0

6 بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند 

بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند
بازدید 538

بازی های آنلاین اغلب با مسائلی همراه هستند که می‌توانند شما را از بازی کردن منصرف کنند. بدترین آنها زمانی است که بازی ها شما را تشویق می‌کنند که پول بیشتری خرج کنید، حتی بعد از اینکه هزینه خود بازی را پرداخت کردید. اگر بازی شما را وادار به خرید مزیت های ناعادلانه نسبت به سایر بازیکنان کند، این شکل از درآمدزایی به عنوان Pay-to-Win برچسب گذاری می‌شود. بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند

 با این حال بسیاری از بازی های زنده به صورت Pay-to-Win هستند، برخی از آنها موفق می‌شوند از درآمدزایی غارتگرانه اجتناب کنند و در نهایت به تجربه های همه جانبه عالی تبدیل شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید یکی از رایج ترین روندهای بازی را تجربه کنید، در این مقاله بهترین نمونه هایی وجود دارد که شما را مجبور به پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند. 

 1. Fortnite 

بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند

 پادشاه بلامنازع بازی های آنلاین، مخصوصاً وقتی صحبت از محبوبیت به میان می‌آید، Fortnite است. اگر می‌خواهید از روش های Pay-to-Win در بازی اجتناب کنید، Fortnite نیز نمونه مناسبی است. 

 بسیاری از جنبه ها نحوه عملکرد بازی های سرویس زنده را مشخص می‌کنند و اغلب بازی هایی که به سرویس زنده تغییر می‌کنند نیز مانند Halo Infinite Multiplayer رایگان می‌شوند. با این حال، با این تغییر به بازی رایگان، اغلب یک معامله را پیدا خواهید کرد که در آن بازی دارای درآمدزایی بیشتری خواهد بود. 

اما Fortnite یک تجربه رایگان برای بازی ارائه می‌دهد که هرگز شما را مجبور به خرید درون بازی نمی‌کند. تمام تراکنش های کوچک در فورتنایت کاملاً جنبه زیبایی دارند و حتی اگر سطوح skips را خریداری کنید، همه موارد بازگشایی ظاهری باقی می‌مانند. 

 نتیجه تجربه ای است که در آن می‌توانید برای برخی از رویدادهای مضمون بی‌پایان Fortnite، مانند اسکین های با تم Transformers، پول خرج کنید، اما هرگز مجبور به انجام آن نمی‌شوید. این را با نحوه تکامل دائمی Fortnite برای ارائه یک تجربه تازه همراه کنید، و از فورتنایت نهایت لذت را ببرید. 

 2.بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند: Sea of Thieves 

بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند

 جدا از بازی های خدمات زنده بتل رویال مانند فورتنایت، عنوان انحصاری ایکس‌باکس Sea of ​​Thieves یک بازی منحصر به فرد را ارائه می‌کند که بر دزدی دریایی، اکتشاف و نبرد کشتی به کشتی تمرکز دارد. مهمتر از آن، فعالیت های درون بازی Sea of ​​Thieves به شما اجازه می‌دهد تا پاداش های کافی را دریافت کنید تا از خرج کردن پول اضافی جلوگیری کنید. 

گیم پلی Sea of ​​Thieves و سیستم پاداش آن بسیار شبیه به دیگر عناوین MMO است. در طول بازی، می‌توانید جوایز خاصی را برای Guilds تکمیل کنید، به سمت سطح بعدی انجمن خود پیش بروید و طلا کسب کنید. هرچه سطح Guild شما بالاتر باشد، جوایز بیشتری می توانید باز کنید یا بخرید. 

 به طور کلی، به دلیل نحوه عملکرد بازی های پرداخت به برد، جنبه های بازی شما محدود می‌شوند تا شما را تشویق کنند که برای جبران آن پول خرج کنید. به عنوان مثال، اگر پیشرفت با سرعت حلزون پیش رود یا پاداش ها در پشت دیوار قفل شوند، سیستم Guild می‌تواند بسیار خسته کننده شود. 

 اما در Sea of ​​Thieves، ممکن است هرگز نیازی به خرج کردن پول نداشته باشید زیرا پاداش های جستجو از نظر XP و ارز، چه از طریق یافتن صندوق گنج یا مبارزه با یک کشتی اسکلت، برای خرید قفل هایی که در طول بازی دریافت می‌کنید کافی است. 

 در حالی که می‌توانید برای تزئینات عرشه پول خرج کنید تا کشتی خود را با هر موضوع مضحکی که در آن زمان در دسترس باشد، زیبا کنید، باز کردن قفل انجمن ها و رویدادهای رایگان همگی ارزشمند هستند. 

 3. League of Legends 

بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند

 بسیاری از بازی های آنلاین بر ارائه یک تجربه خدمات زنده رایگان برای شما تمرکز می‌کنند تا ساعت های زیادی شما را سرگرم کنند. اما وقتی صحبت از بازی های رایانه ای به میان می‌آید، League of Legends یکی از بهترین عناوین ضد پرداخت به برد است که می‌توانید بازی کنید. 

 مانند دیگر بازی های ابن ژانر، League of Legends بر فهرستی از قهرمانان خارق العاده تمرکز می‌کند و شما را در مقابل حریفان آنلاین در نبردهای مبتنی بر میدان قرار می‌دهد. این شامل تنظیم دقیق ساخت، آیتم ها و توانایی های قهرمان شما در هر مسابقه است. 

در بازی ای که به شدت به بهینه سازی ساخت ها متکی است، هر جنبه Pay-to-Win به طور بالقوه کل حلقه گیم پلی League of Legends را از بین می‌برد. خوشبختانه، توسعه دهندگان در یک صفحه هستند، Riot قول داده است که همیشه فقط ریزتراکنش ها را برای تزئینات ارائه دهد. 

 باز کردن قفل قهرمانان که از طریق ارز رایگان برای کسب درآمد در دسترس است، می‌تواند دشوار باشد، اما به شما این امکان داده می‌شود که یک قهرمان را از طریق ارز پولی خریداری کنید. حتی در این مورد، League of Legends هر هفته 15 قهرمان رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا به صورت چرخشی بازی کنید. 

 ممکن است تمایل به خرید یک قهرمان با پول پرداخت شده را داشته باشید، اما همیشه می‌توانید قهرمانان League of Legends را رایگان تجربه کنید و برای قهرمانی که در طول مسیر با او همراه می‌شوید، ارز کسب کنید. 

 4.بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند: Rocket League 

بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند

 گاهی اوقات، مکانیک های Pay-to-Win می‌توانند به روش های مرموزتری ظاهر شوند و مزایا و معایب ناعادلانه ای را در جایی که انتظارش را ندارید، به شما نشان دهند. این مکانیک ها می‌توانند به آسیب هایی که وارد می‌کنید، کاهش توانایی های شما یا حتی جعبه های هیت‌باکس در بازی گسترش یابد. 

 برای Rocket League، داشتن یک هیت‌باکس سودمندتر برای اتصال با توپ، یک سوگیری بزرگ است. خوشبختانه، نه تنها بازی رایگان است، بلکه به هیچ وجه امکان پرداخت مزایا نسبت به سایر بازیکنان را نیز ندارد. 

هیت باکس های مختلفی برای ماشین های مختلف وجود دارد، ماشین های پیش فرض موجود در ابتدای بازی برخی از بهترین هیت باکس ها را به هر حال نشان می‌دهند. اگر از بدنه Octane استفاده می‌کنید، در حال حاضر بهترین hitbox را دارید و کاملا رایگان است. 

 همراه با ادغام منحصر به فرد مسابقات فوتبال و مسابقات Hot Wheels، Rocket League به یک بازی اعتیادآور تبدیل می‌شود که شما و دوستانتان می‌توانید بدون مزاحمت های Pay-to-Win در آن شیرجه بزنید. 

 5. Smite 

 یکی دیگر از فاکتورهای کلیدی بازی های آنلاین، به خصوص اگر به یک بازی رایگان فکر کنید، Battle Pass است. بازی هایی که دارای Battle Pass هستند دارای یک لایه اضافی برای اجرای شیوه های Pay-to-Win هستند. 

 به عنوان مثال، اگر یک بازی را با یک Battle Pass با پول ممتاز بازی می‌کنید که ویژگی های انحصاری مانند سلاح ها یا افزایش آمار را در پشت دیوار قفل شده نگه می‌دارد، بازی احتمالاً Pay-to-Win است. 

 اما راه های زیادی وجود دارد که Battle Passes می‌تواند تجربه بازی شما را تغییر دهد، اگر می‌خواهید یک عنوان سرویس زنده رایگان را تجربه کنید که نشان دهنده یک Battle Pass به خوبی پیاده سازی شده و بدون ویژگی های Pay-to-Win است، Smite بازی مناسبی است. 

 Smite یک بازی آنلاین رایگان در عرصه نبرد مانند League of Legends است که به جای نگاه از بالا به پایین، از دید سوم شخص و بالای شانه استفاده می‌کند. 

 Smite به طور منحصر به فرد شما را قادر می‌سازد تا تقریباً از همه پانتئون ‌ها بدون اینکه پول خرج کنید، بازی کنید و با خدایان مبارزه کنید. بنابراین اگر می‌خواهید در میدان نبرد خدایان غواصی کنید، بدون نگرانی از اینکه باید پول اضافی برای رسیدن به زئوس یا آنوبیس خرج کنید، خوشحال خواهید شد که وقت خود را در Smite بگذرانید. 

 6.بازی آنلاین که Pay-toWin نیستند: Path of Exile 

 جدا از بازی های چندنفره، یا عناوین PvP آنلاین، اگر به دنبال تجربه ی تک‌نفره رایگان برای سرگرمی هستید، بازی اکشن-RPG Path of Exile مانند Diablo می‌تواند شما را مشغول کند. 

 در ظاهر، Path of Exile یکی از بازی های اکشن-RPG به نظر می‌رسد که می‌توانید به جای Diablo بازی کنید. اما وقتی عمیق تر در بازی غوطه ور شوید، متوجه می‌شوید که سطح گیم‌پلی، تجهیزات و بهینه سازی کاراکترها بسیار بیشتر از Diablo IV است. 

 Path of Exile با یک پاراگون بسیار وسیع و ویژگی منحصر به فردی که در آن ترکیب جواهرات قرار داده شده در زره شما بر مهارت های شما تأثیر می‌گذارد و امکان سفارشی سازی مهارت ها را فراهم می‌کند، Path of Exile به تنهایی به عنوان رقیب و نه جایگزینی برای Diablo می‌ایستد. 

 حتی با تکمیل داستان اصلی، همچنان می‌توانید انتظار داشته باشید که ساعت های زیادی در ماموریت های جانبی بازی سپری کنید، درست مانند Diablo. بهتر از این، در حالی که بازی دارای یک Battle Pass پولی است، هیچ یک از قابلیت های پولی روی گیم‌پلی تأثیر نمی‌گذارند و چیزی از دست نمی‌دهید. 

 این امر باعث می‌شود که Path of Exile برای هر طرفدار اکشن RPG یک بازی ضروری باشد و اگر به دنبال یک عنوان سرویس زنده پر از محتوا و عاری از هرگونه نفوذ پرداخت به برد هستید، یک نفس تازه می‌کنید. 

 بازی های آنلاین می‌توانند عاری از محدودیت های تبعیض آمیز باشند 

 هزاران بازی دارای محدودیت های Pay-to-Win هستند، این بدان معنا نیست که یافتن عناوین منصفانه و سرگرم کننده در میان آنها غیرممکن است. 

 اگر می‌خواهید از رگبار تبلیغات و آزمایش بازی های مختلف عبور کنید، می‌توانید عناوین رایگان مانند Fortnite و Path of Exile را پیدا کنید که صدها ساعت گیم‌پلی را نشان می‌دهند. در این موارد، بازی های خدماتی زنده بدون مشوق‌های پرداخت به برد، برخی از بهترین تجربه‌های بازی را نشان می‌دهند که می‌توانید بازی کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *