0

آیا Shiba Inu اصلا به یک دلار خواهد رسید؟ 

Shiba Inu اصلا به یک دلار
بازدید 836

 SHIB که به عنوان رقیب میم کوین DOGE شکل گرفت، نه فقط مورد علاقه سرمایه گذاران، بلکه مورد علاقه صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال قرار گرفت. صرافی هایی مانند Binance و Coinbase به سرعت اقدام به فهرست کردن Altcoin های کوچکتر کردند. SHIB اکنون حدود 85 درصد از بالاترین ارزش خود یعنی 0.000086 فاصله دارد. آیا Shiba Inu اصلا به یک دلار خواهد رسید؟ 

 چه چیزی لازم است تا شیبا اینو به 1 دلار برسد؟ آیا چنین اتفاقی حتی ممکن است؟ 

 “قاتل دوج کوین” 

 شیبا اینو اولین افزایش سهمی خود را در اوایل ماه مه 2021 تجربه کرد. در این دوره، ضرب توکن های میم به شدت افزایش یافت. البته جای تعجب نیست زیرا برای تقلید از موفقیت دوج کوین طراحی شده بودند. 

 با افزایش دارایی هایی مانند Dogelon Mars (ELON)، Baby Doge Coin (BabyDoge)، Samoyedcoin (SAMO) و Shiba Predator (QOM)، سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در دارایی های مبتنی بر میم، انتخاب های زیادی دارند. با این حال، یک سال بعد، تنها سکه ای که به دوج کوین نزدیک شده است، شیبا اینو است که در حال حاضر از نظر ارزش ارزهای دیجیتال بازار در رتبه چهاردهم قرار دارد. هیچ میم کوین دیگری بجز DOGE یا SHIB در بین 100 سکه برتر قرار ندارد. 

 پس چه چیزی Shiba Inu را خاص می‌کند؟ چرا Coinbase و Binance به این سرعت اقدام به فهرست کردن این سکه کردند؟ 

 با وجود اینکه شیبا اینو برای اولین بار در ماه مه 2021 به شهرت رسید، در آگوست 2020 بر روی بلاکچین اتریوم ایجاد شده بود. خالق این دارایی کاملاً ناشناس است و شرایط ایجاد آن نامشخص است. تنها هدفی که تصور می‌شد SHIB به آن خدمت می‌کند تبدیل شدن به “قاتل دوج کوین” بود، اگرچه این احتمالاً بیشتر یک شوخی است تا تهدید جدی. 

 جالب اینجاست که اکوسیستم Shiba Inu از چیزی بیش از SHIB تشکیل شده است. علاوه بر SHIB، ارزهای دیجیتال دیگری با نام های LEASH و BONE وجود دارد. LEASH تنها با 107000 توکن در گردش بسیار محدود است، BONE به عنوان توکن حاکمیتی Shiba Inu، دارای بیش از 250،000،000 توکن است. 

 SHIB مجموعاً 999.99 میلیارد توکن دارد که آن را بسیار رایج تر از گردش فعلی DOGE با حدود 133 میلیارد توکن می‌کند. با این حال، شایان ذکر است که در می 2021، نیمی از عرضه توکن های Shiba Inu به Vitalik Buterin، یکی از بنیانگذاران اتریوم ارسال شد. Buterin تصمیم گرفت 90 درصد توکن های خود را بسوزاند و باقیمانده را اهدا کند، که باعث شد توکن در گردش SHIB به حدود 589 میلیارد کاهش یابد. 

 همانطور که تاریخچه قیمت شیبا اینو نشان می‌دهد، این ارز دیجیتال هرگز حتی به یک سنت هم نزدیک نشده است، چه رسد به 1 دلار. توکن های در گردش، نقش عمده ای در تعیین این قیمت پایین دارد. 

از نظر علم ریاضی، ارزش Shiba Inu تقریباً صفر است. این سکه به سادگی به عنوان برجسته ترین توکن میم معروف شده است، به این معنی که این دارایی صرفاً توسط احساسات بازار و چرخه های از قبل موجود تغذیه می‌شود. 

 با این حال، محبوبیت SHIB را نمی‌توان دست کم گرفت. احساسات مثبت نسبت به سکه قبلاً از سال 2021 و در سراسر سال 2022 رشد فوق العاده ای داشته است. طی این دوره، شیبا اینو به عنوان یکی از راه های پرداخت پذیرفته شد. طیف وسیعی از فروشگاه های خرده فروشی مانند GameStop، به ما امکان خرید با استفاده از SHIB در فروشگاه را می‌داد. 

 آیا شیبا اینو می‌تواند به 1 دلار برسد؟ پاسخ اصلا مشخص نیست ، حداقل در آینده نزدیک ممکن نیست. 

 ارزش فعلی بازار بیت‌کوین، که معمولاً در محدوده 10000 دلار قرار دارد، به دلیل سقف سکه های مجاز برای استخراج است که این رقم 21،000،000 توکن می‌باشد. با حدود 589 میلیارد توکن، ارزش بازار SHIB باید 589 میلیارد دلار باشد تا به ارزش سکه 1 دلار برسد. Motley Fool اخیرا گزارش داده است که کل ثروت جهانی حدود 500 میلیارد دلار است، این رقم حیرت انگیزی است. 

 با این حال، اگر انتشار شیبا اینو به شدت کاهش یابد، مانند زمانی که ویتالیک بوترین نیمی از کل عرضه سکه را سوزاند، کمبود بیشتر می‌تواند بر ارزش سکه تأثیر بگذارد. 

 برای سرمایه گذاران، چند نشانه دلگرم کننده دیگر وجود دارد. ایجاد SHIB بر روی بلاکچین اتریوم به این معنی است که نسبت به دیگر توکن های میم در دسترس تر است و راه را برای بایننس و کوین‌بیس هموار می‌کند تا این دارایی را با سهولت نسبی به گزینه های مربوطه اضافه کنند. 

 پذیرش SHIB ممکن است علیرغم ارزش کم افزایش یابد 

 به نظر می‌رسد که احساسات سرمایه گذاران پتانسیل SHIB را افزایش داده است و این واقعیت که فروشگاه ها شروع به پذیرش ارز دیجیتال کرده‌اند به این معنی است که استفاده از شیبا افزایش خواهد یافت. 

 در مورد رسیدن به ارزش یک دلار، اجازه دهید نگاهی عمیق تر و منطقی تر داشته باشیم. نزدیک ترین دارایی به Shiba Inu از نظر ارزش بازار و نزدیکی به ارزش 1 دلار، Polygon (MATIC) است که در زمان نگارش مقاله دارای ارزش 0.85 دلار است. ارزش سکه های در گردش آن، 7.44 میلیارد دلار است. با استفاده از این رقم به عنوان یک شاخص، تعداد سکه های در گردش SHIB باید تقسیم بر ۱۰۰ هزار بشود، تا قیمت مشابهی را در بازار فعلی کریپتو تجربه کند. 

 مشابه سرمایه گذارانی که به پتانسیل ارزهای دیجیتال اعتقاد دارند، ما تا حد زیادی مطمئن هستیم که یک روند Bull در بازار باعث می‌شود ارزش سکه ها افزایش یابد. اما در مورد SHIB بایستی یک رشد ۱۰۰ هزار درصدی رخ دهد، که برای یک سکه کوچک بسیار بعید است. 

 SHIB یک سکه است که باید مراقب آن باشید 

 اگرچه Shiba Inu یک نمونه برجسته از میم کوین های موفق است، اما عرضه 589 میلیارد توکن SHIB در گردش، تصور افزایش به 1 دلار را غیرممکن کرده است. 

 سرمایه گذاران ممکن است متوجه شوند که SHIB می‌تواند برای مدت طولانی به حرکت خود ادامه دهد، و آن را به یکی از امیدوار کننده ترین و پایدار ترین گزینه های سرمایه گذاری مبتنی بر الگوهای رفتاری تبدیل کند. 

توجه: اطلاعات موجود در این وب‌سایت به منزله مشاوره مالی، مشاوره سرمایه گذاری یا مشاوره تجاری نیست و نباید چنین تلقی شود. ارزیلند در مورد هیچ موضوعی توصیه نمی‌کند که ارز دیجیتال خاصی بخرید یا بفروشید. همیشه بررسی های لازم را انجام دهید و برای مشاوره سرمایه گذاری با یک مشاور مالی دارای مجوز مشورت کنید. 

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *