0

بهترین ارزهای متاورس 2024

بهترین ارزهای متاورس 2024
بازدید 272

با وجود این همه پروژه فعال در متاورس در بازار رمز ارزها، انتخاب یک پروژه متاورس برتر، سرمایه گذاری گیج کننده ای است. در این پست به معرفی بهترین ارزهای متاورس 2024 می پردازیم.

بهترین ارزهای متاورس 2024

دسنترالند – ارز دیجیتال مانا (MANA)

Decentraland که به عنوان فراجهان تعریف می شود، در سال 2015 راه اندازی شد و ارتباطات جهانی را از طریق خرید زمین در دسنترالند، بازی ها و توکن های NFT امکان پذیر می کند. این پلتفرم تعاملات اجتماعی را در یک محیط دیجیتالی شبیه دنیای فیزیکی ارائه می دهد. ارز MANA قابل معامله در صرافی های اصلی است و به کاربران امکان کنترل بر تمام دارایی های مجازی در دیسنترالند را می دهد.

سندباکس – ارز دیجیتال سند (SAND)

Sandbox یک پلتفرم کاربر پسند در متاورس است که برای بازی های مبتنی بر بلاک چین طراحی شده است. در اینجا، می‌توانید دارایی‌های رمزی غیرقابل تعویض مانند زمین‌ های مجازی را بخرید، معامله کنید و یا برای سرمایه گذاری بلند مدت نگه دارید. سندباکس دارای یک بازار انحصاری NFT و فناوری بازی محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است. توکن SAND، ارز دیجیتال بومی، برای خرید و تجارت در پلتفرم هایی مانند بایننس در دسترس است.

اکسی اینفینیتی – ارز دیجیتال AXS

اکسی اینفینیتی، بازی مبتنی بر بلاک چین، در سال 2021 غوغا کرد. شخصیت‌ های حیوان‌ مانند شایان ستایش و شانس کسب درآمد واقعی از طریق بازی، آن را به انتخاب شغلی برای بسیاری تبدیل کرده است. اکسی بر روی بلاک چین اتریوم با کوین های بومی خود، AXS و SLP کار می کند. AXS یا Axie Infinity Shards، توکن حاکمیتی است که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا بر توسعه بازی و استفاده از خزانه تاثیر بگذارند. ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (AXS) تنها در سال 2021 شاهد افزایش 200 درصدی ارزش بود. بازیکنان ارز اسموس لاو پوشن با نماد SLP را به عنوان جایزه در نبردها و ماجراجویی ها به دست می آورند. این توکن‌ ها برای پرورش توکن های NFT اکسی اینفینیتی ضروری هستند که با محبوبیت بازی ارزش آن‌ها افزایش یافته است.

گالا گیمز- ارز دیجیتال گالا (GALA) : بهترین ارزهای متاورس 2024

گالا گیمز یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازی بلاک چین است که NFT ها را با هیجان بازی ادغام می کند و به کاربران امکان می دهد آزادانه آیتم های درون بازی را مبادله کنند. گالا میزبان بازی های اجتماعی مختلف بلاک چین است که بر ایجاد جامعه و ارتباطات تاکید دارد. بازی هایی مانند Spider Tank، Town Star، Mirandus، Fortified و Echoes of Empire در حال حاضر در دسترس هستند که کنترل و مالکیت گسترده ای را در اختیار بازیکنان قرار می دهند. این پلتفرم متاورس توسط GALA که توکن بومی آن است پشتیبانی می شود. بسیاری از کارآفرینان در سطح جهان در حال بررسی فرصت‌ های جدید در پروژه‌ های برتر بلاک چین متاورس هستند و از مزایای آن استفاده می‌ کنند.

متاهیرو – ارز هیرو (HERO)

Metahero یک سرویس اسکن سه بعدی و مجسمه سازی کاملاً جدید در متاورس است که به شما امکان می دهد اشیاء دنیای واقعی را مانند افراد به آواتارهایی با جزئیات فوق العاده تبدیل کنید. آنها حتی در حال برنامه ریزی برای ارتقاء اسکنرهای 16k ultra-HD برای واقع گرایی استثنایی هستند. شما می توانید از ارز دیجیتال HERO برای خرید و تجارت این آواتارها استفاده کنید و آنها را برای همه در دسترس قرار دهید. نه تنها این، شما حتی می توانید چیزهای واقعی را به NFT تبدیل کنید، مانند کلکسیون ها و آثار هنری.

سومنیوم اسپیس – ارز دیجیتال کیوب (CUBE)

سومنیوم اسپیس یک دنیای واقعیت مجازی است که توسط بلاک چین اتریوم طراحی شده است. این یک پلتفرم منبع باز است که در آن کاربران می توانند زمین دیجیتال، خانه ها، ساختمان ها و آیتم های مختلف درون بازی را در یک جهان چند بعدی وسیع آنلاین خریداری کنند. در این فضا، بازیکنان می‌ توانند در محیط‌ های مجازی خود ایجاد، برنامه‌ نویسی و حتی کسب درآمد کنند و همه این‌ها در حین کاوش در خلاقیت‌ های تخیلی کاربران دیگر باشند. فرقی نمی‌ کند گشت و گذار کنید، از موزه بازدید می‌کنید یا در یک رستوران غذا می‌خورید، همه این تجربیات توسط شرکت‌ کنندگان در متاورس فضایی Somnium ساخته شده‌ اند. امکانات برای کاربران برای ساخت دنیاها و ماجراجویی های منحصر به فرد تقریبا بدون محدودیت است.

انجین کوین – ارز دیجیتال ENJ

انجین کوین، یک توکن ERC-20 در اتریوم، به عنوان یک ارز درون بازی عمل می‌ کند و به دارایی‌ های مجازی ارزش می‌ دهد. توکن بومی آن، ENJ، خرید و فروش آیتم های درون بازی را تسهیل می کند. انجین کوین همچنین میزبان یک بازار است که امکان تبادل بدون هزینه بین گیمرها و توسعه دهندگان را فراهم می کند. این یک پلتفرم برای انتشار دارایی های مبتنی بر اتریوم در بازی ها، هم قابل تعویض و هم غیرقابل تعویض است. با تکامل سریع فناوری، خدمات توسعه متاورس بلاک چین برای ارتقاء چشم انداز این ارز دیجیتال تضمین شده است.

استار اطلس – ارز دیجیتال اطلس (ATLAS) : بهترین ارزهای متاورس 2024

استار اطلس یک پروژه متاورس است که بر روی یک بازی در آینده متمرکز است، به ویژه در سال 2620، که در آن بازیکنان می توانند قلمرو خود را مشخص کنند و به کسب درآمد بپردازند. دو سکه بومی متاورس استار اطلس که روی بلاک چین سولانا اجرا می شوند، ATLAS و POLIS هستند. اولین مورد، ATLAS، مانند پول معمولی در بازی عمل می کند و کاربران را قادر می سازد تا اقداماتی مانند شرکت در مبارزه، کاوش در قلمرو های جدید و استفاده از بازار را انجام دهند. این امر به ویژه مهم است زیرا، به جز چند مورد، تمام دارایی های بازی NFT هستند. با این حال، POLIS کاربران را قادر می‌سازد تا به قول سازندگانش در «دسیسه سیاسی» شرکت کنند. برترین ارائه دهندگان خدمات توسعه بلاک چین، پروژه هایی مانند ATLAS را ممکن ساخته اند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *