0

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بازدید 257

ارزهای دیجیتال امروز عمدتا افزایش قیمت را تجربه کردند. قیمت بیت‌کوین (BTC) به نزدیک بالاترین حد خود در ۶۹۰۰۰ دلار رسید و قیمت اتریوم (ETH) به مرز ۳۹۰۰ دلار نزدیک شد. در این پست به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

سایر آلتکوین‌های برتر مانند سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز افزایش قیمت قابل توجهی داشتند در حالی که قیمت کاردانو (ADA) کاهش یافت. 

قیمت بیت کوین با ۱.۸۹ درصد افزایش، به ۶۸۴۳۴.۹۴ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۳۴ تریلیون دلار رسید.

در بخش آلت‌کوین‌ها، قیمت اتریوم با ۰.۸۳ درصد افزایش به ۳۹۳۱.۵۵ دلار و ارزش بازار ۴۷۲.۱۴ میلیارد دلار رسید. حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز رشدی ۱۴.۷۱ درصدی داشت و به ۲۴.۷۶ میلیارد دلار افزایش یافت.

قیمت بایننس کوین (BNB) با ۴.۳۰ درصد افزایش به ۴۸۹.۴۰ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۳.۵۲ میلیارد دلار رسید.

قیمت سولانا (SOL) ۱.۸۵ درصد افزایش یافت و به ۱۴۶.۸۳ دلار رسید. در مقابل، حجم معاملات این ارز دیجیتال با نزولی ۹.۷۷ درصدی به ۵.۳۶ میلیارد دلار کاهش یافت.

قیمت ریپل با افزایش ۰.۴۸ درصدی به ۰.۶۲۷۷ دلار رسید. با این حال، حجم معاملات آن، نزولی ۳.۴۱ درصدی را تجربه کرد و به ۲.۰۸ میلیارد دلار کاهش یافت.

قیمت کاردانو با کاهشی ۰.۳۸ درصدی به ۰.۷۳۲۳ دلار و حجم معاملات آن با افزایشی ۷.۰۳ درصدی به ۸۹۹.۵۹ میلیون دلار رسید. میم‌کوین‌ها نیز از رشد بازار بی‌نصیب نبودند.

قیمت دوج‌کوین (DOGE) با ۵.۴۵ درصد افزایش به ۰.۱۷۱۴ دلار و قیمت شیبا اینو (SHIB) با رشدی ۶.۸۵ درصدی به ۰.۰۰۰۰۳۵۶۱ دلار رسید.

رشد ۲۰ درصدی قیمت پپه

میم‌کوین پپه (PEPE)، امروز شاهد افزایش قیمت نزدیک به ۲۰ درصدی بود. در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه کوین به ۰.۰۰۰۰۰۹۳۱۴ دلار و ارزش بازار آن به ۳.۸۷ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۱۰۳.۹۸ درصد رشد به ۳.۴۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.

افزایش ۵۰ درصدی قیمت فلوکی

میم‌کوین فلوکی (FLOKI)، رشد قیمت خارق‌العاده‌ ۵۰ درصدی را به ثبت رساند و برای دومین روز متوالی بهترین عملکرد را در بین ارزهای دیجیتال داشت.

قیمت FLOKI در زمان نگارش این خبر به ۰.۰۰۰۲۵۰۵ دلار و حجم معاملات آن نیز با ۳۰۰.۱۶ درصد افزایش به ۲.۷۲ میلیارد دلار رسیده است. این ارز دیجیتال همچنین در رالی اخیر خود، سقف قیمت ۰.۰۰۰۲۷۶۷ دلار را به ثبت رسانده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *