0

آشنایی با BONE در شیبا

BONE در شیبا
بازدید 647


تیم شیبا اینو در یک پست وبلاگی بروزرسانی‌ هایی را درباره نرخ ضرب جدید BONE به اشتراک گذاشته است. هدف آنها به جای متوقف کردن کامل فرآیند ضرب BONE با نزدیک شدن به سقف ۲۳۰ میلیون، کاهش BPB (BONE در هر بلوک) با تنظیم نرخ فعلی ضرب روی ۱ BPB است. در این مقاله به بررسی BONE در شیبا می پردازیم.

BONE در شیبا

به نظر می‌رسد این کار برای جلوگیری از ضرب بیش از حد BONE ضروری است و همچنین اجازه می‌دهد تا اهدای پاداش های ShibaSwap با پیش بینی توکن پاداش آتی TREAT، که قرار است به زودی وارد اکوسیستم شود، ادامه یابد.

این کار همچنین از یکپارچگی رای DAO و سیستم پاداش محافظت می‌کند و در عین حال از نسبت‌ ضرب مورد توافق که توسط جامعه در ۲۳۰ میلیون BONE رای داده شده است، محافظت می‌کند. این انجمن قبلاً تصمیم گرفته بود با متوقف کردن ضرب BONE در ۲۳۰ میلیون توکن، حداکثر عرضه را در سقف اولیه ۲۵۰ میلیون BONE محدود کند.

طبق آماری که در توییتر BONE به اشتراک گذاشته شده است، تا ۱۵ جولای (۲۴ تیر) تنها ۴۹۹،۰۰۰ BONE باقی مانده بود تا به سقف ۲۳۰ میلیونی برسند.

Shibarium در آینده به ۲۰ میلیون BONE برای ایمن سازی عملیات خود نیاز دارد، که بخشی از آن برای اعتباردهنده ها/تخصیص‌دهنده ها و گس فی لایه ۲ رزرو می‌شود. به‌علاوه، اعتبارسنجی‌ها در BONE برای کارشان بر روی Shibarium پاداش دریافت خواهند کرد. طبق بروزرسانی‌های اخیر که Unification در ماه گذشته به اشتراک گذاشته، بتای عمومی تست نت Shibarium برای استقرار در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

یکی دیگر از صرافی های اصلی BONE را لیست می‌کند

CoinTiger، یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور، از لیست شدن Bone در این صرافی خبر داده است.

Biconomy Global، یک صرافی کانادایی، جفت BONE/USDT را در ۱۲ ژوئیه (۲۲ خرداد) لیست کرد. در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد)، BTCEX، یک پلتفرم معاملاتی مشتقات دارایی های دیجیتال کانادایی نیز جفت BONE/USDT را لیست کرد. BONE توکن بومی اکوسیستم ShibaSwap است که به انجمن شیبا اینو این اجازه را می‌دهد تا در مورد پیشنهادات آینده رای دهند و حداکثر عرضه آن هم ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است.

منبع: u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *