlama، پلتفرم Minswap برجسته‌ترین برنامه‌ی دیفای روی بلاکچین کاردانو، با مجموع دارایی قفل شده‌ی 28.45 میلیون دلار، به شمار می‌رود.

u.today

(2 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *