0

احتمال صعود شیبا، ورلدکوین و ترا

احتمال صعود شیبا، ورلدکوین و ترا
بازدید 304

بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت، شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی بود و در این میان، شیبا اینو، ورلد کوین و ترا کلاسیک، جزو کلیدواژه‌ها بودند و توجه علاقه‌مندان به بازار کریپتو در سطح جهان را برانگیختند. در این پست به احتمال صعود شیبا، ورلدکوین و ترا می پردازیم.

احتمال صعود شیبا، ورلدکوین و ترا

شیبا اینو: شیبا اینو، میم کوین محبوب بازار، هفته گذشته شاهد طوفانی از پیشرفت‌های قابل‌توجه در اکوسیستم خود بود. ان‌اف‌تی‌های SHEboshi، با استاندارد توکنی آزمایشی DN404، اولین بار هفته گذشته معرفی شدند و بلافاصله پس از عرضه، موجودی آنها تمام شد. جالب اینجاست که درست قبل از راه‌اندازی، عرضه Sheboshis دوباره تنظیم شد و از ۱۲ هزار به ۲۰ هزار افزایش یافت. با این حال، به دلیل محبوبیت بسیار زیاد توکن‌های DN404، موجودی آنها به سرعت تمام شد. در همین حال، با ادامه سوزاندن مقادیر هنگفتی از توکن SHIB توسط جامعه، این میم کوین چشم‌اندازی صعودی را برای خود در این هفته ترسیم کرد.

ورلد کوین: پروژه رمزارزی سم آلتمن، مدیرعامل شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI)، در هفته‌ای که گذشت، چندین رکورد را ثبت کرد و قیمت رمزارز WLD نزدیک به ۲۰۰ درصد افزایش یافت. به نظر می‌رسد عوامل متعددی در افزایش قیمت WLD نقش داشتند، از جمله معرفی ابزار هوش مصنوعی جدید سورا (Sora)، انباشت رو به رشد توسط نهنگ‌ها و افزایش پذیرش پروژه. از سوی دیگر، با افزایش قابل‌توجه قیمت ورلد کوین، گمانه‌زنی‌هایی در مورد فروش ذخایر WLD توسط شرکت آلامدا (Alameda) مطرح شد.
ترا: جامعه ترا کلاسیک این هفته پیشنهاد مهمی را برای افزایش حداقل سپرده اولیه برای پیشنهادهای جدید مطرح کرد. این اقدام برای جلوگیری از گسترش پیشنهادات اسپم در اکوسیستم انجام می‌شود. در این میان، پرونده دو کوان، یکی از بنیانگذاران ترافورم لبز و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، با تعیین ضرب‌الاجل‌های پیش از محاکمه و اخبار استرداد دو کوان، مسیر جدیدی در پیش گرفت.

coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *