0

متاورس REALM و جمع آوری سرمایه 10 میلیون دلاری 

متاورس REALM
بازدید 637

متاورس REALM، یک پلتفرم play2own، سرمایه 10 میلیون دلاری از گروه سرمایه گذاری جهانی LDA Capital دریافت کرده است.

متاورس REALM

با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با CQ، پلتفرم REALM قصد دارد از این بودجه برای بهبود نقشه راه محصول و دسترسی فراجهتی خود استفاده کند و تجربیات و بازی‌ های منحصر به فرد بیشتری را از طریق متاورس مقیاس پذیر خود ارائه دهد.

علاوه بر این، این پلتفرم ادعا می کند که هدف آن ها تبدیل شدن به برند پیشرو در فضای متاورس است. این پلتفرم با افزایش سازگاری بیشتر خود، گسترش ابزارهای سازنده و افزایش تعداد تجربیات مجازی به این مهم دست می یابد.

همچنین این پلتفرم متاورسی ادعا می کند که یک تغییر دهنده بسیار امیدوار کننده بازی در صنعت است و با معرفی روشی جدید برای شخصی سازی و کسب درآمد از این فضا، نحوه نمایش و شخصی سازی NFT ها را تغییر می دهد.

وارن بیکر، یکی از مدیریان LDA Capital، گفت:

“LDA Capital مشتاق پیشرفت‌ هایی است که REALM در دنیای مجازی و بازی‌ ها آورده است. REALM زنجیره بلاکی را به مصرف‌ کنندگان اصلی به ارمغان می‌ آورد و به آن‌ ها اجازه می‌ دهد تا در متاورس در خرید املاک و مستغلات به شکل NFT، شرکت در رویدادها یا ساختن دنیای کوچک خود با ابزارهای ساده تعامل و همکاری داشته باشند. REALM نه تنها صنعت سرگرمی را تسریع می بخشد، بلکه یک اقتصاد جدید را به طور کلی رشد می دهد.”

متیو لاربی (Matthew Larby)، بنیانگذار و مدیر عامل REALM، در رابطه با این مشارکت گفت:

“ما هیجان زده هستیم که با LDA با یک چشم انداز شریک شویم و موانع ورود به متاورس را برای همه کاهش دهیم. فیات هیبریدی و متاورس کریپتو ما، قدرت بلاک چین را بدون نیاز به کیف پول، پل یا هر گونه تأثیر زیست محیطی ناشی از فناوری های دفتر کل نمایان می سازد. در حالی که بر جامعه با تعهد LDA تأثیر مثبت می‌گذاریم، می‌توانیم یک متاورس بی‌ نهایت مقیاس‌ پذیر ایجاد کنیم که به طور مشابه از جامعه، برندها و سازندگان ما پشتیبانی می‌ کند.”

منبع: coinquora

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *