0

دیدگاه مک گلون : عملکرد قیمت اتریوم بر قیمت آلت کوین ها تاثیر میگذارد

دیدگاه مک گلون
بازدید 655

خبرگزاری Barron گزارش می دهد که مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بازار کامودیتی در بلومبرگ اینتلیجنس، معتقد است که اتریوم ممکن است در تاثیرگذاری از بیت کوین پیشی گیرد و شروع به تأثیرگذاری روی سایر آلتکوین ها با حرکت قیمت خود کند. این تحلیلگر برجسته معتقد است که عملکرد بازار رمزارزها تا حد زیادی  بستگی به این دارد که اتریوم بتواند از سطح مقاومت 2000 دلاری عبور کند یا خیر؟ در این پست به دیدگاه مک گلون می پردازیم.

دیدگاه مک گلون

مک گلون معتقد است که حمایت 1000 دلاری باید قوی تر از سطح مقاومت 2000 دلاری باشد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، چیرگی بازار اتریوم در سال جاری پیش از ارتقای ادغام پیش رو، به بالاترین سطح خود در برابر بیت کوین رسیده است. با اینکه مک گلون انتظار دارد که دومین رمزارز بزرگ احتمالا با مشکلاتی روبرو شود، اما مطمئن است که هنوز در راه تحول در امور مالی است.

بیشترین تخفیف بیت کوین

تحلیلگر بلومبرگ اخیراً خاطرنشان کرده است که بیت کوین در حال حاضر با «پایین ترین» قیمت نسبت به میانگین متحرک 100 هفته ای خود معامله می شود. عملکرد کنونی بزرگترین رمزارز مشابه  چرخه‌ های  قبلی می باشد. از این رو، مک گلون معتقد است که بیت کوین با تخفیف در یک “بازار گاوی طولانی” معامله می شود. اوایل امروز، قیمت این رمزارز به پایین‌ترین سطح خود از اوایل ژوئیه (اواسط تیر) رسیده است.

منبع: u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *