0

پایان مقاومت بیت کوین و خطر از دست دادن ۱۹ هزار دلار

پایان مقاومت بیت کوین
بازدید 609

با شروع ضعیف بازار بورس آمریکا در هفته جاری، ارزهای دیجیتال قرمز شدند و پایان مقاومت بیت کوین را نشان داد. پس از شروع ضعیف بازار بورس آمریکا، ارزهای دیجیتال نیز وضعیت بدی را آغاز کرده‌اند. همچنین بسیاری از چشم‌ها در انتظار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) هستند که دو روز دیگر در تاریخ ۱۳ اکتبر منتشر خواهد شد. آمار این شاخص می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی بازار بورس و کریپتو داشته باشد. یا شاهد یک سقوط دیگر از بازار کریپتو باشیم یا باید انتظار یک بازگشت قیمت را از بیت کوین و‌ آلت کوین‌ها داشت.

پایان مقاومت بیت کوین

بیت کوین در هفته گذشته به زیر سطح میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در ۱۹٫۵۸۴ دلار رفت و سپس توانست جایگاه خود از تاریخ ۸ تا ۱۰ اکتبر حفظ کند. اما به نظر می‌رسد بازار در اختیار فروشندگان قرار دارد و فشار این خرس‌ها باعث شده تا بیت کوین تا مرز ۱۸ هزار دلار برسد.

در صورتی که آن‌ها موفق شوند، بیت کوین می‌تواند به قیمت ۱۸٫۱۲۵ دلار تا ۱۷٫۶۲۲ دلار منطقه حمایت برسد. البته که انتظار می‌رود خریداران از این سطح دفاع کنند. اما شرایط می‌تواند با توجه به وضعیت اقتصادی جهان متفاوت باشد و این دفاع شکست بخورد. در صورت شکست، بیت کوین می‌تواند تا ۱۵ هزار دلار هم سقوط کند.

اما در نقطه مقابل، اگر این مقاومت حفظ شود، خریداران قادر خواهند بود قیمت را به حالت صعودی تبدیل کنند و به بالای میانگین حرکتی برسند. این اتفاق می‌تواند بیت کوین را آماده هدف گذاری برای قیمت ۲۲٫۸۰۰ دلار کند.

منبع: Cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *