0

پشتیبانی پلتفرم Degenscore از NFT دوج کوین

NFT دوج کوین
بازدید 678

پلتفرم Degenscore، یک سرویس محبوب برای ساخت رزومه بر روی یک زنجیره، اعلام کرده است که اکنون از NFT دوج کوین پشتیبانی می کند. دوجن اسکور یکی از پلتفرم هایی است که به کاربران اجازه می دهد تا سطح فعالیت خود  با پروتکل های مالی غیرمتمرکز مختلف را مشاهده کنند. طرفداران این پروژه NFT، اکنون می توانند با تعامل با پروژه، امتیاز دوجن اسکور را کسب کنند.

NFT دوج کوین

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، یک توکن NFT که نشان دهنده میم کوین نمادین “Doge” در سال 2010 (1399) است، ژوئن گذشته (خرداد 1400) به قیمت 4 میلیون دلار فروخته شد. آتسوکو ساتو، معلم مهدکودک ژاپنی که با الهام از سگ شیبا اینو به نام کابوسو، آن را ساخته است.

چند ماه بعد، PleasrDAO شروع به فروش کسری آن از طریق پلتفرمی به نام Fractional.art که NFTها را به بخش های کوچکتر تقسیم می کند، کرد. توکن های تکه تکه شده DOG نامیده می شدند.

مالکیت کسری این امکان را برای خریداران عادی فراهم می‌ کند که بخشی از یک NFT گران قیمت را دریافت کنند که قبل از این قادر به خرید کل آن نبودند. این امر دسترسی وسیع تری به این بخش رو به رشد فراهم می کند. صاحب اثر هنری آن را در یک خزانه از یک پلتفرم خاص قرار می دهد که امکان صدور توکن های NFT ERC-20 را فراهم می کند.

200 کیف پول با بیش از یک میلیون توکن DOG وجود دارد. به طور کلی، بیش از 10000 کاربر درحال حاضر در پروژه Dogecoin NFT سرمایه گذاری کرده اند.

منبع: u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *