0

قدردانی BabyDoge از ایلان ماسک !

قدردانی BabyDoge از ایلان ماسک
بازدید 787

حساب رسمی BabyDoge، یکی از شاخه های ارز دیجیتال Dogecoin، قدردانی جامعه را از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا ابراز کرد. در این خبر به قدردانی BabyDoge از ایلان ماسک می پردازیم.

قدردانی BabyDoge از ایلان ماسک

توییت آن در اولین سالگرد و تنها توییتی که دل آن ماسک از این سکه نام برد، انجام شد.

یک سال پیش، این میلیاردر متن آهنگ Pinkfrog “Baby Shark” را تغییر داد و نسخه خود را در توییتی در تلاشی آشکار برای تقویت این سکه منتشر کرد.

او به خودی خود ارز دیجیتال مبتنی بر زنجیره بایننس را تایید نکرده است، اما آهنگ «Baby Doge» در جولای گذشته قیمت آن را به شدت افزایش داد.

طبق داده های ارائه شده توسط CoinGecko، این توکن که در ژوئن گذشته راه‌اندازی شد، دارای ارزش بازار ۲۶۸ میلیون دلاری است که آن را به ۱۲۱مین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل می‌کند. این توکن برای تجارت در OKX، Gate.io و چندین صرافی کمتر برجسته در دسترس است.

توییت ماسک به جامعه BabyDoge کمک کرد تا خود را از تعداد زیادی کپی‌کننده مانند Uncle Doge و MissDoge که پس از تجمع عظیم Dogecoin در اوایل سال 2021 ظهور کردند، متمایز کند.

ماسک بارها اعلام کرده است که دوج کوین تنها میم کوین در سبد شخصی اوست. در اوایل ماه ژوئن، این کارآفرین توییت کرد که در واقع در حال خرید DOGE بیشتر است، درست پس از طرح دعوی قضایی ۲۵۸ میلیارد دلاری علیه او به دلیل تبلیغ ارز دیجیتال دوج.

مدیرعامل تسلا که تعداد دنبال کنندگانش در توییتر اخیراً از 100 میلیون کاربر فراتر رفته است، به طور ناگهانی در 21 ژوئن توئیت های خود را متوقف کرد و گمانه‌زنی های زیادی را در مورد اینکه چرا تصمیم گرفت تبلیغات را متوقف کند، شد. برخی بر این باورند که این سکوت ناگهانی می‌تواند به معامله جنجالی ماسک در توییتر مرتبط باشد.

منبع : today

(23 امتیاز) - 4.1/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *