0

آشنایی با بهترین کیف پول‌های متاورس

کیف پول‌های متاورس
بازدید 605

سرمایه‌ گذاری در بستر متاورس روشی جدید بین سرمایه‌ گذارانی است که به ‌دنبال پیداکردن بهترین کیف‌ پول‌ های متاورس هستند. دنیای متاورس، دنیایی شبیه به دنیای مجازی است که سازندگان آن در تلاشند تا بسیاری از فاکتورهای واقعی و فیزیکی را در این عالم پیاده‌سازی کنند. در این مقاله به بررسی کیف پول‌های متاورس می پردازیم.

کیف پول های متاورس

جهان متاورس، جهانی سه‌بعدی و شبیه به جهان واقعی است که تمام فعالیت‌های انسانی و اجتماعی در آن شبیه‌سازی شده است و امکان هرگونه فعالیتی، ازجمله خریدوفروش میسر است. در یک دنیای دیجیتال، تمام امور به‌صورت دیجیتال صورت می‌گیرد؛ بنابراین، اقتصاد جهان متاورس هم بر پایه‌ی ارزهای دیجیتال در بستری تحت عنوان صرافی‌های دیجیتال و کیف پول‌های دیجیتال دایر است.

بسیاری از کاربرانی که با دنیای دیجیتال آشنا هستند و مشغول انجام معاملات و خریدوفروش ارزهای دیجیتال هستند، به‌دنبال یافتن کیف پول‌های معتبر متاورس هستند.

کاربری آسان، امنیت بالا، خدمات و امکانات وسیع از ویژگی‌های بارز این کیف پول‌ها است. برای داشتن امنیت و اطمینان از معاملات خود در کیف‌ پول  ‌های متاورس، پیشنهاد می‌شود از آیپی ثابت استفاده کنید.

در دنیای سه بعدی متاورس امکان خرید یک قطعه زمین یا خرید لباس وجود دارد اما برای خرید هرچیزی نیاز به ارز و کیف پول خواهید داشت؛ ارزهایی از جنس دیجیتال در کیف پول‌های دیجیتال. برای انتخاب یک کیف پول معتبر در دنیای مجازی متاورس شما نیاز به دانستن اطلاعات کامل اعم از مزایا و معایب هر کیف پول دارید.

مقدمه ‌ای بر جهان متاورس

سالیان پیش، سریالی به نام آواتار (Avatar) ساخته شده است. آواتارها در جهانی به نام متاورس زندگی منحصربه‌فردی داشتند و انسان‌ها هم با استفاده از دستگاه‌های خاصی قادر به زندگی و گشت‌وگذار در این جهان بودند. جهان متاورس جهانی برتر در فضایی دیجیتالی و سه‌بعدی است. متاورس شباهت‌های زیادی با دنیای فیزیکی دارد و گویی با آن ترکیب شده است اما جهانی فراتر از جهان ما انسان‌ها است. هرکسی که پشت لپ‌تاپ خود نشسته است، می‌تواند آواتاری سه‌بعدی از خود ایجاد کند و در دنیای مجازی به فعالیت بپردازد.

تمامی رویدادها و فعالیت‌های دیجیتالی، ازجمله برگزاری وبینارها و کنفرانس‌های آنلاین، ایمیل‌ها، فضاهای مجازی، انتقال داده، معامله‌ی ارزهای دیجیتال در صرافی‌های دیجیتال و یا نگهداری آن‌ها در کیف پول‌های دیجیتال همگی در متاورس قابل دسترسی است.

بسیاری از کارشناسان و متخصصان جهان متاورس بر این باورند که متاورس آینده‌ی تمام فعالیت‌های انسانی و اجتماعی است؛ زیرا آن‌ها در تلاشند تا دنیایی شبیه‌سازی شده با دنیای واقعی اما فراتر از آن خلق کنند. جهان متاورس توسط شرکت فیس‌بوک قدیم که اکنون با نام متا در حال فعالیت است، معرفی شد و هر روزه شاهد پیشرفت‌های این جهان در زندگی روزمره و تأثیر آن در کل دنیای فیزیکی هستیم.

جالب است بدانید که اقتصاد جهان متاورس توسط ارزهای دیجیتال‌ در گردش است. ارزهای دیجیتال در این جهان، جایگزین ارزهای رایج و ارزهای فیات جهان واقعی هستند. برای معامله‌ی ارزهای دیجیتال به صرافی‌های دیجیتال و برای نگهداری آن‌ها به کیف‌ پول‌ های متاورس نیاز است.

معرفی بهترین کیف پول‌های متاورس

اینکه کدام کیف پول دیجیتال برای نگهداری و هولد ارزهای دیجیتال مناسب است، بستگی به چند فاکتور دارد که در ادامه به معرفی بهترین کیف‌ پول‌ های متاورس خواهیم پرداخت.

۱- کیف‌ پول دیجیتالی متامسک (MetaMask)

قطعاً متامسک (MetaMask) معروف‌ترین کیف‌پول در بین کاربران و سهام‌داران بازار ارزهای دیجیتال است. کیف پول متامسک از ارزهایی که روی شبکه‌ی ERC 20 ساخته و بر روی بلاک چین اترویم پیاده‌سازی می‌شوند پشتیبانی می‌کند. کیف پول متامسک توسط یک شرکت نرم‌افزاری مبتنی بر وب ConsenSys ایجاد شده است.

از امکانات این کیف پول می‌شود به امنیت آن اشاره کرد؛ زیرا نشت هرگونه اطلاعات توسط کاربران قابل پیگیری و شناسایی است. از دیگر قابلیت‌های متامسک اتصال مستقیم و ایمن به هر نوع صرافی برای انجام معامله و خریدوفروش در فضای کیف پول و برنامه‌های غیرمتمرکز است. متخصصانی با دانش فنی بالا، تیم پشتیبانی و بهترین انجمن برای تأمین خواسته‌ها و نیازهای شما در کیف پول متامسک حضور دارد. کاربری ساده و امنیت بالا از مزیت‌های بارز این کیف پول است که استفاده‌ی آن را علاوه بر سرمایه‌گذاران بزرگ، برای افراد مبتدی هم راحت‌تر کرده است.

همچنین، دسترسی آسان به بازارهای NFT و ساخت چندین آدرس برای نگهداری NFT از دیگر مزیت‌های این کیف پول محسوب می‌شوند.

۲- کیف‌ پول دیجیتالی بیتسکی (Bitski)

کیف پول دیجیتال بیتسکی (Bitski) بستری مناسب برای ارزهای غیرقابل معاوضه یا همانNFTها است. فضایی است برای انجام بازی‌های NFT و پشتیبانی از فضای متاورس. بیتسکی در تلاش است بتواند ارزهای غیرمتمرکز را توسعه دهد و افراد متخصص و مبتدی بتوانند با اینگونه ارزها در تعامل باشند.

از ویژگی بارز این کیف پول، کارکردن سرگرم کننده بدون هیچ دانش تخصصی در حوزه‌ی بلاک چین و ارزهای   NFT  است. برای دسترسی به اتریوم و بستر بلاک چین اتریوم، تنها به یک نام کاربری و رمز عبور نیاز خواهید داشت.

پس اگر شما فرد تازه‌واردی هستید و می‌خواهید وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید، کیف پول بیتسکی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید به‌راحتی از امنیت بالای این کیف پول و کاربری راحت آن بهره ببرید.

۳- کیف‌ پول دیجیتالی کوین بیس (CoinBase)

کیف پول کوین بیس (Coinbase) والتی موردعلاقه برای سرمایه‌گذاران است؛ زیرا برای نگهداری و هولد ارزهای NFT و توکن‌های مربوط مناسب است. همچنین، مبادلات ارزهای دیجیتال در این بستر انجام می‌شود. امکان اتصال کوین بیس به انواع صرافی‌ها از دیگر ویژگی‌های این کیف پول به شمار می‌رود.

همچنین، کیف پول دیجیتالی کوین بیس امکان انتقال توکن‌ها به‌صورت ساده و بدون نیاز به آدرس عمومی را بسیار ایمن برای کاربران فراهم می‌کند.

۴- کیف‌ پول دیجیتالی ونلی (Venly)

ونلی (Venly) یکی دیگر از گزینه‌های محبوب کیف پول دیجیتالی است که برای اولین بار روی پلتفرم پولی گان توکن‌های غیرقابل معاوضه‌ی همتا به همتا پیاده‌سازی شد. به‌دلیل استقبال زیاد کاربران، اکنون کیف پول ونلی با پلتفرم‌های بزرگ زیادی ازجمله  Avalanche، Hedera  و Binance Smart Chain در حال همکاری است. خدمات این کیف پول گسترش یافته است.

نصب آسان و کاربری راحت در زمانی کوتاه، از دیگر ویژگی‌های این کیف پول دیجیتال است. کیف پول ونلی سه‌محصول مجزا به نام‌های کیف پول دیجیتال  (Venly Wallet)، بازار معامله و خریدوفروش توکن (Venly Market) و ابزار‌ مرتبط با توکن‌های غیرقابل معاوضه‌ی NFT ونلی (Venly NFT Tools) دارد.

۵- کیف‌ پول دیجیتالی انجین (Enjin)

کیف پول دیجیتالی انجین (Enjin) در بازار اختصاصی خود این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا تجارت‌های دیجیتالی را توسط توکن اختصاصی خود ENJ انجام دهند. از امکانات کیف پول انجین می‌توان دسترسی سریع به پروژه‌های دیفای و متاورس و کاربری کارآمد و زیبا را نام برد.

کیف پول دیجیتالی انجین با هدف پشتیبانی از یک پلتفرم بازی مدرن که وابسته به کریپتو بود، ساخته شد و دارای طراحی بی‌نظیر و حرفه‌ای است.

۶- کیف‌ پول دیجیتالی لجر (Ledger)

از دیگر کیف پول‌های محبوب و مشهور بین کاربران، کیف پول دیجیتالی لجر (Ledger) است. تفاوت این کیف پول با کیف پول‌های فوق در نوع آن است. کیف پول سخت‌افزاری لجر ایمن‌ترین نوع کیف پول در متاورس و بازار ارزهای دیجیتال است که در سال‌های اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است.

در این نوع کیف پول، تمام دارایی‌های شما به‌صورت کلیدهای خصوصی روی یک دستگاه کوچک مانند فلش‌های USB  ذخیره می‌شوند. بنابراین، این نوع کیف پول‌ها در برابر هکرهای بازار ارز دیجیتال مصون هستند. کیف پول لجر بیش از ۱۵۰۰ نوع ارز دیجیتال اعم از کوین و توکن‌ها را پشتیبانی می‌کند و گزینه‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذارانی است که قصد خرید و هول بلندمدت سرمایه‌های دیجیتالی بزرگ را دارند.

۷- کیف‌ پول دیجیتالی مث والت (Math Wallet)

حتماً نام کیف پول دیجیتال مث والت (Math Wallet) در دنیای متاورس و بازار ارزهای دیجیتال به گوش شما رسیده است. سازندگان این کیف پول مدعی هستند که مث والت شباهت‌های زیادی با کیف پول متامسک دارد.

کیف پول مث والت بیش از ۶۵ شبکه‌ی بلاک چین عمومی را پشتیبانی می‌کند و اعتبار و امنیت چشمگیری در بین کاربران دارد. مث والت با هدف ایجاد زمینه‌های متعدد در مشارکت جهان متاورس با پشتیبانی Alameda Research در حال فعالیت است. همچنین، مث والت این امکان را دارد که بتواند با کیف پول‌های سخت افزاری ادغام شود.

ویژگی دیگر پیف پول مث والت ایجاد چندین آدرس برای کاربران است. دسترسی به بازار ارزهای دیجیتالی غیرقابل معاوضه  (NFT)، قابلیت استیکینگ (staking) و معامله و مبادله از طریق کیف پول، از دیگر امکانات ارزشمند مث والت است.

۸- کیف پول دیجیتالی آلفا (Alpha)

کیف پول دیجیتالی آلفا (Alpha) بهترین گزینه برای سرمایه‌گذارانی است که قصد سرمایه‌گذاری روی توکن‌های غیرقابل معاوضه در شبکه‌ی بلاگ چین اتریوم را دارند.

همچنین، کیف پول آلفا امکان استخراج NFTها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بسیاری از بازارهای ارزهای دیجیتال غیرقابل معاوضه را از جمله OpenSea و ChainZ Arena پشتیبانی می‌کند. ویژگی دیگر این کیف پول پشتیبانی از توکن‌هایی با قراردادهای هوشمند است. امنیت بالای کیف پول آلفا با یک کد امنیتی دوازده کلمه‌ای تضمین می‌شود که اطمینان‌خاطر زیادی به کاربران می‌دهد.

جهان متاورس، جهانی سه‌بعدی و شبیه به جهان واقعی است که تمام فعالیت‌های انسانی و اجتماعی در آن شبیه‌سازی شده است و امکان هرگونه فعالیتی، ازجمله خریدوفروش میسر است. در یک دنیای دیجیتال، تمام امور به‌صورت دیجیتال صورت می‌گیرد؛ بنابراین، اقتصاد جهان متاورس هم بر پایه‌ی ارزهای دیجیتال در بستری تحت عنوان صرافی‌های دیجیتال و کیف پول‌های دیجیتال دایر است.

بسیاری از کاربرانی که با دنیای دیجیتال آشنا هستند و مشغول انجام معاملات و خریدوفروش ارزهای دیجیتال هستند، به‌دنبال یافتن کیف پول‌های معتبر متاورس هستند.

کاربری آسان، امنیت بالا، خدمات و امکانات وسیع از ویژگی‌های بارز این کیف پول‌ها است. برای داشتن امنیت و اطمینان از معاملات خود در کیف‌ پول  ‌های متاورس، پیشنهاد می‌شود از آیپی ثابت استفاده کنید.

منبع :mvs.org

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *