0

متامسک امکان خرید رمزارزها را با رئال برزیل فراهم می کند

متامسک
بازدید 599

پلتفرم متامسک MetaMask ، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان کیف پول رمزارزی، با ادغام Pix، سیستم پرداخت دولت برزیل در پلتفرم خود، اجازه خرید رمزارزها با رئال برزیل را آغاز کرده است.

MetaMask ( متامسک )

متامسک در بیانیه ای در روز جمعه اعلام کرد: ما از طریق شرکت زیرساخت پرداخت MoonPay با Pix همکاری می کنیم، که برای هر تراکنش حدود 1٪ کمیسیون دریافت می کند، همچنین کاربران باید کارمزد شبکه رمزارزی مربوطه را نیز در زمان انجام عملیات خرید پرداخت کنند.

در ماه آوریل (فروردین)، متامسک با مون پی همکاری کرد تا به کاربران اجازه دهد اتریوم و سایر توکن‌ های ERC-20 را از طریق روش‌ های پرداخت مختلف، مانند کارت، حواله بانکی و Apple Pay خریداری کنند. کوین دسک روز دوشنبه تایید کرد که متامسک در حال حاضر به حداقل تراکنش 102 رئال برزیل، معادل 20 دلار، برای خرید اتریوم نیاز دارد.

پیکس، یک سیستم ارائه دهنده خدمات پرداخت خرده‌ فروشی سریع است که توسط بانک مرکزی برزیل (BCB) در اکتبر 2020 (مهر 1399) راه‌اندازی شده و هم اکنون 126 میلیون کاربر دارد و در حال حاضر توسط صرافی‌ های رمزارزی بزرگ مانند بایننس و بای بیت استفاده می‌ شود. در ماه ژوئیه (تیر)، متامسک فاش کرد که برزیل پس از ایالات متحده، دومین بازار بزرگ آن از نظر کاربران فعال است.

منبع: coindesk

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *