0

چگونه به این بازی تیراندازی براساس ایلان ماسک دسترسی پیدا کنیم؟

بازی تیراندازی براساس ایلان ماسک
بازدید 818

در واقع، داستان از جایی شروع می شود که شخصیت اصلی، ایلان ماسک، به سمت مریخ حرکت می کند. وقتی ماسک مقداری از DNA خود را در مریخ به جا می گذارد، همه چیز تغییری غیرمنتظره پیدا می کند. در نهایت، نژاد جدیدی از جهش یافته ها ساخته شد و همه آنها DNA میلیاردر معروف را داشتند. حالا فقط یک سوال باقی می‌ماند: آیا این NFT‌های جهش‌یافته از ایلان حمایت می‌کنند؟ در این خبر به بررسی بازی تیراندازی براساس ایلان ماسک می پردازیم.

بازی تیراندازی براساس ایلان ماسک

هر صاحب یک Mutant Musks NFT می تواند از آواتار خود به عنوان یک شخصیت قابل بازی در بازی Intergalactic Competitive Shooter که پروژه در حال ساخت است استفاده کند. به همین دلیل، آواتارهای منحصر به فرد PFP عالی به نظر می رسند و به خوبی در Metaverse کار می کنند.

در 30 جولای(امروز) ساعت 19:00 به وقت جهانی، ده هزار Mutant Musks NFT در وب سایت پروژه منتشر می شود. با کمال تعجب، 0.1 ETH برای هر توکن برای ضرب کردن آنها هزینه خواهد داشت و شما فقط می توانید حداکثر 2 NFT را ضرب کنید.

در حالی که پول دیجیتال خود را آماده می کنید، بیایید در مورد بازی جدید Intergalactic Competitive Shooter اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

بازی Intergalactic Competitive Shooter چگونه به عنوان یک بازی کار می کند؟

این بازی تیراندازی سخت به بازیکنان یک سفر شبیه‌سازی شده به سیاره‌ای دیگر می‌دهد که همه آن‌ها توسط NFT هدایت می‌شوند. در آنجا، شخصیت‌های Mutant Musks مکان‌هایی را که مردم در مریخ خانه ساخته‌اند، بررسی می‌کنند. طراحی سه بعدی واقع گرایانه، تجربه ای فراگیر را ایجاد می کند که در آن می توانید تیراندازی کنید، آیتمها را جمع آوری کنید و به دنبال کالاهای درون بازی بگردید.

تیمی از برنامه نویسان خبره بازی بلاک چین را ساخته اند که جای تعجب دارد. برای ساخت بازی از Unreal Engine 5 یکی از بهترین پلتفرم ها برای ساخت بازی استفاده شده است. همچنین، این تنها بخش کوچکی از نقشه بزرگ Mutant Musks است، پس بیایید آن را بررسی کنیم.

نقشه راه پروژه چه چیزی را نشان می دهد؟

نسخه ی نمایشی VR Metaverse توسط تیم Mutant Musks پس از 30 جولای منتشر خواهد شد. دارندگان NFT می توانند کالاهای رسمی و یک جایزه غافلگیرکننده را تا اکتبر دریافت کنند. سه ماه آخر سال زمانی است که مجوزهای تولید Mutant Musks NFT در دسترس خواهند بود. اعضای انجمن همچنین می توانند در رویدادهای آنلاین ویژه شرکت کنند. در سال 2023 بالاخره بازی Intergalactic Competitive Shooter عرضه خواهد شد. این نسخه همچنین شامل توکن رسمی پروژه و چیزهای جالب دیگر خواهد بود.

هیجان انگیز ترین قسمت چیست؟ همه این کارها در حال حاضر توسط افرادی که این ایده را مطرح کرده اند انجام می شود. در واقع، اکانت توییتر پروژه در حال حاضر کارهای اولیه روی بازی را نشان می دهد.

Mutant Musks یک پروژه NFT منحصر به فرد است که ارزش بلندمدتی دارد و می تواند در Metaverse استفاده شود. به یاد داشته باشید که ده هزار دارایی دیجیتال در سی جولای ساعت 19:00 به وقت جهانی در وب سایت پروژه پست می شود.

منبع:NFT News Pro

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *