0

10 اپلیکیشن ارزهای دیجیتال برای مبتدیان 

اپلیکیشن ارزهای دیجیتال برای مبتدیان
بازدید 543

ورود به بازار ارزهای دیجیتال ممکن است برای خیلی از افراد امری دلهره آور باشد، اگرچه فعالیت در این زمینه نیازمند اطلاعات و دانش کافی است، اما اگر از اپلیکیشن های مربوط به ارزهای دیجیتال استفاده نمایید، فعالیت شما به مراتب آسان تر و ایمن تر خواهد بود. اپلیکیشن ارزهای دیجیتال برای مبتدیان را در ادامه بررسی میکنیم.

در حال حاضر، تعداد بسیاری از اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال ایجاد شده اند و افراد بیشتری شروع به سرمایه گذاری در این حوزه کرده اند. از همین رو، انتخاب یک اپلیکیشن ارز دیجیتال که بتواند به شما کمک کند می تواند دشوار باشد.

در ادامه این راهنما، لیستی از بهترین اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال برای مبتدیان حوزه ارزهای رمزنگاری آورده شده است و می خواهیم بررسی کنیم که هر یک از این اپلیکیشن ها از چه جنبه هایی مفید خواهند بود.  

اپلیکیشن ارزهای دیجیتال برای مبتدیان Gemini 

Gemini به شما امکان خرید و فروش چندین ارز دیجیتال را می دهد، این اپلیکیشن بستر ایمن و مطمئنی را فراهم کرده است و از همین رو توانسته اعتماد معامله گران جدید را در سراسر جهان جلب کند. Gemini همچنین ویژگی های متنوعی را ارائه می دهد که آن را به اپلیکیشنی فراتر از یک پلت فرم معاملاتی تبدیل کرده است.

این پلتفرم که در سال 2014 تأسیس شد، یکی از معتبرترین صرافی‌ های دارایی دیجیتال ایالات متحده است و به دلیل امنیت بالا، یکی از قابل اعتماد ترین صرافی‌ های ارزهای دیجیتال به شمار می ‌آید. پلتفرم Gemini هرگز هک نشده است و یکی از معدود صرافی هایی است که به طور کامل در ایالات متحده تنظیم شده است. 

CoinBase 

Coinbase یک اپلیکیشن پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است. شما می توانید بسیاری از ارزهای رمزپایه را در کوین بیس معامله کنید، از جمله این ارزها شامل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، BAT، USDT و ZRX می باشند. Coinbase  در مقایسه با eToro، یک اپلیکیشن مفید تر برای معامله گران تازه وارد به شمار می آید، زیرا دارای یک نسخه تلفن همراه بوده که استفاده از آن بسیار ساده است. این پلتفرم رابط کاربری دوستانه دارد که برای مبتدیان بسیار بصری و آسان است. شما می توانید تمام معاملات خود را از داشبورد خود مدیریت کنید و حتی برخی از توکن های خاص را به عنوان پاداش دریافت کنید. 

اپلیکیشن ارزهای دیجیتال برای مبتدیان eToro 

پلتفرم eToro معامله ارزهای دیجیتال شما را آسان می کند، اما در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن بیشتر به معاملات کوتاه مدت متکی است تا معاملات بلند مدت. eToro داده ها و اطلاعات استراتژیک ارزشمندی را از موفق ترین معامله گران آنلاین خود (سایر کاربران) در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند. کارمزد 0 درصد، این پلتفرم را نسبت به رقبایی که هزینه دریافت می کنند، جذاب تر کرده است. در eToro شما در واقع مالک هیچ یک از ارزهای دیجیتالی که معامله می کنید نخواهید بود تا زمانی که آن‌ها را به پول نقد تبدیل کنید، اما در سایر پلتفرم های معاملاتی، شما مالکیت ارزهای دیجیتال خود را خواهید داشت. 

اپلیکیشن ارزهای دیجیتال برای مبتدیان BlockFi 

به جای اینکه پول خود را در یک حساب پس انداز قرار دهید و منتظر دریافت سودهای کم باشید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به BlockFi داشته باشید. این پلتفرم اظهار دارد که کاربران با معامله در آن قادر به دریافت 3 تا 7.5 درصد سود بر روی دارایی‌ های ارز دیجیتال خود هستند.

برای شروع کسب سود از طریق BlockFi، نیازی به ایجاد یک معامله جدید ندارید. شما می توانید از سبد موجود خود استفاده کنید و تا 4 درصد سود از دارایی های خود کسب کنید. همچنین در پلتفرم BlockFi  این امکان را دارید تا بر روی استیبل کوین ‌هایی مانند USDC و GUSD سرمایه‌ گذاری کنید و تا 7.5 درصد سود دریافت نمایید.

WeBull 

برخلاف برخی از اپلیکیشن های دیگر که در این لیست معرفی کردیم، WeBull امکان معامله ارزهای دیجیتال را در کنار سایر فرصت های سرمایه گذاری مانند سهام، آپشن ها و معاملات آتی ارائه می دهد. یکی از دلایلی که تازه‌ کارها از WeBull خوششان می‌ آید، نرم‌ افزار موبایل این پلتفرم است که کاربری ساده ای دارد و معامله را لذت بخش می کند. تنها نقطه ضعف WeBull کمبود محتوای خبری است، محتواهای خبری در زمینه ارزهای دیجیتال می تواند به معامله گران مبتدی کمک کند تا بتوانند تصمیمات بهتری در معاملات خود اخذ کنند و اطلاعات کافی را در مورد گزینه های معاملاتی دیگر در اختیار داشته باشند. با این حال، ویژگی های کاربردی و سهولت استفاده از این پلتفرم می تواند کمبود محتوای خبری آن را جبران کند.  

اپلیکیشن ارزهای دیجیتال برای مبتدیان Blockchain.com 

Blockchain.com به عنوان یکی از محبوب ‌ترین اپلیکیشن ‌های ارز دیجیتال در بین معامله گران شناخته می شود و یک اپلیکیشن مناسب برای مبتدیان است که هر کسی با هر میزان دانش در زمینه ارزهای دیجیتال می‌ تواند در این اپلیکیشن شروع به کار کند. Blockchain.com از ارزهای دیجیتال متعددی پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا بیت کوین و آلت کوین های خود را به راحتی ذخیره، خرید، فروش و مدیریت کنند. 

شما می توانید از طریق این اپلیکیشن، اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال و تراکنش با توکن ها نمایید. کیف پول دیجیتال نیز به شما امکان کسب سود بیشتر را می دهد، به این صورت که در هنگام افتتاح یک حساب پس انداز، می توانید تا 12 درصد درآمد داشته باشید. 

اپلیکیشن ارزهای دیجیتال برای مبتدیان Voyager 

Voyager یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ارائه دهنده معاملات ارزهای دیجیتال است که به شما امکان خرید و فروش  بیش از 60 ارز دیجیتال مختلف را می‌ دهد. این اپلیکیشن برای مبتدیان عالی است زیرا برای شروع استفاده از آن فقط به 10 دلار نیاز دارید. چیزی که Voyager را نسبت به سایر اپلیکیشن ها متفاوت می کند، عدم امکان کنترل کاربر بر معاملات است. شما نمی توانید ببینید معاملات شما چه هستند. در عوض، این پلتفرم از روتر سفارش هوشمند خود برای سرمایه گذاری از جانب شما استفاده می کند و سود آن را بدون کمیسیون به شما منتقل می کند. از این نظر، Voyager بیشتر شبیه یک روبات است و درواقع در زمانی که صلاح بداند، از جانب شما سرمایه‌ گذاری می ‌کند. 

دلتا (delta) 

دلتا یک اپلیکیشن ارز دیجیتال جامع است که یادگیری آن بسیار ساده بوده و یک انتخاب عالی برای مبتدیان به شمار می آید. delta ارزش این را دارد که به صورت بلند مدت از آن استفاده نمایید، زیرا بیش از 7000 ارز دیجیتال مختلف را به همراه امکانات معاملاتی بسیار در اختیار شما قرار می دهد.  

داده ‌های ذخیره شده در اپلیکیشن، قابلیت سازگاری در چندین دستگاه را دارند، بنابراین می ‌توانید با هر دستگاهی که می خواهید به حساب delta خود دسترسی داشته باشید. همچنین این پلتفرم برخی اطلاعات مهم مانند تجزیه و تحلیلی در مورد تاریخچه معامله، تاریخچه دارایی، معاملات و وضعیت سرمایه گذاری شما را در اختیارتان قرار می دهد.

exodus 

Exodus یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری شده در صنعت ارزهای دیجیتال به شمار می رود، این کیف پول برای کسانی که هیچ تجربه ای در زمینه استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ندارند، یک پلتفرم ایمن با رابط کاربری بصری می باشد. بیش از 125 ارز دیجیتال در این اپلیکیشن وجود دارد که آن را به یک اپلیکیشن قابل اعتماد برای ذخیره ارزهای دیجیتال، تبدیل کرده است. با این حال، کارمزدهای معاملات ممکن است کمی زیاد باشد.  

Exodus نه تنها یک کیف پول امن است، بلکه می توانید از آن برای خرید و فروش توکن های دیجیتال خود نیز استفاده کنید. طیف وسیعی از ویژگی ها و قابلیت ها در این پلتفرم وجود دارد که به هر مبتدی کمک می کند تا به آسانی فعالیت خود را در زمینه ارزهای دیجیتال آغاز کند. 

اپلیکیشن ارزهای دیجیتال برای مبتدیان Blockfolio 

اپلیکیشن  Blockfolio از بیش از 10000 ارز دیجیتال مختلف و بیش از 500 صرافی فعال و معتبر پشتیبانی می کند. بنابراین،  هر معامله ای که در زمینه ارزهای دیجیتالی داشته باشید را می توانید از طریق Blockfolio دنبال کنید.

این اپلیکیشن به شما امکان می دهد تا بتوانید فرآیند پیگیری معاملات خود را به راحتی انجام دهید.

همچنین با استفاده از آن می توانید آخرین قیمت ها، داده های بازار، تغییرات روند و اخبار را بررسی کنید. علاوه بر این، استفاده از Blockfolio  کاملاً رایگان است. 

بهترین اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال 

حتی اگر تجربه ای در زمینه ارزهای دیجیتال نداشته باشید، اپلیکیشن هایی که در این لیست معرفی کردیم، به شما کمک می کنند تا بتوانید توکن های مورد نظر خود را خرید و فروش کنید و سبد معاملاتی خود را مدیریت نمایید. همچنین قادر خواهید بود ارزهای دیجیتال خریداری شده خود را در یک کیف پول ایمن نگهداری کنید. هر یک از این اپلیکیشن ها دارای مزایا و معایبی هستند، بنابراین باید انتظارات خود را در نظر بگیرید و سپس اپلیکیشن مناسب خود را انتخاب نمایید.  

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *