0

ناتوانی بیت کوین در افزایش قیمت

ناتوانی بیت کوین در افزایش قیمت
بازدید 508

به نظر می‌رسد بازار ارزهای دیجیتال با هر بار افزایش قیمت با حمله خرس‌ها روبه‌رو می‌شود و اجازه نفس کشیدن به رشد قیمت بیت کوین را نمی‌دهد. در این خبر به بررسی ناتوانی بیت کوین در افزایش قیمت می پردازیم.

با افزایش ۸٫۲ درصدی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) و سبقت گرفتن از انتظارات و پیش‌بینی‌ها، وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و بورس آمریکا به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. در این مدت بورس S&P 500 به وسیع‌ترین حالت نوسان خود از سال ۲۰۲۰ رسید و بیت کوین نیز شاهد تغییر میان روزی ۱٫۳۲۳ هزار دلاری تنها در یک روز بود. اگر چه نوسانات بیت کوین به شدت نوسانات شاخص بورس نیست، اما با این حال همچنان نتوانسته با استفاده از این موقعیت افزایش قیمت داشته باشد.

روز گذشته در تاریخ ۱۴ اکتبر، هم بازار بورس و هم بازار بیت کوین در تلاش بودند تا با استفاده از ریکاوری، قیمت خود را افزایش دهند. با این حال این افزایش قیمت باعث جلب توجه خرس‌ها می‌شود.

ناتوانی بیت کوین در افزایش قیمت با وجود خرس‌های فعال

بیت کوین در تاریخ ۱۳ اکتبر با یک کاهش قیمت قابل توجه روبه‌رو شد و به قیمت ۱۸٫۸۴۳ دلار رسید و تا ۱۸٫۱۲۵ دلار رسید. این قیمت باعث جذب خریداران شد تا شاهد یک ریکاوری قوی باشیم.

در تاریخ ۱۴ اکتبر، بیت کوین با این بازگشت قیمت به نزدیکی سطح مقاومت رسید. با این حال این بازگشت قیمت بی‌نتیجه بود. میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در ۱۹٫۴۶۶ دلار و قرارگیری شاخص قدرت نسبی در میانه، نشان می‌دهد که حالا باز هم بیت کوین شاهد تعادل میان خریداران و فروشندگان است.

ناتوانی بیت کوین در افزایش قیمت
ناتوانی بیت کوین در افزایش قیمت

در صورتی که گاوهای بازار بتوانند از این فرصت استفاده کنند و قیمت را به بالای سطح مقاومت در ۲۰٫۵۰۰ برسانند، سپس راه برای هدف‌گذاری قیمت ۲۲٫۸۰۰ دلار باز خواهد بود. در غیر این صورت، خرس‌ها باز هم این شانس را دارند تا این رمزارز را تا سطح حمایت ۱۸٫۱۲۵ دلار پایین بکشند.

وضعیت قیمت اتریوم

اتر در تاریخ ۱۳ اکتبر به زیر سطح حمایت رسید، اما خرس ها نتوانستند آن را پایین‌تر بکشند. همزمان با بازگشت قیمت بیت کوین، اتر نیز توانستند با کمک گاوهای بازار کاهش قیمت را متوقف کند.

ناتوانی بیت کوین در افزایش قیمت
ناتوانی بیت کوین در افزایش قیمت

 در صورتی که خریداران بتوانند همچنان وضعیت را حفظ کنند، اتر می‌تواند بالاخره به بالای ۱٫۳۳۱ دلار برسد. با این حال خرس‌ها همچنان می‌توانند با استفاده از افزایش قیمت‌ها، به فروش دارایی خود روی بیاورند. در صورتی که زور آن‌ها به گاوهای بازار بچربد، می‌توانند قیمت را به زیر ۱٫۱۹۰ دلار برسانند.

منبع: Cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *