0

ورود هیوندای به متاورس

ورود هیوندای به متاورس
بازدید 584

بر اساس توئیتی که اخیرا توسط مایک کوندودیس (Mike Kondoudis)، وکیل علایم تجاری منتشر شده، هیوندای، غول خودروسازی کره جنوبی بیشتر در متاورس فرو رفته است. در این پست به ورود هیوندای به متاورس می پردازیم.

ورود هیوندای به متاورس

با توجه به درخواست علامت تجاری اخیر هیوندای، این شرکت قصد دارد توکن های غیرمثلی صادر و محتوای رسانه ای مرتبط با NFT را منتشر کند.

این شرکت همچنین قصد دارد محصولات مد مجازی خود مانند پوشاک، کفش، لوازم ورزشی، کلاه، عینک، تجهیزات ورزشی، آثار هنری، تصاویر و اسباب‌بازی‌ های واقعیت مجازی و شبیه‌سازی خود را منتشر کند.

آواتار مجازی و تصاویر خودروها نیز در آخرین ثبت اختراع هیوندای همراه با فایل‌ های تصویری قابل دانلود خودروها برای واقعیت مجازی گنجانده شده است.

این اولین ورود هیوندای به صنعت NFT نیست. در ماه آوریل (فروردین)، با انتشار NFT های خود به دیگر خودروسازان جهانی از جمله مرسدس بنز پیوست، اما حالا با ایجاد مجموعه ای مبتنی بر جامعه خود یک گام فراتر از رقبای خود رفته است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، چندین برند بزرگ، مانند غول آمریکایی شورون، اخیراً وارد متاورس شده اند. در همین حال، فهرست مشاغل مرتبط با متاورس از اکتبر (مهر ۱۴۰۰) تقریباً ۳۸۰ درصد افزایش یافته است.
با این حال، این صنعت نوپا ممکن است در میانه یک بحران هویت باشد. ماه گذشته، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) از اتریوم گفت که هیچ تعریف منسجمی از متاورس وجود ندارد، زیرا این کلمه در واقع به هیچ فناوری خاصی اشاره نمی‌کند. در عوض، ظاهراً متاورس، واقعیت مجازی، کلان داده ها و واقعیت افزوده را ترکیب می‌کند.

منبع: u.today

(2 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *