0

آیا استخراج بیت کوین در فضای ابری سودآور است؟

استخراج بیت کوین در فضای ابری
بازدید 851

راه های زیادی برای استخراج بیت کوین از جمله خدمات ابری وجود دارد. اما آیا سودآور است؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد استخراج بیت کوین در فضای ابری بدانید.

استخراج بیت کوین در فضای ابری

در طول چند سال گذشته، بیت کوین از یک مورد خاص به یک ارز بین المللی شناخته شده تبدیل شده است. در این مرحله، خرده فروشان آنلاین بزرگ مانند Overstock، Expedia و NewEgg حتی بیت کوین را به عنوان پرداخت می پذیرند.

راه های زیادی برای استخراج بیت کوین وجود دارد، حتی اگر نمی خواهید روی سخت افزار فیزیکی خود سرمایه گذاری کنید. اما آیا واقعاً می توان در این مرحله از بازی از چنین تلاشی درآمد کسب کرد؟ اگر قصد ورود به استخراج ابری بیت کوین را دارید، همه چیزهایی که باید بدانید در اینجا آمده است.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک ارز رمزنگاری منبع باز است که در سال 2009 راه اندازی شد. این یک ارز غیرمتمرکز است، به این معنی که تراکنش ها بین کاربران بدون واسطه انجام می شود اگرچه یک دفتر کل همه مبادلات را تأیید و ثبت می کند.

از آنجایی که سیستم هیچ مرجع مرکزی واحدی ندارد، وظیفه تأیید تراکنش‌های فردی بر عهده ماینرها است. پس از ایجاد هر “بلاک” تراکنش های جدید، ماینرها یک الگوریتم hashing  هش را روی داده ها اعمال می کنند تا مشروعیت آن را تأیید کنند.

ماینرها پس از ایجاد موفقیت آمیز hash هش بیت کوین را دریافت می کنند. با این حال، رقابت زیادی وجود دارد، بنابراین کسب درآمد آنچنانی چندان آسان نیست.

یک بلوک جدید تنها زمانی معتبر خواهد بود که نیاز به چیزی به نام اثبات کار داشته باشد. این بستگی به یافتن عددی به نام nonce دارد که ممکن است به تلاش های زیادی برای hash هش کردن داده ها نیاز داشته باشد. به همین دلیل است که اکثر ماینرهای جدی بیت کوین از سیستم های با مشخصات بالا با قدرت پردازش فراوان استفاده می کنند تا به آنها برتری بیشتری نسبت به بسیاری از ماینرهای دیگر که تلاش می کنند همان بلوک ها را hash هش کنند، داشته باشند.

استخراج بیت کوین مبتنی بر ابر چیست؟

استخراج بیت کوین مبتنی بر ابر به کاربرانی که سخت افزار توانمندی ندارند، اجازه می دهد تا بیت کوین استخراج کنند. آنها به جای استفاده از rig خود، هزینه دسترسی مبتنی بر ابر به سخت افزار شخص دیگری را از طریق سایت هایی مانند Genesis Mining و Hashflare می پردازند.

این خدمات معمولاً هزینه ماهانه ای را در طول قرارداد تعیین شده دریافت می کنند، که به مشترکین امکان دسترسی به مقدار معینی از MH/s (مگا هش در ثانیه) یا GH/s (گیگاهش در ثانیه) را می دهد. این قدرت hash شما است و ارزش بالاتر خروجی سودآورتری را به همراه خواهد داشت.

استخراج بیت کوین در فضای ابری

با این حال، بسیاری از خدمات هزینه تعمیر و نگهداری نیز دریافت می کنند که معمولاً مستقیماً از درآمد شما کسر می شود. بسیار مهم است که این را در نظر بگیرید که آیا می خواهید از اشتراک خود درآمد کسب کنید یا نه.

اکثر سرویس‌ها هر 24 ساعت یک‌ بار به کاربران پرداخت می‌کنند، با تأخیر پس از پایان فعالیت ماینینگ برای تأیید بازده.

آیا سودآوراست؟

مطمئناً می توان از عملیات استخراج بیت کوین مبتنی بر ابر درآمد کسب کرد. سوال این است که آیا شما این پول را به دست خواهید آورد یا همه اینها به جیب صاحبان سرویس می رود؟

بدیهی است که منطقی نیست که این سرویس ها سخت افزار خود را بدون بازدهی سالم از سرمایه خود ارائه دهند. این مهم است که متوجه شوید که نقش نسبتا کمی در این فرآیند بازی می کنید. مطمئناً به اندازه‌ای که برای خود استخراج می‌کنید، درآمد کسب نخواهید کرد.

با این حال، باید این را نیز در نظر بگیرید که هزینه های راه اندازی را پرداخت نمی کنید. شما نیازی به خرید رایانه شخصی با مشخصات بالا ندارید، که سرمایه گذاری بزرگی است. اگر فقط به دنبال فرو بردن انگشت پا در آب هستید، ثبت نام در یک سرویس برای مدت زمان کوتاهی نسبت به صرف هزینه زیاد برای سخت افزار خطر کمتری را نشان می دهد – تا زمانی که متعهد به مدت زمان طولانی نباشید. قرارداد. البته، جوایز آنچنان بزرگ نیستند.

چه از طریق ابر یا در خانه خود این کار را انجام دهید، وقتی صحبت از استخراج بیت کوین به میان می آید، مسائل اقتصادی پیچیده ای در بازی وجود دارد. خوشبختانه ابزارهایی مانند TP’s Bitcoin Calculator وجود دارد که برخی از حدس و گمان ها را از بین می برد. تا آنجا که ممکن است اطلاعات را وارد کنید، و نشانه ای از نوع بازگشتی که می توانید بدست آورید دریافت خواهید کرد.

با این حال، تغییر چهره بازار چیز دیگری است که باید در نظر گرفت. اگر به یک سرویس ابری متکی هستید، آنها می توانند هزینه تعمیر و نگهداری خود را افزایش دهند و از سود شما بهره ببرند. این سخت افزار شما نیست، بنابراین کنترل بسیار کمی روی این نوع توسعه دارید. با در نظر گرفتن این موضوع، بهترین راه برای کسب درآمد از بیت کوین ممکن است ساده ترین راه باشد.

خرید بیت کوین

با وجود رشد( بلوغ) بسیار کمی، آینده بیت کوین هنوز غیرقابل پیش بینی است. کار با یک سرویس استخراج ابری تنها به این غیرقابل پیش بینی بودن می افزاید، زیرا شما به یک موجود خارجی متکی هستید.

مانند هر سرمایه‌گذاری، بیت‌کوین همیشه دارای ریسک است. کمترین پیچیدگی روش کسب درآمد از ارز، خرید آن با قیمت پایین و سپس فروش گران است. متأسفانه، واقعاً هیچ میانبر وجود ندارد.

کسب درآمد با تنظیمات سخت افزاری خود غیرممکن نیست. با این حال، بسیار مهم است که درک کنید این عمل چقدر رقابتی است. این یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست، و چیزی نیست که بدون انجام تحقیقات جدی در آن غوطه ور شوید.

استخراج بیت کوین در فضای ابری

وقتی با یک سرویس ابری کار می کنید، حاشیه ها همیشه کمتر خواهد بود. این شرکت درست مانند شما از فعالیت mining (معدنی) شما درآمد کسب می کند. شما می توانید مقداری پول نقد داشته باشید، اما مقدار کمی خواهد بود. مطمئناً از راه‌اندازی دکل خود، ارزشی را که می‌خواهید دریافت نخواهید کرد.

برخی تا آنجا پیش می‌روند که این خدمات را کلاهبرداری می‌خوانند، اما در واقع شیوه‌های آنها فقط عقل سلیم است. انتظار اینکه پرداخت هزینه ماهانه به شما امکان می دهد دست به دست هم بدهید، واقع بینانه نیست.

اگر پاداش‌ها بزرگ و تضمین‌شده بودند، چه مزیتی به شما اجازه می‌داد تا با نرخ ثابت ماهانه وارد عمل شوید؟

آیا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های استخراج بیت کوین و بیت کوین هستید؟ یا به دنبال به اشتراک گذاشتن آنچه در مورد ارزهای دیجیتال با سایر کاربران هستید؟ در هر صورت، چرا به گفتگو در بخش نظرات زیر ملحق نمی شوید؟

منبع : makeuseof

(14 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *