0

نقطه عطف جدید در توکن bone شیبا

توکن bone شیبا
بازدید 885


توکن حاکمیتی اکوسیستم شیبا اینو، یعنی BONE با نزدیک شدن تعداد دارندگان آن به مرز 50000 آدرس، به نقطه عطف جدیدی دست یافته است. طبق آخرین اخباری که توسط حساب توییتری BONE به اشتراک گذاشته شده است، تعداد دارندگان توکن BONE در حال حاضر 49278 آدرس است.

از سوی دیگر، تعداد دارندگان توکن SHIB اخیراً با عبور از مرز 1.2 میلیون رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. طبق آمار پلتفرم ردیابی WhaleStats، تعداد دارندگان رمز ارز شیبااینو (Shiba Inu) اکنون به 1205039 می رسد.

باید یادآور شد که BONE توکن حاکمیتی اکوسیستم ShibaSwap با حداکثر موجودی 250,000,000 توکن است و به انجمن شیبا اینو اجازه می‌دهد با استفاده از آن، در مورد پیشنهادات آینده در این شبکه رای دهند. همانطور که قبلاً گزارش شد، تیم توسعه دهنده شیبااینو اخیراً به‌روزرسانی‌هایی در مورد نرخ جدید ضرب توکن BONE را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است به جای توقف کامل فرآیند ضرب BONE با نزدیک شدن به سقف 230 میلیون، کاهش BPB (یا تعداد BONE به ازای هر بلوک) با تنظیم نرخ فعلی ضرب روی ۱ BPB را هدف قرار داده است.

 انجمن شیبا قبلاً تصمیم گرفته بود که با توقف ضرب روی عدد 230 میلیون، حداکثر عرضه این ارز را به سقف اولیه 250 میلیون BONE محدود کند تا 20 میلیون توکن باقیمانده را برای نقش های اعتبارسنجی Shibarium رزرو کند. طبق داده‌های اخیر، تا روی 15 جولای (24 تیر)، تنها 499000 BONE برای دستیابی به سقف 230 میلیونی باقی مانده بود.

منبع: u.today

(4 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *