0

دلایل ایجاد فومو در سرمایه‌گذاران سولانا

بازدید 348

سولانا (SOL) از ابتدای سال تاکنون صعود قابل‌توجهی را تجربه کرده و به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است. در این میان، پلتفرم تحلیلی Santiment به افزایش FOMO (ترس از دست دادن فرصت) برای SOL اشاره می‌کند. علی‌رغم مواجهه با تمام چالش‌ها در زمستان ارزهای دیجیتال، سولانا به عنوان یک پروتکل بلاکچینی قدرتمند ظاهر شده و انتظار می‌رود که پتانسیل به چالش کشیدن اتریوم (ETH) را داشته باشد. در این مطلب به بررسی دلایل ایجاد فومو در سرمایه‌گذاران سولانا می پردازیم.

ایجاد فومو در سرمایه‌گذاران سولانا

سولانا در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت تاریخی خود در ۲۶۰ دلار رسید، اما در طول زمستان ارزهای دیجیتال و فروپاشی صرافی FTX، شاهد کاهش ارزش خود بود. پس از سقوط به ۸.۱۴ دلار به دلیل فروپاشی صرافی FTX، سولانا توانست دوباره رشد کند و اکنون در محدوده ۶۰ دلار معامله می‌شود.

ایجاد فومو در سرمایه‌گذاران سولانا

در همین حال، پلتفرم تحلیلی Santiment احساسات مثبت قابل‌توجهی را در بین خریداران این ارز گزارش می‌دهد، که بیانگر بیشترین افزایش از نوامبر سال گذشته است. هدف سولانا بازیابی ضرر ۷۶.۸۵ درصدی و آزمایش مجدد قیمت تاریخی خود است. طبق آخرین به‌روزرسانی، سولانا با قیمت ۵۹.۵ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۵.۲۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. در این میان، حجم معاملات ۱,۸۷۲,۳۴۰,۲۵۷ دلاری، سولانا را در رتبه پنجم برترین توکن‌های معامله‌شده قرار داده است.سولانا در شاخص زمان نهایی شدن (TTF) که در واقع به معنای میزان زمان مورد نیاز برای نهایی شدن یک تراکنش است، به عنوان یکی از سریع‌ترین شبکه‌های بلاکچین در نظر گرفته می‌شود.

علی‌رغم تمام چالش‌های گاه و بیگاه این شبکه، سولانا جذابیت لازم به منظور جذب توسعه‌دهندگان جدید را دارا است. حرکت استراتژیک سولانا به سمت سخت‌افزار، که نمونه آن راه‌اندازی تلفن همراه مبتنی بر بلاکچین آن به نام Saga است، نشان‌دهنده تعهد این تیم به نوآوری است.
هدف نهایی سولانا، تبدیل شدن به اپل وب ۳ است، جاه‌طلبی که نشان می‌دهد این تیم نوآوری‌های بسیار بیشتری در دست اجرا دارد. به خاطر همین نوآوری‌ها و تلاش‌های انجام‌شده، کتی وود (Cathie Wood)، موسس و بنیانگذار شرکت مدیریت دارایی Ark lnvest ، معتقد است که سولانا در بلندمدت از اتریوم پیشی خواهد گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *