0

جهش 14 درصدی ارز WIF

جهش 14 درصدی ارز WIF
بازدید 157

در میان اصلاحات اخیر در هفته اول آوریل، قیمت Dogwifhat شاهد افزایش علاقه سرمایه گذاران و افزایش تسلط اجتماعی بود. در این پست به بررسی جهش 14 درصدی ارز WIF می پردازیم.

جهش 14 درصدی ارز WIF

میم کوین محبوب مبتنی بر سولانا، داگ ویف هت (WIF) در 24 ساعت گذشته 15 درصد افزایش یافته و مسیر قیمت خود را معکوس کرده و به سمت بالاترین رکورد جدید خود بالای 4.60 دلار حرکت کرده است. این بازگشت سالم پس از یک هفته اصلاح قیمت WIF در ماه آوریل به دست می آید. تا زمان انتشار، قیمت ارز WIF به 4.14 دلار با ارزش بازار 4.13 میلیارد دلار معامله می شود. علاوه بر این، حجم معاملات روزانه نیز با 35 درصد افزایش به بیش از 615 میلیون دلار رسیده است.

افزایش علاقه سرمایه گذاران به Dogwifhat

جالب است که پس از یک هفته تثبیت، روند فعلی رسانه ها نشان می دهد که WIF ممکن است به یک نقطه عطف بالقوه رسیده باشد. معیار تسلط اجتماعی Santiment داده‌ ها را از پلتفرم‌ های رسانه‌ ای مختلف جمع‌ آوری می‌ کند تا سطح کشش رسانه‌ ای پیرامون یک پروژه خاص ارز دیجیتال را ردیابی کند.

به دنبال هیجانات پیرامون افزایش قیمت قابل توجه 505 درصدی WIF در مارس 2024، توجه رسانه ها به این پروژه در هفته اول آوریل کاهش یافت. با این حال، در 48 ساعت گذشته، تسلط اجتماعی WIF از 0.04٪ به 0.08٪ رسیده و دو برابر شده است. این نشان می دهد که پس از یک هفته رکود قیمت، Dogwifhat دوباره توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.
با توجه به نوسانات اخیر قیمت، ارزش WIF از اول مارس تا 31 مارس 505 درصد افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. با این حال، از 1 آوریل تا 6 آوریل با کاهش 33.9 درصدی مواجه شد.

در حال حاضر، سطح مقاومتی مهم برای Dogwifhat در کوتاه مدت 4.60 دلار است. با این حال، اگر گاوها بتوانند فشار فروش را در این سطح از بین ببرند، می‌ توانیم شاهد شکست قاطع قیمت WIF به 6 دلار و حتی بیشتر باشیم.

از زمان آغاز به کار خود در دسامبر 2023، قیمت Dogwifthat در حال حاضر با بیش از 2300 درصد افزایش معامله می شود. یک شرکت برجسته با تحلیل داده های درون زنجیره ای، چشم انداز خوش بینانه ای را برای توکن WIF ارائه کرده است. بر اساس پیش‌ بینی جدید CoinCodex، ارز دیجیتال Dogwifhat می‌تواند به طور بالقوه به ۱۷ دلار در شاخص‌های بازار برسد. این پیش‌بینی نشان می‌دهد که محدوده معاملاتی WIF در سال 2025 می‌تواند بین 3.68 تا 17.43 دلار متغیر باشد.

این پیش بینی بالاترین بالقوه 17 دلار و حداقل 3.6 دلار برای WIF را برجسته می کند. دستیابی به قیمت 17 دلار نشان دهنده افزایش تقریباً 325 درصدی از ارزش فعلی 4 دلار است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *