0

سنگاپور، اولین شهر متاورس در NEXUS World

شهر متاورس در NEXUS World
بازدید 649

اکنون NEXUS World، یک پروژه‌ی متاورسی که شامل هزاران قطعه زمین توکنیزه شده می‌شود، کپی دیجیتال افتتاحیه از یک شهر بزرگ را برای بازدید کنندگان مجازی در دسترس قرار داده است. در این پست به بررسی اولین شهر متاورس در NEXUS World می پردازیم.

شهر متاورس در NEXUS World

بنا به بیانیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط تیم Affyn، سنگاپور به شهر پیشگام در NEXUS World تبدیل شد. آواتار دیجیتال این شهر شامل 2000 قطعه زمین NFT با مالکیت آزاد می‌شود.

NEXUS World از ویژگی‌های مکان جغرافیایی موبایل بهره گرفت تا اطمینان حاصل کند هر قطعه زمین در سنگاپور، مطابق مکان آن در شهر واقعی است.

همانند تمام قطعات فعلی متاورس NEXUS World، عناصر متاورس سنگاپور در چهار سطح کمیابی دسته بندی می‌شوند. نمایندگان Affyn اعلام کردند که به زودی، شهرهای بیشتری افزوده خواهند شد.

لوکاز لی، بنیان‌گذار و مدیرعامل موسسه Affyn، بر اهمیت این متاورس جدید برای رودمپ پروژه‌ی خود در زمینه توسعه و پذیرش تاکید کرد: ظهور سنگاپور به عنوان اولین شهر متاورسی، نمایانگر نقطه عطقی چشم‌گیر برای Affyn است و تعهد ما به رودمپ توسعه محصول را نشان می‌دهد. ما به شدت برای مالکان زمین در NEXUS World برای تجربه‌ی متاورس در زندگی واقعی و شراکت در ایجاد و قدرت بخشی به اقتصاد آن هیجان داریم.

در روز 17 دسامبر و ساعت 12 ظهر به وقت لندن، روند و امکان تصاحب قطعات زمین در شهر مجازی سنگاپور در متاورس آغاز خواهد شد. تمام هولدرهای NFTهای Flag واجد شرایط تصاحب این قطعات هستند.

همانطور که پیش‌تر توسط سایت U.Today گزارش شد، در سال 2022 موسسه Affyn تعدادی ایردراپ NFT برای طرفداران متاورس راه اندازی کرد.

u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *