0

ورود بیبی دوج به متاورس Decentraland

ورود بیبی دوج به متاورس
بازدید 852

اولین آیتم پوشیدنی بیبی دوج در متاورس در روز دوشنبه، 18 جولای در دسنترالند منتشر می شود. همه دارندگان NFT می توانند وارد متاورس دسنترالند شده و به عنوان بیبی دوج بازی کنند. در این خبر به بررسی ورود بیبی دوج به متاورس می پردازیم.

ورود بیبی دوج به متاورس

پس از راه اندازی به روز رسانی اخیر، طرفداران بیبی دوج از این رویداد بسیار خوشحال و هیجان زده هستند و این هیجان خود را از طریق توییت هایی در توییتر ابراز کردند.

اعلامیه بازی در دسنترالند با بیبی دوج از طریق توییتر رسمی Baby Doge تایید شد. این اعلامیه به همراه ویدئو زیر که تجربه استفاده از آیتم پوشیدنی بیبی دوج در متاورس دسنترالند را نشان میدهد، منتشر شده است.

اولین تحویل برای دارندگان NFT در 5 می 2022 از طریق توییتر انجام شد. این آیتم توسط Decentraland تایید شده است و دارای حدود 10 هزار NFT تولید شده سه بعدی است.

به مناسبت تولد بیبی دوج در 1 ژوئن، تیم توسعه دهنده پروژه پیش نمایش جدیدی از آیتم Wearable  خود در  متاورس را منتشر کردند.

ورود بیبی دوج به متاورس

بیبی دوج در ابتدا قرار بود رقیبی برای دوج کوین بسیار محبوب باشد. حساب رسمی این توکن برخی از دستاوردهای بزرگ سال را بازتوییت کرد و این پست توسط یکی از طرفداران منتشر شد.

طبق این آمار، این پروژه در طول یک سال بیش از 1.4 میلیون دنبال کننده در توییتر، 300000 شرکت کننده در تلگرام، 61000 در Discord، بیش از 320000 طرفدار در فیس بوک و 284000 دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورد. این محبوبیت شایعاتی را به وجود آورده است که بایننس به زودی بیبی دوج را لیست میکند.

زمانی که این اعلامیه در آن زمان اعلام شد، مشخص نبود که آیا این پروژه در دسنترالند خواهد بود یا یک پروژه کاملاً مستقل متاورس ایجاد میکند. علاوه بر این، گفته شد که کاربران می توانند انتظار بهبود و تغییراتی در گرافیک و انیمیشن این آواتار های مجازی داشته باشند.

این انجمن همچنین ادعا می کند که با بیش از 1.5 میلیون دارنده توکن در سال به رکورد بیش از 1 میلیارد دلار در سال رسیده است. همچنین ذکر این نکته ضروری است که طبق این توییت، 366.35 میلیون دلار یا 45.9 درصد از عرضه توکن در طی توکن سوزی های بیبی دوج از بین رفته است.

منبع: گیک متاورس

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *