0

آپدیت شیبا برای توکن‌ های ERC۴۰۴

آپدیت شیبا برای توکن‌ های ERC۴۰۴
بازدید 321

جامعه شیبا اینو پس از دریافت به‌روزرسانی مهمی از توسعه‌دهنده اصلی پروژه، کال داریا (Kaal Dhairya)، در هیجان به سر می‌برد. این به‌روزرسانی با محوریت عرضه توکن‌‌های غیرقابل تعویض شیبوشی (SHEboshi NFT)، توجه فعالان بازار از سراسر جهان را به خود جلب کرده است. در این پست به بررسی آپدیت شیبا برای توکن‌ های ERC۴۰۴ می پردازیم.

آپدیت شیبا برای توکن‌ های ERC۴۰۴

داریا در اظهارات اخیر خود به ویژگی‌های استاندارد توکن ERC۴۰۴ پرداخته که ترکیبی نوآورانه از ویژگی‌های NFT و توکن‌های قابل تعویض است. این استاندارد، شیبا اینو را به خط مقدم آزمایش‌ها در رابطه با امور مالی غیرمتمرکز سوق داده است.

طبق گزارش‌ها، تیم شیبا در هنگام راه‌اندازی توکن‌های غیرقابل تعویض شیبوشی به یک مشکل جزئی برخورد کرده، ولی برای رفع این مشکل، به سرعت اقداماتی را برای تضمین شفافیت انجام داده است.

از جمله این اقدامات، افزایش تعداد کل شیبوشی‌ها از ۱۲۰۰۰ به ۲۰۰۰۰ است که به همه هولدرها در زمان گرفتن اسنپ‌شات (Snapshot) امکان می‌دهد توکن‌های خود را دریافت و ضرب کنند.

علاوه بر این، شیبوشی‌های ادعانشده و دریافت‌نشده برای خرید از سوی دارندگان لیش (LEASH) در دسترس خواهند بود.با توجه به افزایش غیرمنتظره فروش، برنامه جامعی برای تخصیص درآمد در نظر گرفته شده است.

۵۰ درصد از این میزان به سوزاندن توکن‌های استراتژیک، کمک به سازمان‌های غیرانتفاعی، حمایت از تیم و همچنین تامین نقدینگی اختصاص خواهد یافت. ۵۰ درصد دیگر نیز صرف هزینه‌های عملیاتی و مدیریت پروژه خواهد شد.

با وجود پیش آمدن مشکل اخیر، کال داریا بر تعهد تزلزل‌ناپذیر خود بر نوآوری، یادگیری و رشد جامعه تاکید کرده و با قدردانی از حمایت مداوم جامعه شیبا، خوش‌بینی خود را نسبت به آینده‌ پروژه و جامعه‌ پرنشاط آن ابراز کرده است.

u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *