0

همکاری سندباکس با BrandShield

سندباکس با BrandShield
بازدید 725

شرکت بازی متاورسی Sandbox، با BrandShield، یک شرکت تشخیص تهدیدهای آنلاین، قرارداد امضا کرده است تا از ایمنی کیف پول‌ های کریپتو و توکن‌ های NFT در بازار خود اطمینان حاصل کند. در این پست به همکاری سندباکس با BrandShield می پردازیم.

همکاری سندباکس با BrandShield

سندباکس به کاربران اجازه می دهد تا از فعالیت های خود در سرزمین های مجازی مبتنی بر بلاکچین کسب درآمد کنند. با این حال، پروژه ها و جوامع NFT در چند ماه گذشته با سوء استفاده ها و کلاهبرداری های متعددی مواجه شده اند که نیاز به هوشیاری بیشتر را افزایش داده است.

سباستین بورگت (Sebastien Borget)، مدیر اجرایی سندباکس توضیح داد: «در متاورس باز، کاربران باید بتوانند از حقوق واقعی مالکیت دیجیتال خود لذت ببرند و راه‌ های جدیدی برای ایجاد، ذخیره و تجارت ارزش داشته باشند و در عین حال که سرگرم نیز هستند، نگران تهدیدات آنلاین نباشند.»

بورگت افزود: «با توانایی نظارت و محافظت در برابر این حملات، برند شیلد یک شریک استراتژیک برای کمک به شناسایی سریع‌ تر و از بین بردن حملات فیشینگ و تهدیدات آنلاین مختلف از سوی جعل‌ کنندگان برند و بازیگران بد است».

برند شیلد تهدیدهای مختلف را برای از بین بردن حملات به کیف پول های رمزارزی تجزیه و تحلیل و طبقه بندی می کند. همچنین سطوح تهدیدات موجود و پلتفرم‌ های دیجیتال مختلف، مانند وبسایت‌ ها و بازارهای NFT را ارزیابی می‌ کند تا تهدیداتی را بیابد که توسط فناوری امنیت سایبری سنتی غیرقابل شناسایی هستند.

به گفته این شرکت، طی یک دوره دو ماهه، از مارس تا آوریل 2022 (اسفند و فروردین)، برند شیلد 120 سایت فیشینگ و 58 حساب رسانه اجتماعی جعلی را که جعل هویت پلتفرم متاورس بودند، خنثی کرد و به اقتصاد سندباکس اجازه داد تا با امنیت کار کند.

منبع: coindesk

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *