0

همکاری فلوکی با BitGo

همکاری فلوکی با BitGo
بازدید 349

فلوکی، یک میم‌کوین رقیب شیبا اینو، یک همکاری استراتژیک را با BitGo، یکی از متولیان اصلی ارزهای دیجیتال، آغاز کرده است. انتظار می‌رود که این همکاری، اعتبار و امنیت فلوکی را که در ژوئن 2021، پس از توییت ایلان ماسک راه‌اندازی شد، تقویت کند. در این پست به همکاری فلوکی با BitGo می پردازیم.

همکاری فلوکی با BitGo

لازم به ذکر است که BitGo، نامی مشهور در صنعت ارزهای دیجیتال است که مجموعه‌ای جامع از خدمات مالی، از جمله راه‌حل‌های ذخیره‌سازی و مدیریتی، تجارت، وام‌دهی، و راه‌حل‌های نگهداری در سطح سازمانی را ارائه می‌دهد. دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت بیش از 64 میلیارد دلار ارزش داشته و سرمایه‌گذاران نهادی متعدد، صندوق‌های پوشش ریسک و صرافی‌ها در سراسر جهان به آن اعتماد دارند.

فلوکی با همسو شدن با یک متولی شناخته‌شده مانند BitGo، احتمالا خریداران بیشتری را جذب خواهد کرد. بنابراین، این مشارکت نقطه عطف مهمی برای این میم‌کوین محسوب می‌شود.
با این حال، شایان ذکر است که BitGo اخیراً با چالش‌های قانونی روبرو شده است. این شرکت در ماه می 2021 با فروش 1.2 میلیارد دلاری خود به گلکسی دیجیتال موافقت کرده بود، اما این معامله تا آگوست گذشته در بحبوحه بازار نزولی شدید ارزهای دیجیتال متوقف شد. BitGo متعاقباً شکایتی علیه گلکسی دیجیتال تنظیم کرد که توسط قاضی رد شد. قاضی حکم داد که گلکسی دیجیتال دلیلی معتبر برای پایان دادن به معامله دارد.
همکاری بین فلوکی و BitGo در زمانی انجام می‌شود که بازار ارزهای دیجیتال با افزایش نظارت و نوسانات نظارتی مواجه است. بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال متولیان قابل اعتماد برای محافظت از دارایی‌های دیجیتال خود هستند و شهرت BitGo می‌تواند به خریداران فلوکی اطمینان دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *