0

دیدگاه کیوساکی در مورد سرمایه گذاران بیت کوین

دیدگاه کیوساکی
بازدید 507

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، پیش‌بینی کرد که هولدرهای بیت کوین ثروتمندتر خواهند شد و در عین حال، کسانی که پول فیک پس انداز کرده‌اند به بزرگترین بازندگان تبدیل خواهند شد. در این خبر به بررسی دیدگاه کیوساکی می پردازیم.

دیدگاه کیوساکی در مورد سرمایه گذاران bitcoin

در روز پنجشنبه، کیوساکی در توییتر نوشت که افرادی که طلا، نقره و بیت کوین دارند، همزمان با تغییر سیاست و رفتار فدرال رزرو، وزارت خزانه داری و وال استریت و چاپ شدن تریلیاردها دلار اسکناس، ثروتمندتر خواهند شد. وی تاکید کرد: افرادی که پول فیک پس انداز می‌کنند، بزرگترین بازندگان خواهند بود.

این نویسنده مشهور بارها هشدار داده است که بحران بازنشستگی آمریکا، به شدت بدتر از تصویری است که در نظر داریم. در سال 2020، وی همراه با ادوارد سیدل در نوشتن کتاب «چه کسی حقوق بازنشستگی مرا دزدید؟» مشارکت کرد. این نویسنده در این کتاب نوشت: «بزرگترین بحران بازنشستگی در تاریخ ملت ما و… تمام جهان.» زمانی که اخیرا سرمایه بازنشستگی در انگلستان تقریبا به فروپاشی رسید، کیوساکی هشدار داد که وضعیتی مشابه می‌تواند برای آمریکا رقم بخورد.

دیدگاه کیوساکی
دیدگاه کیوساکی

پیش‌تر کیوساکی توضیح داد که سال 1971 زمانی که ریچارد نیکسون، رییس جمهور سابق آمریکا، دلار آمریکا را از استاندارد طلا حذف کرد، این ارز به پول فیک تبدیل شد. این نویسنده اشاره کرد: «به این دلیل که به جای پیوند داشتن دلار آمریکا با پول واقعی همانند طلا، این ارز با اعتبار و اعتقاد آمریکا پیوند داشت.» در ماه سپتامبر، وی گفت که پایان پول فیک فرا رسیده است؛ وی انتظار دارد که در ماه ژانویه، دلار آمریکا سقوط کند.

این نویسنده مشهور به دفعات گفته است که وی به فدرال رزرو، وزارت خزانه داری، جو بایدن و وال استریت اعتماد ندارد. در ماه فوریه، وی هشدار داد که فدرال رزرو و خزانه داری در حال نابودی دلار آمریکا هستند و به مردم توصیه کرد تا به بیت کوین روی آورند.

اخیرا وی تاکید کرد که رمز ارزها نباید برای فروپاشی صرافی FTX مورد سرزنش واقع شوند و اشاره کرد که مشکل بازار، بیت کوین نیست. وی سم بنکمن-فراید، مدیرعامل سابق FTX، را برنی مداف دنیای ارزهای دیجیتال خواند. پیش‌تر در ماه جاری، کیوساکی توضیح داد که وی یک سرمایه گذار بیت کوین است و نه یک معامله‌گر؛ بنابراین از ثبت کف قیمتی جدید برای طلای دیجیتال هیجان زده می‌شود.

بر اساس دیدگاه‌های وی، سرمایه گذاری در بیت کوین می‌تواند سودآورتر از حفظ و پس انداز کردن دلار آمریکا باشد.

bitcoin

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *