0

سرمایه گذاری تتر در استخراج بیت کوین

سرمایه گذاری تتر در استخراج بیت کوین
بازدید 297

تتر، شرکت پشتیبان استیبل کوین ۸۷ میلیارد دلاری تتر (USDT)، به دنبال گسترش فعالیت‌های خود به دنیای استخراج بیت کوین است. در همین راستا، تتر اعلام کرده که قصد دارد طی ۶ ماه آینده، ۵۰۰ میلیون دلار در بخش ماینینگ بیت کوین سرمایه‌گذاری کند و به یک بازیگر کلیدی در این زمینه پر انرژی و رقابتی تبدیل شود. در این مطلب به سرمایه گذاری تتر در استخراج بیت کوین می پردازیم.

سرمایه گذاری تتر در استخراج بیت کوین

استراتژی تتر شامل ساخت تاسیسات ماینینگ خود و به دست آوردن سهام در شرکت‌های استخراج بیت کوین موجود است. مدیرعامل تتر، پائولو آردوینو، در این باره بیان داشت که، ما متعهد هستیم که بخشی از اکوسیستم استخراج بیت کوین باشیم. وقتی نوبت به توسعه، ساخت شعبه‌ها و سایت‌های جدید می‌رسد، ما آنها را بسیار جدی می‌گیریم. ماینینگ برای ما چیزی است که باید آن را بیاموزیم و در طول زمان رشد کنیم. ما برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین ماینر در جهان عجله‌ای نداریم.
به این ترتیب، تتر که در درجه اول به دلیل مدیریت استیبل کوین USDT شناخته می‌شود، به دنبال ایجاد تنوع در مدل کسب و کار خود است. طبق گزارش‌ها، تتر اروگوئه، پاراگوئه و السالوادور را به عنوان مکان‌هایی برای آغاز عملیات استخراج خود انتخاب کرده است.
با این حال، ماهیت رقابتی صنعت ماینینگ کریپتو و هاوینگ آتی بیت کوین، ممکن است چالش‌هایی را برای سرمایه‌گذاری جدید تتر ایجاد کند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *