0

Crypto Faucets چیست ؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان

Crypto Faucets
بازدید 381

مقداری ارز دیجیتال رایگان می خواهید؟ شما می توانید ارزهای رمزنگاری شده جدید را از طریق روش های مختلف، از جمله تجارت، سرمایه گذاری، وام دادن به منظور سود، و حفظ یک موقعیت تجاری برای مدت طولانی، در میان گزینه های دیگر، دریافت کنید. با این حال، همه اینها مستلزم این است که پول خود را به خطر بیندازید، فرآیندی که ممکن است با آن راحت نباشید. اگر به شما بگوییم امکان دریافت رمزنگاری رایگان وجود دارد، چه میگویید؟ ممکن است برای درست بودن تقریباً خیلی خوب به نظر برسد. با این حال، این کار از طریق Crypto Faucets امکان پذیر است.

بیایید نگاهی گذرا به Crypto Faucets (شیرهای کریپتو) و نحوه عملکرد آنها در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم.

Crypto Faucets چیست؟

Crypto Faucets وب سایت ها یا برنامه های کاربردی تلفن همراه هستند که در آنها وظایفی را برای پاداش های کریپتو انجام می دهید. این پلتفرم‌ها ارزدیجیتال رایگان را برای انجام کارهای آسان مانند بازی کردن، تماشای ویدیوها و تبلیغات و حل پازل می‌دهند. با این حال، پاداش ها معمولاً اندک هستند و شما را ثروتمند نمی کنند.

اولین Crypto Faucets در سال 2010 توسط Gavin Andresen، توسعه دهنده سایفرپانک و بیت کوین راه اندازی شد تا آگاهی در مورد بیت کوین را گسترش دهد. در Crypto Faucets از آنجایی که هیچ کیف پول رمزنگاری وجود نداشت، به دست آوردن بیت کوین را آسان کرد. آندرسن به کسانی که یک کپچای ساده را تکمیل کرده بودند، بیت کوین (در آن زمان فقط یک پنی ارزش داشت) را به صورت رایگان ارائه داد. با گذشت زمان، ارزهای رمزپایه بیشتری ایجاد شد و ایجاد Crypto Faucetsدر بین توسعه دهندگان عادی شد.

Crypto Faucets چگونه کار می کنند؟

برای درگیر شدن در Crypto Faucets نیازی به آموزش رسمی نخواهید داشت. تنها چیزی که نیاز دارید آدرس کیف پول رمزنگاری خود برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده به دست آمده است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک Crypto Faucets خوب پیدا کنید و ثبت نام کنید. ثبت نام معمولاً شامل پر کردن جزئیات اولیه و آدرس کیف پول رمزنگاری شما است. سپس می توانید کارهای مورد نیاز را انجام دهید. وظایف معمولاً بر اساس سطح دشواری آنها پاداش های مختلفی دارند. هر چه کار چالش برانگیزتر یا طولانی تر باشد، پاداش بالاتری خواهد داشت.

معمولاً حداقل محدودیت برداشت برای وظایف وجود دارد، و جوایز معمولاً تا زمانی که به آستانه برداشت تعیین شده توسط پلتفرم برسند، به کیف پول داخلی ارسال می‌شوند. در آن مرحله است که رمز ارز به دست آمده قابل برداشت می شود.

معرفی بهترین Crypto Faucets

ما Crypto Faucets را بر اساس توکن هایی که به عنوان پاداش پرداخت می کنند، دسته بندی می کنیم. به این ترتیب، ما شیرهای بیت کوین، شیرهای اتریوم، شیرهای لایت کوین و بسیاری دیگر را داریم.

  1. Faucets بیت کوین

. Cointiply یکی از معروف ترین Faucets بیت کوین است که در درجه اول بر روی نظرسنجی ها و تبلیغات ویدیویی تمرکز دارد. بیش از 12 میلیون دلار بیت کوین پرداخت کرده است و بیش از سه میلیون کاربر دارد.

  1. Faucets اتریوم

. کاربران Faucets اتریوم در این سایت برای تکمیل کپچا، توکن های اتریوم کسب می کنند. ادعا می کند که بیش از 450000 کاربر دارد.

. Bestfaucetsites لیستی از وب‌سایت‌های شیر اتریوم را ارائه می‌کند که در آن‌ها می‌توانید با تکمیل reCaptcha، SolveMedia، بازی کردن یا استخراج، ETH کسب کنید.

  1. Faucets لایت کوین

. لایت کوین رایگان بیش از سه میلیون کاربر دارد و بیش از 9000 LTC را به عنوان پاداش پرداخت کرده است. لایت کوین رایگان دارای یک برنامه ارجاع و یک حساب سودآور از جمله ویژگی های دیگر است.

. رایگان LTC بیش از 224533 کاربر دارد که بیش از 27471 LTC برنده شده اند. تمرکز اصلی این پلتفرم تبلیغات است.

  1. Faucets مونرو Monero

. Monerofaucet 0.00005 تا 0.25 توکن Monero را در هر پاداش در این پلتفرم ارائه می دهد. شما می توانید هر ساعت پاداش دریافت کنید.

. Allcoins بیش از 13 ارز دیجیتال مختلف از جمله Monero را پرداخت می کند. همچنین می‌توانید از طریق برنامه وابسته به آن درآمد بیشتری کسب کنید، زیرا تا 25٪ از مبلغ کسب شده توسط کسانی که به آن مراجعه می‌کنید، درآمد کسب می‌کنید.

  1. Faucets چند ارزی

. تمرکز اصلی Coinmonster بازی های چند نفره آنلاین آن است. آنها از بسیاری از آلتکوین ها از جمله XLM (Stellar)، ZRX (Ox)، USDT (Tether) و NPXS (Pundi X) پشتیبانی می کنند.

. Faucet Crypto حداکثر 20 آلتکوین مختلف را ارائه می دهد. بیش از 1.9 میلیون کاربر ثبت شده در پلتفرم خود دارد. تمرکز اصلی این پلت فرم دیوارهای پیشنهادی، تبلیغات PTC و نظرسنجی است.

لطفاً توجه داشته باشید که ما با هیچ یک از Crypto Faucets موجود در این لیست ارتباط نداریم و می‌دانیم که شهرت شرکت‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کند. لیست بالا شامل شیرهای آب محبوبی است که در زمان نگارش تحقیق انجام شده است. ما به شما توصیه می کنیم قبل از صرف وقت روی شیر کریپتو تحقیق خود را انجام دهید.

6 مزایا و معایب Faucets کریپتو

Crypto Faucets

بیایید به سرعت برخی از مزایا و معایب Crypto Faucets را در نظر بگیریم.

  1. Crypto رایگان

همانطور که می دانید، شیرهای کریپتو توکن ها را به صورت رایگان ارائه می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارهای ساده را انجام دهید. برخلاف تجارت و سرمایه گذاری، که شما را ملزم به انجام ریسک های مالی می کند، شیرهای کریپتو فقط به زمان شما نیاز دارند. هر چه زمان بیشتری را به شیر آب اختصاص دهید، پاداش بیشتری خواهید داشت.

  1. کسب چندین بار از یک Faucets.

اغلب محدودیتی برای تعداد دفعاتی که می توانید از شیر آب کسب کنید وجود ندارد. معمولاً مقدار ارز دیجیتالی که به دست می آورید بر اساس تعداد کارهایی است که انجام می دهید.

3. روشی بدون ریسک برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال 

شیرآلات در درجه اول برای آگاهی مردم از ارزهای رمزپایه ایجاد شدند. این یک راه آسان برای شروع کار با کریپتو است. علاوه بر این، می‌توانید با مبلغی که به دست آورده‌اید، هزینه‌هایی را پرداخت کنید و روش‌های جدیدی را برای استفاده از توکن‌های خود بدون خطر آزمایش کنید.

4. Faucets تقلبی

برخی از شیرآلات حتی پس از تماشای تبلیغات یا انجام کارهای دیگر از پرداخت هزینه به کاربران خودداری می کنند. برخی حتی ممکن است پس از رسیدن به آستانه پرداخت، دسترسی شما را مسدود کنند. علاوه بر این، وب‌سایت‌های تقلبی که خود را به عنوان شیر آب نشان می‌دهند، می‌توانند رایانه شما را با بدافزار آلوده کنند.

همیشه قبل از استفاده از شیر آب، در مورد سالم بودن آن تحقیق کنید. انجمن ها و بررسی های آنلاین آن را بررسی کنید، و اگر یک شیر آب دارای نظرات مثبت زیادی باشد، می تواند ارزش استفاده از آن را داشته باشد. به یاد داشته باشید، هر چند، بررسی ها نیز می توانند دستکاری شوند!

5. ممکن است اتلاف وقت باشد

پاداش های دریافتی از شیرهای کریپتو اغلب با کار انجام شده و زمان و انرژی مصرف شده برابری نمی کند.

6. وظایف تکراری هستند

مگر اینکه تحمل کارهای تکراری را نداشته باشید، فقط کارهای زیادی وجود دارد که می توانید قبل از اینکه خسته شوید انجام دهید، که باعث می شود کل فرآیند بی ارزش نباشد.

آیا Crypto Faucets ارزشمند هستند؟

شیرهای کریپتو به مشارکت زیادی نیاز دارند زیرا برای کسب درآمد باید زمان زیادی را صرف انجام وظایف کنید. بنابراین نمی توان گفت که منبع درآمد منفعل (غیر فعال) است. با توجه به زمان صرف شده برای کسب درآمد بسیار کم، برخی آن را به عنوان یک اتلاف وقت کامل می دانند.

Faucets اولیه بیت کوین به مردم با 5 بیت کوین پاداش می دادند که فقط یک پنی ارزش داشت. البته برخی از مردم آن را اتلاف وقت می دانستند، اما داشتن 5 بیت کوین اکنون یک مشکل بزرگ است.

با این حال، اگر می‌خواهید بدون به خطر انداختن پول خود درگیر کریپتو شوید، شیر کریپتو گزینه خوبی است، بنابراین کاربردهایی دارند.

منبع: makeuseof

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *