0

 رقابت شیبا اینو و BabyDoge

 رقابت شیبا اینو و BabyDoge
بازدید 650

صفحه رسمی توییتر بیبی دوج پیامی به اشتراک گذاشته است که طی 24 ساعت گذشته، بیبی دوج دارندگان جدید بیشتری به دست آورده است و تعداد کل دارندگان آن به بالاترین حد خود رسیده است و اوج تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده اند! در این پست به بررسی رقابت شیبا اینو و BabyDoge می پردازیم.

رقابت شیبا اینو و BabyDoge

در این بین، ارز بیبی دوج دوباره به پرکاربردترین قرارداد هوشمند برای نهنگ های زنجیره بایننس چین تبدیل شده است.

طبق توییت اخیر منبع، ارتش بیبی دوج در 24 ساعت گذشته با اضافه شدن 385 کاربر بزرگتر شده است. تعداد کل دارندگان سکه Baby Doge به 1,615,725 افزایش یافته است.

این رقم از تعداد دارندگانی که دومین توکن بزرگ میم از نظر ارزش بازار – Shiba Inu – دارند، بیشتر است. با توجه به صفحه توکن WhaleStats، تعداد کیف پول این سکه سگ در مجموع 1،222،610 است.

برای این دارایی‌های میم، رشد تعداد مالکان طی سه هفته گذشته تقریباً 8000 نفر برای BabyDoge و 10600 برای SHIB است.

توکن سوزی بیبی دوج

همین حساب توییتر همچنین این خبر را منتشر کرد که جامعه BabyDoge با ارسال ارز بیبی دوج به کیف پول های مرده، سکه ها را می سوزاند. بر اساس توییتی که دیروز منتشر شد، طی 24 ساعت گذشته، 7 میلیون و 123 میلیون و 163 میلیون و 570 هزار و 280 عدد طی فرآیند توکن سوزی بیبی دوج از گردش خارج شده اند. این مقدار میم کریپتو 8256 دلار ارزیابی شده است.

در حال حاضر، کمی کمتر از نیمی از کل عرضه (47.312٪) از این میم کوین‌ها در کیف پول‌های “مرده” بدون هیچ شانسی برای خرج کردن یا برداشت قفل شده‌اند – 198,708,880,427,060,800 BabyDoge.

با سقوط قیمت ارزهای دیجیتال، قیمت بیبی دوج بهبود می یابد؟

بر اساس وایت پیپر Babydoge، برنامه‌های این ارز دیجیتال شامل فهرست شدن در چندین صرافی معروف ارزهای دیجیتال، ایجاد کیف پولی برای ردیابی پاداش‌ها و تشکیل بازاری برای NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض است. Paw Board در وب سایت BabyDoge پنج مرحله برای دستیابی به این اهداف را شرح می دهد. با این حال، اگر مشارکت آن با CoinPayments آغاز شود، این امکان وجود دارد که ارز بیبی دوج بتواند به عنوان یک ارز تجارت الکترونیک کاربرد داشته باشد.

توسعه‌دهندگان کوین Baby doge اهداف بلندی برای ارز خود دارند از این رو انتظار می رود این رمز ارز با افزایش قیمت سایر ارزهای دیجیتال بهبود یابد.

منبع: یوتودی

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *