0

چگونه ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) را بخریم؟ 

ارز دیجیتال بایننس کوین
بازدید 701

بایننس کوین (BNB) رمز ارز بومی اکوسیستم بایننس است. این رمز ارز در زمینه های بی شماری مورد استفاده قرار می گیرند، برخی از موراد استفاده آن شامل تراکنش ‌ها در زنجیره هوشمند بایننس  و پرداخت کارمزد در صرافی و پرداخت ‌های درون فروشگاهی است که باعث می شود اهمیت آن همراه با ارزش اکوسیستم افزایش پیدا کند.

بایننس کوین در سال 2017 راه اندازی شد، این رمز ارز قبل از انتقال به زنجیره هوشمند بایننس در ابتدا روی بلاک چین اتریوم به عنوان یک توکن ERC-20 ایجاد شده بود. اگرچه BNB کاربردهای زیادی دارد، اما دو مورد اصلی ترین کاربردهای آن در صرافی متمرکز و زنجیره غیرمتمرکز است.

بایننس کوین در صرافی، به عنوان یک راه بالقوه برای پرداخت هزینه ها عمل می کند، استفاده از BNB باعث می شود معامله گران از تخفیف هایی در کارمزد برخوردار شوند تا آن‌ها را تشویق کند که این رمز ارز را به جای رمز ارزهای دیگر در شبکه انتخاب کنند. در زنجیره هوشمند بایننس نیز BNB در الگوریتم اجماع خود استفاده می ‌شود؛ به این صورت که اگر می‌ خواهید در این شبکه اعتباردهنده شوید، باید حداقل مقدار مشخصی از BNB را stake کنید.

همچنین این رمز ارز به عنوان یک گاز نیرودهنده برای قراردادهای هوشمند نیز عمل می کند. امروزه بایننس کوین سومین رمز ارز از نظر ارزش بازار است، که تنها قبل از بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) قرار دارد. بنابراین، جای تعجب نیست که همه در حال بررسی نحوه خرید مقداری از آن باشند.

با کاربردها و موارد استفاده گسترده ای که بایننس کوین دارد، هر کسی که حتی در عرصه ارزهای دیجیتال فعالیت نداشته باشد و با ارزهای دیجیتال آشنایی نداشته باشد هم می تواند با خرید و سرمایه گذاری در بایننس کوین به کسب سود بپردازد.    

نحوه خرید رمز ارز بایننس ( BNB ) در سال 2022 

پیش از آن که اقدام به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نمایید، بهتر است با صرافی هایی مه ارز مورد نظر شما را ارائه می دهند آشنا شوید. همچنین باید در نظر بگیرید که سرمایه گذاری و معامله در رمز ارزها می تواند با ریسک همراه باشد و بنابراین بهتر است با مبالغی که با آن راحت هستید، ابتدا اقدام به سرمایه گذاری نمایید و سپس زمانی که تجربه بیشتری در بازار کسب کردید، به صورت حرفه ای تر معامله کنید.

با این حال، اگر تصمیم خود را گرفته اید و  می خواهید رمز ارز بایننس کوین BNB را به مجموعه ارزهای دیجیتالی خود اضافه کنید، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؛ در این راهنما، قصد داریم تا به شما پنج صرافی مختلف ارزهای دیجیتالی را معرفی نماییم که جفت‌ های معاملاتی مرتبط با BNB را ارائه می دهند و همچنین مزایا و معایب آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید شرایط مختلف هر یک از صرافی ها را در نظر بگیرید و بنابراین می ‌توانید مطمئن باشید که انتخابی آگاهانه انجام خواهید داد. همراه ما باشید تا با این صرافی ها آشنا شویم و نحوه خرید بایننس کوین را مورد بررسی قرار دهیم.  

ارز دیجیتال بایننس کوین در صرافی بایننس 

از آنجایی که BNB رمز ارز اصلی صرافی بایننس است، این صرافی اولین انتخاب بسیاری از مردم هنگام خرید رمز ارز بایننس کوین می باشد. خرید بایننس کوین از این صرافی مزایای دیگری نیز دارد؛ به عنوان مثال صرافی بایننس با پوشش تقریباً جهانی، کارمزدهای پایین و تعداد جفت ‌های معاملاتی رو به رشد، بزرگترین صرافی حال حاضر دنیا به شمار می رود و واضح است که چرا بیشترین حجم معاملات روزانه را به خود اختصاص داده است.

با این حال، رابط کاربر بایننس ممکن است برای مبتدیان کمی گیج کننده باشد، اگرچه آموزش های مفصل و راهنماهای جامعی برای استفاده از هر یک از قابلیت ها در این پلتفرم ارائه شده است که می توانید به راحتی به آن‌ها دست پیدا کنید. بنابراین اگر یک معامله  گر مبتدی هستید، باید زمانی را برای یادگیری بخش های مختلف این پلتفرم در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی از آن بهره‌مند شوید. برای خرید رمز ارز بایننس کوین، بهترین کار این است که آن را از اکوسیستم بومی خود آن خریداری نمایید.  . 

ارز دیجیتال بایننس کوین: KuCoin 

یکی دیگر از صرافی‌ هایی که به دلیل کارمزدهای پایین معاملاتی خود در بین معامله گران محبوب و شناخته شده است، KuCoin می باشد. KuCoin یکی از پرکاربردترین صرافی ‌های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است. این پلتفرم برای استفاده مبتدیان یک پلتفرم عالی به شمار می آید و دارای رابط کاربری و معاملاتی بسیار بصری و ساده است و اگر تجربه ای در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال ندارید، قطعاً تجربه متفاوتی در این صرافی به دست خواهید آورد.

در صرافی KuCoin، این امکان را خواهید داشت تا ارز دیجیتال BNB را در مقابل رمز ارزهایی مانندUSDT، BTC، و KCS ( توکن بومی پلتفرم ) معامله کنید. در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از این پلتفرم هستید،  حتی می ‌توانید با یک حساب تأیید نشده معامله کنید، اما تا زمانی که مراحل تأیید را طی نکنید، محدودیت ‌های قابل توجهی برای فعالیت در این بستر وجود خواهد داشت.  

HitBTC 

این صرافی بیشتر برای معامله گران با تجربه طراحی شده است و حتی رابط کاربری آن می تواند برای تازه واردان کمی بیش از حد شلوغ و گیج کننده به نظر برسد. HitBTC معمولاً برای تجارت آلت کوین ‌های با ارزش پایین که ممکن است در صرافی‌ های دیگر در دسترس نباشند، در نظر گرفته می شود و می تواند یک مکان عالی برای پیدا کردن هر آل کوینی که می خواهید باشد، اما از آنجایی که BNB یک رمز ارز شناخته شده است می توانید به معامله آن در این پلتفرم بپردازید، همچنین سایر دارایی هایی که دارای ارزشی بالا هستند نیز در این صرافی پیدا می شوند و همین امر باعث شده تا HitBTC به یک صرافی بزرگ و همه جانبه تبدیل شود. کارمزدهای معاملاتی HitBTC ناچیز هستند و می ‌توانید با تأیید حساب خود، آن‌ها را حتی کمتر کنید. در مورد خرید بایننس کوین، اگر BTC، ETH یا USDT دارید، می توانید این کار را انجام دهید.  

Changelly  

صرافی Changelly کمی نا شناخته و غیر معمول است، این صرافی بیشتر برای افرادی که برای انجام مبادلات خود عجله دارند در نظر گرفته می شود و معامله گران برای این کار می توانند از کارت ‌های اعتباری خود استفاده نمایند. شما مجبور نیستید در این صرافی حساب داشته باشید، چه رسد به اینکه مراحل طولانی و گسترده KYC را طی کنید! همچنین وجوه شما در یک کیف پول نگهداری نمی شود.

صرافی Changelly یک اپلیکیشن عالی برای دستگاه های iOS و Android در نظر گرفته است و این بدان معنی است که می توانید از هر جایی که هستید، معاملات خود را انجام دهید و نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر نداشته باشید.

همچنین می توانید رمز ارز BNB را با بیش از 140 ارز دیجیتال دیگر، به علاوه بسیاری از ارزهای فیات معامله کنید. اگر قبلاً دارایی های رمزنگاری شده دارید، احتمالاً می توانید آن‌ها را با BNB در اینجا تعویض کنید! 

خرید ارز دیجیتال بایننس کوین از پروبیت ( Probit ) 

 Probit یک صرافی اصالتاً کره جنوبی است که در سطح جهانی گسترش یافته است و امکان معامله ارزهای دیجیتال با ارزهای دیجیتال دیگر را ارائه می دهد، با این حال، در نظر داشته باشید که امکان معامله با ارزهای فیات فقط برای ساکنان کره جنوبی به شکل KRW در دسترس است.

کارمزدهای استفاده از این صرافی در حال حاضر کم است و اگر معامله گر معمولی در صرافی هستید، می توانید از تخفیف های مختلف نیز بهره‌مند شوید. هیچ تأیید اجباری KYC وجود ندارد، به این معنی که شما مختار هستید که انتخاب کنید که آیا می خواهید KYC را انجام دهید یا خیر. همه قابلیت های صرافی Probit هم برای مبتدیان و هم برای افراد با تجربه به طور یکسان در دسترس است و در این بستر می توانید تجربه معاملاتی لذت بخشی داشته باشید. با این حال، معامله BNB در این صرافی فقط با USDT در دسترس است. 

کلام آخر درباره ارز دیجیتال بایننس کوین

در نهایت، شما می ‌توانید رمز ارز BNB خود را در هر یک از این صرافی ‌های ارز دیجیتالی که در این لیست معرفی کردیم، خریداری کنید، بسته به این که آیا ترجیح می‌ دهید از ارزهای دیجیتال استفاده کنید یا ارزهای فیات، قادر خواهید بود تا هر یک از این صرافی ها را به عنوان بستر معاملاتی خود انتخاب نمایید. هر یک از این صرافی ها ممکن است از قابلیت های متمایز کننده ای برخوردار باشند و بنابراین نیازهای معامله گران به طور کلی در این پلتفرم ها پوشش داده می شود. امیدواریم راهنمایی که برای خرید توکن بایننس کوین ارائه کردیم به شما کمک کرده باشد تا بتوانید انتخاب های خود را محدود کنید و بهترین بستر را برای معامله این ارز انتخاب نمایید، پیش از اقدام بهتر است به راهنمای هر یک از صرافی ها نیز سر بزنید و موارد مهم معاملاتی در هر یک از آن‌ها را مطالعه نمایید و سپس اقدام به سرمایه گذاری کنید.  

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *